آ
-
آهنگری، سعیده
اهمالکاری زبانآموزان از دیدگاه معلمان ایرانی زبان انگلیسی [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 15-30]
ا
-
احمدی، محمدنبی
حرکتشناسی زبان بدن در نهجالبلاغه بر اساس نظریه «پُل اکمن و والس فریسن» با سه رویکرد «منشأ-رمزگذاری – کاربرد» [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 1-14]
-
افراز، شهرام
مشکلات نوشتاری زبان آموزان ایرانی: ایجاد یک چارچوب بافت- حساس برای تمرین مهارت نوشتن [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 49-73]
-
اینانلو، مه کامه
شگرد افعال گذشته درکدبرگردانی ترجمه رمان پرندگان میروند در پرو میمیرند اثر رومن گاری [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 94-110]
ب
-
باقری نویسی، رضا
رابطه بین برونگرایی/درونگرایی، وابستگی به زمینه/استقلال از زمینه و تمایل فراگیران زبان انگلیسی بهعنوان زبان خارجی برای برقراری ارتباط [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 31-48]
ج
-
جلیلیان، زهرا
حرکتشناسی زبان بدن در نهجالبلاغه بر اساس نظریه «پُل اکمن و والس فریسن» با سه رویکرد «منشأ-رمزگذاری – کاربرد» [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 1-14]
خ
-
خوئی اسکوئی، صابر
اهمالکاری زبانآموزان از دیدگاه معلمان ایرانی زبان انگلیسی [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 15-30]
ر
-
رحمتی پسند، سیده زینب
مشکلات نوشتاری زبان آموزان ایرانی: ایجاد یک چارچوب بافت- حساس برای تمرین مهارت نوشتن [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 49-73]
-
رزمجو، سیدآیت اله
مشکلات نوشتاری زبان آموزان ایرانی: ایجاد یک چارچوب بافت- حساس برای تمرین مهارت نوشتن [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 49-73]
-
رضایی فرد، زهرا
بررسی رویکرد کلاس درس معکوس در دوره های آموزش زبان انگلیسی برای اهداف خاص: با تمرکز بر تفکر انتقادی و درگیر شدن دانشجویان دوره های انگلیسی با اهداف خاص [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 74-93]
-
رفسنجانی نژاد، سارا
تأثیر راهبردهای آموزشی درونداد-محور و برونداد-محور بر استفاده از ساختارهای وارونه انگلیسی [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 165-187]
س
-
ساسانی، فرناز
شگرد افعال گذشته درکدبرگردانی ترجمه رمان پرندگان میروند در پرو میمیرند اثر رومن گاری [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 94-110]
-
سپاهی، داود
رواسازی آزمون مبتنی بر چارچوب مرجع اتحادیه اروپا و برابری ارزشیابی [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 111-131]
-
سیفوری، زهره
اهمالکاری زبانآموزان از دیدگاه معلمان ایرانی زبان انگلیسی [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 15-30]
ش
-
شاهرخی، محسن
بررسی رویکرد کلاس درس معکوس در دوره های آموزش زبان انگلیسی برای اهداف خاص: با تمرکز بر تفکر انتقادی و درگیر شدن دانشجویان دوره های انگلیسی با اهداف خاص [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 74-93]
ط
-
طالبی نژاد، محمدرضا
بررسی رویکرد کلاس درس معکوس در دوره های آموزش زبان انگلیسی برای اهداف خاص: با تمرکز بر تفکر انتقادی و درگیر شدن دانشجویان دوره های انگلیسی با اهداف خاص [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 74-93]
ع
-
علوی، سید محمد
رواسازی آزمون مبتنی بر چارچوب مرجع اتحادیه اروپا و برابری ارزشیابی [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 111-131]
ف
-
فرمودی، شیوا
رابطه بین برونگرایی/درونگرایی، وابستگی به زمینه/استقلال از زمینه و تمایل فراگیران زبان انگلیسی بهعنوان زبان خارجی برای برقراری ارتباط [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 31-48]
ک
-
کرمی، حسین
رواسازی آزمون مبتنی بر چارچوب مرجع اتحادیه اروپا و برابری ارزشیابی [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 111-131]
-
کیوان پناه، شیوا
تأثیر راهبردهای آموزشی درونداد-محور و برونداد-محور بر استفاده از ساختارهای وارونه انگلیسی [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 165-187]
ل
-
لوکزینی، لوکرتزیا
تحلیل زبانشناختی قالبهای حماسی در شاهنامه و حماسۀ کلاسیک غرب [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 153-164]
م
-
محمدی، علی محمد
تحلیلی بر راهبردهای مترجم شفاهی همزمان ایرانی بر اساس نظریة معادلهای ترجمه: مطالعة گفتماننماهای استنباطی و توالی [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 132-152]
-
منسوب بصیری، ایمان
تحلیل زبانشناختی قالبهای حماسی در شاهنامه و حماسۀ کلاسیک غرب [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 153-164]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد