آ
-
آقاعلیخانی، حسین
برنامه آموزش زبان انگلیسی تاثیر برنامه برشناخت دبیران مبتدی/ باتجربه ایرانی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 609-628]
-
آقاگل زاده، فردوس
بررسی میزان اثر مواد درسی برگرفته از زبانشناسی شناختی بر آموزش حروف اضافه انگلیسی در کلاس درس زبان آموزان EFL [دوره 9، شماره 4، 1398، صفحه 1205-1228]
-
آهور، توران
ارزیابی کتاب درسی انگلیسی "پراسپکت 2" بر اساس نیازهای دانش آموزان و دیدگاه معلمان [دوره 9، شماره 3، 1398، صفحه 659-690]
ا
-
ابراهیم شریفی، شلیر
بررسی تداخل زبانی-فرهنگی در کاربرد پایدارهای مقایسهای [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 255-268]
-
اسفندیاری، رجب
سواد دیجیتالی معلمان زبان انگلیسی در محیط های آموزشی ایران: ضرورت حرفه ای سازی معلمان در دنیای دیجیتال [دوره 9، شماره 3، 1398، صفحه 691-720]
-
اشرف، حمید
بررسی برنامه درسی کارشناسی ارشد مترجمی زبان انگلیسی در دانشگاههای برجسته آسیا [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 217-254]
-
افراز، شهرام
میزان اثر بخشی روش آموزشی تکلیف محور بر بهبود مهارت خواندن زبان آموزان ایرانی: بررسی دیدگاه مدرسان [دوره 9، شماره 4، 1398، صفحه 1105-1130]
-
اکبری، رامین
تکوین تدریس فکورانه در معلمین تازه کار زبان انگلیسی: نقش روش یادداشت نویسی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 365-398]
-
اکبری بورنگ، محمد
بررسی نگرش نسبت به یادگیری درس زبان انگلیسی دانشآموزان شهر چابهار: نقش یکزبانه و دوزبانه و جنسیت [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 479-492]
-
البرزی ورکی، پرویز
واکاوی مشتقات پیشوندی be- در زبان آلمانی: برپایه فرآیندهای تعدیل و تعویض [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 5-24]
-
البرزی ورکی، پرویز
تأثیر سن زبان آموزان بر یادگیری تلفظ زبان آلمانی بر اساس دادههای دانشجویان ایرانی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 347-364]
-
ایمانیان، محمد
رابطه بین روان رنجوری و بیان شفاهی زبان آموزان ایرانی با رویکرد مدل سازی معادلات ساختاری [دوره 9، شماره 3، 1398، صفحه 721-740]
-
امیریان، زهرا
پویایی سیاق کلام (ژانر) در مقالات پژوهشی: رویکرد ژانر-محور به هایپرلینک های مقالات پژوهشی در محیط ابرمتنی [دوره 9، شماره 4، 1398، صفحه 1031-1054]
-
امیریان، محمدرضا
طراحی و تدوین پرسشنامه تعیین سطح تفکر بازخوردی (تدریس تامل گرایانه) مدرسان زبان [دوره 9، شماره 4، 1398، صفحه 1181-1204]
ب
-
بابایی، عصمت
بررسی نگرش مدرسان انگلیسی به غیر انگلیسی زبانان در مورد اهمیت و کاربرد ارزیابی پویا [دوره 9، شماره 4، 1398، صفحه 1305-1338]
-
باباپور، شیما
بازتاب باورهای ایدئولوژیک در سرودهای ملی جهان [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 99-122]
-
باخدا، ایمان
ارزشیابی درک شنیداری زبان آموزان از طریق مداخله های رایانه ای و چند وجهی زمانبندی شده [دوره 9، شماره 3، 1398، صفحه 861-878]
-
باقری مسعودزاده، آذر
میزان اثر بخشی روش آموزشی تکلیف محور بر بهبود مهارت خواندن زبان آموزان ایرانی: بررسی دیدگاه مدرسان [دوره 9، شماره 4، 1398، صفحه 1105-1130]
-
باقری نویسی، رضا
بررسی رویکرد معلمان و فراگیران زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی نسبت به آموزش ضمنی و صریح تلفظ [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 323-346]
-
بامشادی، پارسا
رمزگردانی و ارتباط آن با دیگر پدیده های حاصل از برخورد زبانی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 25-52]
-
بیرجندی، پرویز
تاثیر آموزش راهبرد-محور و فرایند-محور بر راهبردهای نگارش خودتنظیم راهبردی در مهارت نگارش فراگیران زبان انگلیسی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 299-323]
-
برزگر، بهار
تأثیر سن زبان آموزان بر یادگیری تلفظ زبان آلمانی بر اساس دادههای دانشجویان ایرانی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 347-364]
-
بزرگیان، حسین
مداخله ی فراشناختی: عملکرد شنیداری و آگاهی فراشناختی یادگیرندگان با ظرفیت حافظه ی کاری بالا [دوره 9، شماره 4، 1398، صفحه 1055-1084]
-
بیکیان، علی
ارزیابی کارآیی برنامه درسی کارشناسی مترجمی انگلیسی از نقطهنظر دانشجویان و دانشآموختگان این رشته [دوره 9، شماره 4، 1398، صفحه 1229-1266]
-
بلوچ، حفیظه
بررسی نگرش نسبت به یادگیری درس زبان انگلیسی دانشآموزان شهر چابهار: نقش یکزبانه و دوزبانه و جنسیت [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 479-492]
-
بهزادپور، فواد
تکوین تدریس فکورانه در معلمین تازه کار زبان انگلیسی: نقش روش یادداشت نویسی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 365-398]
پ
-
پارسی کیا، آناهیتا
تحقیقی بر تفاوت عملکرد مترجمان دانشگاهی و تجربی ایرانی بر پایهی ترجمهی جملات مرکب وابستگیِ انگلیسی [دوره 9، شماره 3، 1398، صفحه 741-762]
-
پرویزی، پردیس
تجزیه و تحلیل اشکالات رایج در یادگیری زبان اسپانیایی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 399-422]
-
پرویزی، پردیس
تجزیه و تحلیل اشکالات رایج در یادگیری زبان اسپانیایی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 399-422]
-
پروین، مهسا
سهم گستردگی و عمق دانش واژگان در موفقیت خلاصهنویسی فراگیران زبان انگلیسی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 423-444]
-
پیش قدم، رضا
مقایسۀ کیفی و کمی نوازه های دریافتی مدرسان زبان انگلیسی از سوی زبان آموزان براساس عامل جنسیت [دوره 9، شماره 3، 1398، صفحه 927-958]
-
پورشافعی، هادی
بررسی نگرش نسبت به یادگیری درس زبان انگلیسی دانشآموزان شهر چابهار: نقش یکزبانه و دوزبانه و جنسیت [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 479-492]
ت
-
ترکی، روح اله
بررسی پیشرفت تدریجی در یادگیری دستور زبان انگلیسی میان زبانآموزان ایرانی سطح مبتدی با استفاده از بازی های رایانهای مختص یادگیری زبان انگلیسی [دوره 9، شماره 3، 1398، صفحه 763-788]
-
توحیدی راد، اویس
بررسی رویکرد معلمان و فراگیران زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی نسبت به آموزش ضمنی و صریح تلفظ [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 323-346]
-
توسلی، کبری
تأثیر ارزشیابی پویا بر عملکرد زبان آموزان در فعالیتهای انتخابی و تولیدی درک مطلب خواندن [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 445-478]
ح
-
حدادی، محمدحسین
بررسی تأثیر «تداخل زبانی» بر فراگیری تلفظ صحیح در زبان آلمانی برای زبان آموزان ایرانی در سطح مقدماتی [دوره 9، شماره 4، 1398، صفحه 1339-1366]
-
حسابی، اکبر
ارزیابی کارآیی برنامه درسی کارشناسی مترجمی انگلیسی از نقطهنظر دانشجویان و دانشآموختگان این رشته [دوره 9، شماره 4، 1398، صفحه 1229-1266]
-
حسنی، محمدتقی
تحقیقی بر تفاوت عملکرد مترجمان دانشگاهی و تجربی ایرانی بر پایهی ترجمهی جملات مرکب وابستگیِ انگلیسی [دوره 9، شماره 3، 1398، صفحه 741-762]
-
حسینی، نیما
رابطۀ بین درک معلمان زبان انگلیسی از دانش پایه و حس خودکارآمدی و رابطۀ بین آنها در بافت ایرانی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 629-658]
خ
-
خاوریان، نرگس
مقایسه کارهای هوشیارسازی دستوری و برون داد مدیریت شده بر مهارت گفتاری زبان آموزان [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 193-216]
-
خیر آبادی، رضا
فرصت ها و چالشهای فراروی آموزش زبان انگلیسی در نظام آموزش رسمی ایران [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 53-70]
-
خمیجانی فراهانی، علی اکبر
بررسی تأثیر ارزشیابی پویا بر یادگیری ترکیبهای لغوی متجانس و غیر متجانس در زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 9، شماره 3، 1398، صفحه 789-814]
د
-
دادخواه، فرشته
تحلیل مدیر مدرسه آلاحمد بر مبنای سبک شناسی انتقادی [دوره 9، شماره 3، 1398، صفحه 991-1030]
-
داوری اردکانی، نگار
رمزگردانی و ارتباط آن با دیگر پدیده های حاصل از برخورد زبانی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 25-52]
-
داوودی، محمد
طراحی و تدوین پرسشنامه تعیین سطح تفکر بازخوردی (تدریس تامل گرایانه) مدرسان زبان [دوره 9، شماره 4، 1398، صفحه 1181-1204]
-
دشتستانی، سید رضا
بررسی مهارت های فنی، آموزشی و ارزیابی معلمان ایرانی در دوره های آنلاین زبان انگلیسی [دوره 9، شماره 3، 1398، صفحه 815-830]
ر
-
رحمانیان، محبوبه
بازنگری فناوری در یادگیری: خود کنترلی و خودتنظیمی در یک دوره تلفیقی [دوره 9، شماره 4، 1398، صفحه 1085-1104]
-
رستمی ابوسعیدی، علی اصغر
میزان اثر بخشی روش آموزشی تکلیف محور بر بهبود مهارت خواندن زبان آموزان ایرانی: بررسی دیدگاه مدرسان [دوره 9، شماره 4، 1398، صفحه 1105-1130]
-
رضویان، حسین
استعارهی دستوری در ترجمه: بررسی دو ترجمه از رمان «سالار مگسها»، توسط حمید رفیعی و مژگان منصوری [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 71-98]
-
رضوی پور، کیومرث
مبانی فلسفی پژوهش در سنجش زبان انگلیسی در ایران: بررسی مقالات چاپ شده در نشریات علمی پژوهشی از 2008 تاکنون [دوره 9، شماره 3، 1398، صفحه 831-860]
-
رودی علیآبادی، ثریا
بررسی نگرش نسبت به یادگیری درس زبان انگلیسی دانشآموزان شهر چابهار: نقش یکزبانه و دوزبانه و جنسیت [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 479-492]
ز
-
زارع، جواد
بازتاب باورهای ایدئولوژیک در سرودهای ملی جهان [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 99-122]
-
زارعی، عباسعلی
راهبردهای استنباط واژگانی تأثیرگذار بر ساخت و درک اصطلاحات زبان انگلیسی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 515-538]
-
زارع بهتاش، اسماعیل
بررسی تأثیر مداخله پویا بر توانش زبانآموزان در تعبیر آرایههای معنوی متون ادبی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 493-514]
س
-
سامیر، آیناز
بررسی برنامه درسی کارشناسی ارشد مترجمی زبان انگلیسی در دانشگاههای برجسته آسیا [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 217-254]
-
سربندی فراهانی، مریم
هوش فرهنگی، هویت فرهنگی و استفاده عناوین خطابی انگلیسی توسط فراگیران ایرانی زبان انگلیسی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 585-608]
-
سیفوری، زهره
فعالیت های جمعی در باور معلمان و زبان آموزان و درعرصه کلاس درس [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 147-176]
-
سلیمانی، حبیب
عملگرهای ناقص ساز در زبان فارسی: رویکردی شناختی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 269-298]
-
سلیمانی، حسن
بازنگری فناوری در یادگیری: خود کنترلی و خودتنظیمی در یک دوره تلفیقی [دوره 9، شماره 4، 1398، صفحه 1085-1104]
ش
-
شیرازی زاده، محسن
تقویت یادگیری خودتنظیمی زبانآموزان ایرانی: بررسی تاثیر خودسنجی و همسالسنجی در مهارت نگارش در زبان دوم [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 123-146]
-
شیر محمدی، حمیده
راهبردهای استنباط واژگانی تأثیرگذار بر ساخت و درک اصطلاحات زبان انگلیسی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 515-538]
-
شعبانی، کریم
ارزشیابی درک شنیداری زبان آموزان از طریق مداخله های رایانه ای و چند وجهی زمانبندی شده [دوره 9، شماره 3، 1398، صفحه 861-878]
ط
-
طاهری، پویان
بررسی تاثیر فعالیتهای پیش تکلیف پادکست، برنامه های کوتاه ویدیویی و آمادگی موضوعی بر عملکرد زبان آموزان در انواع تکلیف درک شنیداری [دوره 9، شماره 3، 1398، صفحه 879-910]
-
طاهری، محسن
استعارهی دستوری در ترجمه: بررسی دو ترجمه از رمان «سالار مگسها»، توسط حمید رفیعی و مژگان منصوری [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 71-98]
-
طیبیان پور، فریال
پژوهشی در نظریه میدانهای کاربردی - معنایی و کاربرد آن در مطالعات مقایسهای و مقابلهای زبانی [دوره 9، شماره 3، 1398، صفحه 911-926]
ع
-
عادل، محمد
طراحی و تدوین پرسشنامه تعیین سطح تفکر بازخوردی (تدریس تامل گرایانه) مدرسان زبان [دوره 9، شماره 4، 1398، صفحه 1181-1204]
-
عامری، علیرضا
بررسی ادراک دانشجویان از ویژگی های اخلاقی اساتید زبان با توجه به پایگاه اجتماعی-اقتصادی دانشجویان [دوره 9، شماره 4، 1398، صفحه 1403-1425]
-
عباسیان، غلامرضا
َنقش ارزیابی های تکوینی بازخورد-محور در تقویت توانایی گفتاری: بازخورد فرازبانی در مقایسه با تصحیح صریح [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 539-564]
-
عبداللهی، محمد
بررسی تاثیر فعالیتهای پیش تکلیف پادکست، برنامه های کوتاه ویدیویی و آمادگی موضوعی بر عملکرد زبان آموزان در انواع تکلیف درک شنیداری [دوره 9، شماره 3، 1398، صفحه 879-910]
-
عسگری، علی
بررسی نگرش نسبت به یادگیری درس زبان انگلیسی دانشآموزان شهر چابهار: نقش یکزبانه و دوزبانه و جنسیت [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 479-492]
-
عسگری، فاطمه
توانایی های متفاوت زبان آموزان در یک کلاس: مشکلات و راهبردها [دوره 9، شماره 4، 1398، صفحه 1131-1166]
-
علیزاده، پرستو
تاثیر آموزش صریح نگاشت استعاری بر توانایی یادگیری زبان تمثیلی: نقش تسلط(چیرگی)مغزی [دوره 9، شماره 4، 1398، صفحه 1267-1304]
-
علوی مقدم، سید بهنام
فرصت ها و چالشهای فراروی آموزش زبان انگلیسی در نظام آموزش رسمی ایران [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 53-70]
-
عمرانی، پریچهر
ارزیابی کتاب درسی انگلیسی "پراسپکت 2" بر اساس نیازهای دانش آموزان و دیدگاه معلمان [دوره 9، شماره 3، 1398، صفحه 659-690]
غ
-
غفارثمر، رضا
تکوین تدریس فکورانه در معلمین تازه کار زبان انگلیسی: نقش روش یادداشت نویسی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 365-398]
ف
-
فتحی، جلیل
تقویت یادگیری خودتنظیمی زبانآموزان ایرانی: بررسی تاثیر خودسنجی و همسالسنجی در مهارت نگارش در زبان دوم [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 123-146]
-
فرتاش، فریناز
فعالیت های جمعی در باور معلمان و زبان آموزان و درعرصه کلاس درس [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 147-176]
-
فرخیپور، سجاد
بررسی تأثیر مداخله پویا بر توانش زبانآموزان در تعبیر آرایههای معنوی متون ادبی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 493-514]
-
فریدزاده، رائد
بررسی نظریه ترجمه یوهان ولفگانگ فون گوته در «یادداشتها و مقالات برای فهم بهتر دیوانِ غربی- شرقی» [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 177-192]
-
فرهادنژاد، عباس
انتقال آوایی شعر فرانسه در رسمالخط فارسی [دوره 9، شماره 4، 1398، صفحه 1167-1180]
-
فیروزیان پوراصفهانی، آیدا
مقایسۀ کیفی و کمی نوازه های دریافتی مدرسان زبان انگلیسی از سوی زبان آموزان براساس عامل جنسیت [دوره 9، شماره 3، 1398، صفحه 927-958]
-
فیض الهی، علی
بررسی مقایسه ای برخی از ضرب المثل های پرکاربرد در زبان های فارسی واسپانیایی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 565-584]
ق
-
قربانی، رخساره
طراحی و تدوین پرسشنامه تعیین سطح تفکر بازخوردی (تدریس تامل گرایانه) مدرسان زبان [دوره 9، شماره 4، 1398، صفحه 1181-1204]
-
قنسولی، بهزاد
بررسی برنامه درسی کارشناسی ارشد مترجمی زبان انگلیسی در دانشگاههای برجسته آسیا [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 217-254]
ک
-
کارگر، یاسین
بررسی میزان اثر مواد درسی برگرفته از زبانشناسی شناختی بر آموزش حروف اضافه انگلیسی در کلاس درس زبان آموزان EFL [دوره 9، شماره 4، 1398، صفحه 1205-1228]
-
کاظمی، فیروز
َنقش ارزیابی های تکوینی بازخورد-محور در تقویت توانایی گفتاری: بازخورد فرازبانی در مقایسه با تصحیح صریح [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 539-564]
-
کیانی، غلام رضا
تکوین تدریس فکورانه در معلمین تازه کار زبان انگلیسی: نقش روش یادداشت نویسی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 365-398]
-
کتابی، سعید
ارزیابی کارآیی برنامه درسی کارشناسی مترجمی انگلیسی از نقطهنظر دانشجویان و دانشآموختگان این رشته [دوره 9، شماره 4، 1398، صفحه 1229-1266]
-
کرمی، حسین
بررسی مهارت های فنی، آموزشی و ارزیابی معلمان ایرانی در دوره های آنلاین زبان انگلیسی [دوره 9، شماره 3، 1398، صفحه 815-830]
-
کریمی، محمدنبی
تاثیر آموزش صریح نگاشت استعاری بر توانایی یادگیری زبان تمثیلی: نقش تسلط(چیرگی)مغزی [دوره 9، شماره 4، 1398، صفحه 1267-1304]
-
کیوان پناه، شیوا
سهم گستردگی و عمق دانش واژگان در موفقیت خلاصهنویسی فراگیران زبان انگلیسی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 423-444]
گ
-
گندمی، نسرین
بررسی مقایسه ای برخی از ضرب المثل های پرکاربرد در زبان های فارسی واسپانیایی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 565-584]
م
-
میثمی، شقایق
بررسی تأثیر «تداخل زبانی» بر فراگیری تلفظ صحیح در زبان آلمانی برای زبان آموزان ایرانی در سطح مقدماتی [دوره 9، شماره 4، 1398، صفحه 1339-1366]
-
محمدی، سعید
بررسی نگرش مدرسان انگلیسی به غیر انگلیسی زبانان در مورد اهمیت و کاربرد ارزیابی پویا [دوره 9، شماره 4، 1398، صفحه 1305-1338]
-
محمدپور، میثم
مداخله ی فراشناختی: عملکرد شنیداری و آگاهی فراشناختی یادگیرندگان با ظرفیت حافظه ی کاری بالا [دوره 9، شماره 4، 1398، صفحه 1055-1084]
-
محمد حسین پور، رسول
هوش فرهنگی، هویت فرهنگی و استفاده عناوین خطابی انگلیسی توسط فراگیران ایرانی زبان انگلیسی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 585-608]
-
مرادی، پونه
بررسی پیشرفت تدریجی در یادگیری دستور زبان انگلیسی میان زبانآموزان ایرانی سطح مبتدی با استفاده از بازی های رایانهای مختص یادگیری زبان انگلیسی [دوره 9، شماره 3، 1398، صفحه 763-788]
-
میرزایی، غلامرضا
بررسی تأثیر ارزشیابی پویا بر یادگیری ترکیبهای لغوی متجانس و غیر متجانس در زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 9، شماره 3، 1398، صفحه 789-814]
-
مرعشی، حمید
مقایسه کارهای هوشیارسازی دستوری و برون داد مدیریت شده بر مهارت گفتاری زبان آموزان [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 193-216]
-
مسگرشهر، ابوالفضل
تأثیر تدریس صریح دستههای واژگانی بر کیفیّت کاربرد واژگان و صحّت دستوری در نگارش زبان انگلیسی: یک رویکرد کاربردی [دوره 9، شماره 3، 1398، صفحه 959-990]
-
مطلب زاده، خلیل
بررسی برنامه درسی کارشناسی ارشد مترجمی زبان انگلیسی در دانشگاههای برجسته آسیا [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 217-254]
-
معافی، محمد جواد
بررسی ادراک دانشجویان از ویژگی های اخلاقی اساتید زبان با توجه به پایگاه اجتماعی-اقتصادی دانشجویان [دوره 9، شماره 4، 1398، صفحه 1403-1425]
-
مفتون، پرویز
برنامه آموزش زبان انگلیسی تاثیر برنامه برشناخت دبیران مبتدی/ باتجربه ایرانی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 609-628]
ن
-
نادری، سمانه
مقایسۀ کیفی و کمی نوازه های دریافتی مدرسان زبان انگلیسی از سوی زبان آموزان براساس عامل جنسیت [دوره 9، شماره 3، 1398، صفحه 927-958]
-
نبی لو، علیرضا
تحلیل مدیر مدرسه آلاحمد بر مبنای سبک شناسی انتقادی [دوره 9، شماره 3، 1398، صفحه 991-1030]
-
نبی لو، محمود
بررسی پیشرفت تدریجی در یادگیری دستور زبان انگلیسی میان زبانآموزان ایرانی سطح مبتدی با استفاده از بازی های رایانهای مختص یادگیری زبان انگلیسی [دوره 9، شماره 3، 1398، صفحه 763-788]
-
نیرنیا، اکرم
رابطۀ بین درک معلمان زبان انگلیسی از دانش پایه و حس خودکارآمدی و رابطۀ بین آنها در بافت ایرانی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 629-658]
-
نعمتی، مجید
تاثیر آموزش راهبرد-محور و فرایند-محور بر راهبردهای نگارش خودتنظیم راهبردی در مهارت نگارش فراگیران زبان انگلیسی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 299-323]
-
نعمتی، مجید
تأثیر تدریس صریح دستههای واژگانی بر کیفیّت کاربرد واژگان و صحّت دستوری در نگارش زبان انگلیسی: یک رویکرد کاربردی [دوره 9، شماره 3، 1398، صفحه 959-990]
-
نیک مرد، فاطمه
تأثیر ارزشیابی پویا بر عملکرد زبان آموزان در فعالیتهای انتخابی و تولیدی درک مطلب خواندن [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 445-478]
-
نوشی، موسی
بهبود لهجۀ انگلیسی زبانآموزان با استفاده از پادکست و شیوه بن فرانکلین [دوره 9، شماره 4، 1398، صفحه 1367-1402]
و
-
ویسی حصار، رحمان
عملگرهای ناقص ساز در زبان فارسی: رویکردی شناختی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 269-298]
-
ولی پور، علیرضا
بررسی تداخل زبانی-فرهنگی در کاربرد پایدارهای مقایسهای [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 255-268]
-
ولی پور، علیرضا
پژوهشی در نظریه میدانهای کاربردی - معنایی و کاربرد آن در مطالعات مقایسهای و مقابلهای زبانی [دوره 9، شماره 3، 1398، صفحه 911-926]
ه
-
هاشمی، محمدرضا
بررسی نگرش مدرسان انگلیسی به غیر انگلیسی زبانان در مورد اهمیت و کاربرد ارزیابی پویا [دوره 9، شماره 4، 1398، صفحه 1305-1338]
-
همتی، فاطمه
رابطه بین روان رنجوری و بیان شفاهی زبان آموزان ایرانی با رویکرد مدل سازی معادلات ساختاری [دوره 9، شماره 3، 1398، صفحه 721-740]
ی
-
یزدانی مقدم، مسعود
تاثیر آموزش راهبرد-محور و فرایند-محور بر راهبردهای نگارش خودتنظیم راهبردی در مهارت نگارش فراگیران زبان انگلیسی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 299-323]
-
یزدانی مقدم، مسعود
بررسی ادراک دانشجویان از ویژگی های اخلاقی اساتید زبان با توجه به پایگاه اجتماعی-اقتصادی دانشجویان [دوره 9، شماره 4، 1398، صفحه 1403-1425]
-
یوسفی، ولی اله
تاثیر آموزش راهبرد-محور و فرایند-محور بر راهبردهای نگارش خودتنظیم راهبردی در مهارت نگارش فراگیران زبان انگلیسی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 299-323]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد