ا
-
اشعری تبار، نرجس
تاثیر تکنیک های کپی- پوشش- مقایسه و خوداصلاحی فوری برپیشرفت دیکته و یادآوری املای لغات فراگیران زبان انگلیسی ایرانی درپایۀ نهم [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 271-299]
-
افضلی شهری، محمد
بررسی دلایل ارتکاب سرقت ادبی و راههای پیشگیری از آن در جامعه علمی ایران: دیدگاه سردبیران، اساتید و دانشجویان [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 555-588]
-
اکبری، امید
تهیه و تدوین کتاب های دوزبانه داستان محور، مبتنی بر تقویت سواد عاطفی دانش آموزان 8 تا 14 سال [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 425-452]
-
البرزی ورکی، پرویز
بررسی الگوهای معنای واژهسازی «برپایه اسمهای مختوم به پسوند –(er)ei در زبان آلمانی» [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 5-26]
-
الهی شیروان، مجید
تهیه و تدوین کتاب های دوزبانه داستان محور، مبتنی بر تقویت سواد عاطفی دانش آموزان 8 تا 14 سال [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 425-452]
ب
-
باقری، محمدباقر
جایگاه تفکر نقادانه در نظام آموزشی ایران [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 299-324]
-
باقرپور، نسیبه
تاثیر ابزارهای میانجی برمیزان پیشرفت مهارت نوشتاری زبان آموزان با تکیه بر روانی متن [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 27-52]
-
باقری نویسی، رضا
بررسی دلایل ارتکاب سرقت ادبی و راههای پیشگیری از آن در جامعه علمی ایران: دیدگاه سردبیران، اساتید و دانشجویان [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 555-588]
-
بدیعی، سید هادی
آموزش ترجمه، تحولات. پتانسیل ها و محدودیت های کار گروهی در ترجمه [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 405-424]
-
بیرجندی، پرویز
جایگاه تفکر نقادانه در نظام آموزشی ایران [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 299-324]
-
بهرامی، نجمه
زبان زنانه و ترجمه: مطالعه موردی «کاغذ دیواری زرد» [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 589-602]
پ
-
پورحاجی، مصطفی
بسط بافت های معنا محور در گفتمان کلاسی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجه: پژوهشی تجربی [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 53-78]
-
پورنیک صفت، زهرا
مطالعه فرآیندهای ویراست و بازبینی هنگام نگارش گونههای مختلف متن [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 179-202]
ج
-
جعفری، سمانه
تاثیر رویکرد یادگیری مبتنی بر پروژه بر یادگیری اصطلاحات زبان انگلیسی توسط زبان آموزان ایرانی [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 325-354]
-
جلالی، مریم
«وجوه ابهام نحوی درساختار طنزهای رساله دلگشا با تکیه بر تئوری فوناژی» [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 355-376]
خ
-
خیر آبادی، رضا
سنجش کیفی برداشت معلمان زبان از آموزش دستور در رویکرد ارتباطی و جایگاه این مقوله در کتابهای نوتالیف زبان انگلیسی [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 497-526]
-
خسروی، رباب
درآمدی بر آسیب شناسی تدریس فرهنگ در ایران: بررسی رابطۀ بین فرهنگ زدایی و هوش هیجانی در بین زبان آموزان انگلیسی [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 79-98]
-
خوشدونی فراهانی، اکرم
تطابق زمان دستوری در دامنهٔ آینده [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 377-404]
د
-
داوری، حسین
سنجش کیفی برداشت معلمان زبان از آموزش دستور در رویکرد ارتباطی و جایگاه این مقوله در کتابهای نوتالیف زبان انگلیسی [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 497-526]
-
دیری، خدیجه
بررسی بعد بازنمایی تصاویر کتابهای انگلیسی دورۀ اول متوسطه در چارچوب نشانهشناسی اجتماعی [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 99-128]
-
درزی، علی
تطابق زمان دستوری در دامنهٔ آینده [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 377-404]
-
درگاهی ترکی، هدی
سنجش انگیزة فراگیران زبان آلمانی در ایران و پیامدهای آموزشی آن [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 129-152]
-
دوستی زاده، محمدرضا
آموزش ترجمه، تحولات. پتانسیل ها و محدودیت های کار گروهی در ترجمه [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 405-424]
ر
-
رحمانی، سمیرا
تهیه و تدوین کتاب های دوزبانه داستان محور، مبتنی بر تقویت سواد عاطفی دانش آموزان 8 تا 14 سال [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 425-452]
-
رشتچی، مژگان
تاثیر ابزارهای میانجی برمیزان پیشرفت مهارت نوشتاری زبان آموزان با تکیه بر روانی متن [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 27-52]
-
رفیعی، سیده آرزو
درآمدی بر آسیب شناسی تدریس فرهنگ در ایران: بررسی رابطۀ بین فرهنگ زدایی و هوش هیجانی در بین زبان آموزان انگلیسی [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 79-98]
-
روحی، فاطمه
سنجش انگیزة فراگیران زبان آلمانی در ایران و پیامدهای آموزشی آن [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 129-152]
-
روحانی، علی
بررسی بعد بازنمایی تصاویر کتابهای انگلیسی دورۀ اول متوسطه در چارچوب نشانهشناسی اجتماعی [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 99-128]
-
روشن، بلقیس
تطابق زمان دستوری در دامنهٔ آینده [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 377-404]
س
-
سالاروند، بهزاد
اعتبارسنجی شناخت دانشجویان مترجمی وارتباط آن با توانایی ترجمه از زبان انگلیسی به فارسی [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 233-250]
-
سلمانی ندوشن، محمدعلی
بررسی ساختار ژانری مقالات دانشنامگی تخصصی: مقایسة مقالات زندگینامه ای و مقالات موضوعی [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 453-470]
ش
-
شیرازی زاده، محسن
بررسی اضطراب و عملکرد نگارش در انگلیسی به عنوان زبان خارجی: آیا کمال گرایی تفاوتی ایجاد می کند؟ [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 153-178]
ص
-
صدقی، محجوب
"تحلیل فراگیری افعال کمکی انگلیسی در فارسی زبانان از منظر نظریه انتقال کامل/دسترسی کامل" [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 527-554]
ع
-
عامری، علیرضا
مطالعه فرآیندهای ویراست و بازبینی هنگام نگارش گونههای مختلف متن [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 179-202]
-
عباسیان، غلامرضا
بررسی میزان سواد ارزیابی مدرسین زبان انگلیسی در بافت آموزشی ایران [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 203-232]
-
علوی، سیدمحمد
تأثیر یادگیری معکوس بر توسعه حرفهای نومعلمان زبان انگلیسی : میزان مشغول بودن و نگرش آنها [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 471-496]
-
علوی مقدم، سید بهنام
سنجش کیفی برداشت معلمان زبان از آموزش دستور در رویکرد ارتباطی و جایگاه این مقوله در کتابهای نوتالیف زبان انگلیسی [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 497-526]
ف
-
فضیلت فر، علی محمد
"تحلیل فراگیری افعال کمکی انگلیسی در فارسی زبانان از منظر نظریه انتقال کامل/دسترسی کامل" [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 527-554]
-
فضلعلی، فاطمه
تأثیر یادگیری معکوس بر توسعه حرفهای نومعلمان زبان انگلیسی : میزان مشغول بودن و نگرش آنها [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 471-496]
ق
-
قنسولی، بهزاد
تهیه و تدوین کتاب های دوزبانه داستان محور، مبتنی بر تقویت سواد عاطفی دانش آموزان 8 تا 14 سال [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 425-452]
ک
-
کریم پور، محبوبه
بررسی اضطراب و عملکرد نگارش در انگلیسی به عنوان زبان خارجی: آیا کمال گرایی تفاوتی ایجاد می کند؟ [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 153-178]
-
کیوان پناه، شیوا
تأثیر یادگیری معکوس بر توسعه حرفهای نومعلمان زبان انگلیسی : میزان مشغول بودن و نگرش آنها [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 471-496]
-
کوشا، مهدی
بررسی میزان سواد ارزیابی مدرسین زبان انگلیسی در بافت آموزشی ایران [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 203-232]
م
-
محمد حسین پور، رسول
بررسی دلایل ارتکاب سرقت ادبی و راههای پیشگیری از آن در جامعه علمی ایران: دیدگاه سردبیران، اساتید و دانشجویان [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 555-588]
-
محمدی زنوزق، زهره
تاثیر رویکرد یادگیری مبتنی بر پروژه بر یادگیری اصطلاحات زبان انگلیسی توسط زبان آموزان ایرانی [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 325-354]
-
مدرسی، قاسم
اعتبارسنجی شناخت دانشجویان مترجمی وارتباط آن با توانایی ترجمه از زبان انگلیسی به فارسی [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 233-250]
-
مرادخانی، شهاب
بررسی اضطراب و عملکرد نگارش در انگلیسی به عنوان زبان خارجی: آیا کمال گرایی تفاوتی ایجاد می کند؟ [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 153-178]
-
مفتون، پرویز
جایگاه تفکر نقادانه در نظام آموزشی ایران [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 299-324]
-
مهدی بیرقدار، راضیه
تطابق زمان دستوری در دامنهٔ آینده [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 377-404]
ن
-
نفیسی، زهره
همسوسازی روش های بازتابی رایج درآموزش زبان انگلیسی با ویژگیهای روانشناختی زبان آموزان ایرانی [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 251-270]
و
-
وثوقی، مرجان
همسوسازی روش های بازتابی رایج درآموزش زبان انگلیسی با ویژگیهای روانشناختی زبان آموزان ایرانی [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 251-270]
-
وفایی، لیلا
تاثیر تکنیک های کپی- پوشش- مقایسه و خوداصلاحی فوری برپیشرفت دیکته و یادآوری املای لغات فراگیران زبان انگلیسی ایرانی درپایۀ نهم [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 271-299]
ه
-
هادی پور، هدی
زبان زنانه و ترجمه: مطالعه موردی «کاغذ دیواری زرد» [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 589-602]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد