نمایه نویسندگان

آ

  • آهنگری، سعیده اهمال‌کاری زبان‌آموزان از دیدگاه معلمان ایرانی زبان انگلیسی [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 15-30]

ا

  • احمدی، محمدنبی حرکت‌شناسی زبان بدن در نهج‌البلاغه بر اساس نظریه «پُل اکمن و والس فریسن» با سه رویکرد «منشأ-رمزگذاری – کاربرد» [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 1-14]
  • افراز، شهرام مشکلات نوشتاری زبان آموزان ایرانی: ایجاد یک چارچوب بافت- حساس برای تمرین مهارت نوشتن [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 49-73]
  • اینانلو، مه کامه شگرد افعال گذشته درکدبرگردانی ترجمه رمان پرندگان می‌روند‌‌ در پرو می‌میرند اثر رومن گاری [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 94-110]

ب

  • باقری نویسی، رضا رابطه بین برو‌ن‌گرایی/درون‌گرایی، وابستگی به زمینه/استقلال از زمینه و تمایل فراگیران زبان انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی برای برقراری ارتباط [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 31-48]

ج

  • جلیلیان، زهرا حرکت‌شناسی زبان بدن در نهج‌البلاغه بر اساس نظریه «پُل اکمن و والس فریسن» با سه رویکرد «منشأ-رمزگذاری – کاربرد» [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 1-14]

خ

  • خوئی اسکوئی، صابر اهمال‌کاری زبان‌آموزان از دیدگاه معلمان ایرانی زبان انگلیسی [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 15-30]

ر

  • رحمتی پسند، سیده زینب مشکلات نوشتاری زبان آموزان ایرانی: ایجاد یک چارچوب بافت- حساس برای تمرین مهارت نوشتن [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 49-73]
  • رزمجو، سیدآیت اله مشکلات نوشتاری زبان آموزان ایرانی: ایجاد یک چارچوب بافت- حساس برای تمرین مهارت نوشتن [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 49-73]
  • رضایی فرد، زهرا بررسی رویکرد کلاس درس معکوس در دوره های آموزش زبان انگلیسی برای اهداف خاص: با تمرکز بر تفکر انتقادی و درگیر شدن دانشجویان دوره های انگلیسی با اهداف خاص [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 74-93]
  • رفسنجانی نژاد، سارا تأثیر راهبردهای آموزشی درونداد-محور و برونداد-محور بر استفاده از ساختارهای وارونه انگلیسی [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 165-187]

س

  • ساسانی، فرناز شگرد افعال گذشته درکدبرگردانی ترجمه رمان پرندگان می‌روند‌‌ در پرو می‌میرند اثر رومن گاری [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 94-110]
  • سپاهی، داود رواسازی آزمون مبتنی بر چارچوب مرجع اتحادیه اروپا و برابری ارزشیابی ‏ [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 111-131]
  • سیفوری، زهره اهمال‌کاری زبان‌آموزان از دیدگاه معلمان ایرانی زبان انگلیسی [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 15-30]

ش

  • شاهرخی، محسن بررسی رویکرد کلاس درس معکوس در دوره های آموزش زبان انگلیسی برای اهداف خاص: با تمرکز بر تفکر انتقادی و درگیر شدن دانشجویان دوره های انگلیسی با اهداف خاص [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 74-93]

ط

  • طالبی نژاد، محمدرضا بررسی رویکرد کلاس درس معکوس در دوره های آموزش زبان انگلیسی برای اهداف خاص: با تمرکز بر تفکر انتقادی و درگیر شدن دانشجویان دوره های انگلیسی با اهداف خاص [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 74-93]

ع

  • علوی، سید محمد رواسازی آزمون مبتنی بر چارچوب مرجع اتحادیه اروپا و برابری ارزشیابی ‏ [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 111-131]

ف

  • فرمودی، شیوا رابطه بین برو‌ن‌گرایی/درون‌گرایی، وابستگی به زمینه/استقلال از زمینه و تمایل فراگیران زبان انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی برای برقراری ارتباط [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 31-48]

ک

  • کرمی، حسین رواسازی آزمون مبتنی بر چارچوب مرجع اتحادیه اروپا و برابری ارزشیابی ‏ [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 111-131]
  • کیوان پناه، شیوا تأثیر راهبردهای آموزشی درونداد-محور و برونداد-محور بر استفاده از ساختارهای وارونه انگلیسی [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 165-187]

ل

  • لوکزینی، لوکرتزیا تحلیل زبانشناختی قالب‌های حماسی در شاهنامه و حماسۀ کلاسیک غرب [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 153-164]

م

  • محمدی، علی محمد تحلیلی بر راهبردهای مترجم شفاهی همزمان ایرانی بر اساس نظریة معادل‌های ترجمه: مطالعة گفتمان‌نماهای استنباطی و توالی [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 132-152]
  • منسوب بصیری، ایمان تحلیل زبانشناختی قالب‌های حماسی در شاهنامه و حماسۀ کلاسیک غرب [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 153-164]