آ
-
آموزش ترجمه
آموزش ترجمه، تحولات. پتانسیل ها و محدودیت های کار گروهی در ترجمه [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 405-424]
-
آموزش معلمان
بسط بافت های معنا محور در گفتمان کلاسی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجه: پژوهشی تجربی [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 53-78]
-
آموزش و پرورش
جایگاه تفکر نقادانه در نظام آموزشی ایران [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 299-324]
ا
-
ابزار های ارزشیابی جایگزین
همسوسازی روش های بازتابی رایج درآموزش زبان انگلیسی با ویژگیهای روانشناختی زبان آموزان ایرانی [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 251-270]
-
ابهام
«وجوه ابهام نحوی درساختار طنزهای رساله دلگشا با تکیه بر تئوری فوناژی» [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 355-376]
-
ارزیابی
بررسی میزان سواد ارزیابی مدرسین زبان انگلیسی در بافت آموزشی ایران [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 203-232]
-
اسم جمع
بررسی الگوهای معنای واژهسازی «برپایه اسمهای مختوم به پسوند –(er)ei در زبان آلمانی» [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 5-26]
-
اسم مصدر
بررسی الگوهای معنای واژهسازی «برپایه اسمهای مختوم به پسوند –(er)ei در زبان آلمانی» [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 5-26]
-
اسم مکان
بررسی الگوهای معنای واژهسازی «برپایه اسمهای مختوم به پسوند –(er)ei در زبان آلمانی» [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 5-26]
-
اصطلاحات زبانی
تاثیر رویکرد یادگیری مبتنی بر پروژه بر یادگیری اصطلاحات زبان انگلیسی توسط زبان آموزان ایرانی [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 325-354]
-
اضطراب
بررسی اضطراب و عملکرد نگارش در انگلیسی به عنوان زبان خارجی: آیا کمال گرایی تفاوتی ایجاد می کند؟ [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 153-178]
-
افعال اجباری
"تحلیل فراگیری افعال کمکی انگلیسی در فارسی زبانان از منظر نظریه انتقال کامل/دسترسی کامل" [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 527-554]
-
افعال احتمالی
"تحلیل فراگیری افعال کمکی انگلیسی در فارسی زبانان از منظر نظریه انتقال کامل/دسترسی کامل" [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 527-554]
-
افعال تمایلی
"تحلیل فراگیری افعال کمکی انگلیسی در فارسی زبانان از منظر نظریه انتقال کامل/دسترسی کامل" [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 527-554]
-
افعال کمکی
"تحلیل فراگیری افعال کمکی انگلیسی در فارسی زبانان از منظر نظریه انتقال کامل/دسترسی کامل" [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 527-554]
-
انگیزه
تاثیر رویکرد یادگیری مبتنی بر پروژه بر یادگیری اصطلاحات زبان انگلیسی توسط زبان آموزان ایرانی [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 325-354]
-
انگلیسی
بررسی بعد بازنمایی تصاویر کتابهای انگلیسی دورۀ اول متوسطه در چارچوب نشانهشناسی اجتماعی [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 99-128]
ب
-
بازبینی
مطالعه فرآیندهای ویراست و بازبینی هنگام نگارش گونههای مختلف متن [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 179-202]
-
بازنمایی
بررسی بعد بازنمایی تصاویر کتابهای انگلیسی دورۀ اول متوسطه در چارچوب نشانهشناسی اجتماعی [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 99-128]
-
بافت معنا محور
بسط بافت های معنا محور در گفتمان کلاسی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجه: پژوهشی تجربی [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 53-78]
-
باور
اعتبارسنجی شناخت دانشجویان مترجمی وارتباط آن با توانایی ترجمه از زبان انگلیسی به فارسی [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 233-250]
-
برداشت دبیران
سنجش کیفی برداشت معلمان زبان از آموزش دستور در رویکرد ارتباطی و جایگاه این مقوله در کتابهای نوتالیف زبان انگلیسی [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 497-526]
پ
-
پرسشنامه iThenticate
بررسی دلایل ارتکاب سرقت ادبی و راههای پیشگیری از آن در جامعه علمی ایران: دیدگاه سردبیران، اساتید و دانشجویان [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 555-588]
ت
-
تاخر
تطابق زمان دستوری در دامنهٔ آینده [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 377-404]
-
تتصاویر
بررسی بعد بازنمایی تصاویر کتابهای انگلیسی دورۀ اول متوسطه در چارچوب نشانهشناسی اجتماعی [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 99-128]
-
تحلیل حرکات ساختاری
بررسی ساختار ژانری مقالات دانشنامگی تخصصی: مقایسة مقالات زندگینامه ای و مقالات موضوعی [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 453-470]
-
تحلیل ژانر
بررسی ساختار ژانری مقالات دانشنامگی تخصصی: مقایسة مقالات زندگینامه ای و مقالات موضوعی [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 453-470]
-
تحلیل مسیر
بررسی اضطراب و عملکرد نگارش در انگلیسی به عنوان زبان خارجی: آیا کمال گرایی تفاوتی ایجاد می کند؟ [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 153-178]
-
تدریس تاملی
بسط بافت های معنا محور در گفتمان کلاسی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجه: پژوهشی تجربی [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 53-78]
-
تدریس فرهنگ
درآمدی بر آسیب شناسی تدریس فرهنگ در ایران: بررسی رابطۀ بین فرهنگ زدایی و هوش هیجانی در بین زبان آموزان انگلیسی [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 79-98]
-
ترجمه گروهی
آموزش ترجمه، تحولات. پتانسیل ها و محدودیت های کار گروهی در ترجمه [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 405-424]
-
تفکر
اعتبارسنجی شناخت دانشجویان مترجمی وارتباط آن با توانایی ترجمه از زبان انگلیسی به فارسی [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 233-250]
-
تفکر در سطوح عالیتر
جایگاه تفکر نقادانه در نظام آموزشی ایران [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 299-324]
-
تفکر نقادانه
جایگاه تفکر نقادانه در نظام آموزشی ایران [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 299-324]
-
تقدم
تطابق زمان دستوری در دامنهٔ آینده [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 377-404]
-
توانایی ترجمه
اعتبارسنجی شناخت دانشجویان مترجمی وارتباط آن با توانایی ترجمه از زبان انگلیسی به فارسی [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 233-250]
ج
-
جنسیت
زبان زنانه و ترجمه: مطالعه موردی «کاغذ دیواری زرد» [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 589-602]
چ
-
چارچوب بسط بافت
بسط بافت های معنا محور در گفتمان کلاسی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجه: پژوهشی تجربی [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 53-78]
ح
-
حاصل مصدر
بررسی الگوهای معنای واژهسازی «برپایه اسمهای مختوم به پسوند –(er)ei در زبان آلمانی» [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 5-26]
-
حرکان ساختاری
بررسی ساختار ژانری مقالات دانشنامگی تخصصی: مقایسة مقالات زندگینامه ای و مقالات موضوعی [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 453-470]
خ
-
خلاقیت در ترجمه
آموزش ترجمه، تحولات. پتانسیل ها و محدودیت های کار گروهی در ترجمه [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 405-424]
-
خود محوری
تاثیر رویکرد یادگیری مبتنی بر پروژه بر یادگیری اصطلاحات زبان انگلیسی توسط زبان آموزان ایرانی [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 325-354]
د
-
دانش ارزیابی
بررسی میزان سواد ارزیابی مدرسین زبان انگلیسی در بافت آموزشی ایران [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 203-232]
-
دستور زبان
سنجش کیفی برداشت معلمان زبان از آموزش دستور در رویکرد ارتباطی و جایگاه این مقوله در کتابهای نوتالیف زبان انگلیسی [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 497-526]
-
دلایل ارتکاب سرقت ادبی؛ راههای پیشگیری از سرقت ادبی
بررسی دلایل ارتکاب سرقت ادبی و راههای پیشگیری از آن در جامعه علمی ایران: دیدگاه سردبیران، اساتید و دانشجویان [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 555-588]
-
دوزبانگی
تهیه و تدوین کتاب های دوزبانه داستان محور، مبتنی بر تقویت سواد عاطفی دانش آموزان 8 تا 14 سال [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 425-452]
ر
-
رشد
بررسی بعد بازنمایی تصاویر کتابهای انگلیسی دورۀ اول متوسطه در چارچوب نشانهشناسی اجتماعی [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 99-128]
-
رویداد نویسی دیالکتیکی
همسوسازی روش های بازتابی رایج درآموزش زبان انگلیسی با ویژگیهای روانشناختی زبان آموزان ایرانی [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 251-270]
-
رویکرد ارتباطی
سنجش کیفی برداشت معلمان زبان از آموزش دستور در رویکرد ارتباطی و جایگاه این مقوله در کتابهای نوتالیف زبان انگلیسی [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 497-526]
-
رویهنمای بلند-اندیشی
مطالعه فرآیندهای ویراست و بازبینی هنگام نگارش گونههای مختلف متن [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 179-202]
ز
-
زبان آموزان انگلیسی
درآمدی بر آسیب شناسی تدریس فرهنگ در ایران: بررسی رابطۀ بین فرهنگ زدایی و هوش هیجانی در بین زبان آموزان انگلیسی [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 79-98]
-
زبان انگلیسی
سنجش کیفی برداشت معلمان زبان از آموزش دستور در رویکرد ارتباطی و جایگاه این مقوله در کتابهای نوتالیف زبان انگلیسی [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 497-526]
-
زبان زنانه
زبان زنانه و ترجمه: مطالعه موردی «کاغذ دیواری زرد» [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 589-602]
-
زمان دستوری نسبی
تطابق زمان دستوری در دامنهٔ آینده [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 377-404]
س
-
سرقت ادبی
بررسی دلایل ارتکاب سرقت ادبی و راههای پیشگیری از آن در جامعه علمی ایران: دیدگاه سردبیران، اساتید و دانشجویان [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 555-588]
-
سواد ارزیابی مدرسین
بررسی میزان سواد ارزیابی مدرسین زبان انگلیسی در بافت آموزشی ایران [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 203-232]
-
سواد دوزبانه
تهیه و تدوین کتاب های دوزبانه داستان محور، مبتنی بر تقویت سواد عاطفی دانش آموزان 8 تا 14 سال [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 425-452]
-
سواد عاطفی
تهیه و تدوین کتاب های دوزبانه داستان محور، مبتنی بر تقویت سواد عاطفی دانش آموزان 8 تا 14 سال [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 425-452]
ش
-
شناخت
اعتبارسنجی شناخت دانشجویان مترجمی وارتباط آن با توانایی ترجمه از زبان انگلیسی به فارسی [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 233-250]
-
شیوه های تدریس روایت-محور
همسوسازی روش های بازتابی رایج درآموزش زبان انگلیسی با ویژگیهای روانشناختی زبان آموزان ایرانی [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 251-270]
ط
-
طنز
«وجوه ابهام نحوی درساختار طنزهای رساله دلگشا با تکیه بر تئوری فوناژی» [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 355-376]
ع
-
عبیدزاکانی
«وجوه ابهام نحوی درساختار طنزهای رساله دلگشا با تکیه بر تئوری فوناژی» [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 355-376]
-
عوامل فرا زبانی
اعتبارسنجی شناخت دانشجویان مترجمی وارتباط آن با توانایی ترجمه از زبان انگلیسی به فارسی [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 233-250]
ف
-
فرآیندهای نگارش
مطالعه فرآیندهای ویراست و بازبینی هنگام نگارش گونههای مختلف متن [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 179-202]
-
فرهنگ زدایی
درآمدی بر آسیب شناسی تدریس فرهنگ در ایران: بررسی رابطۀ بین فرهنگ زدایی و هوش هیجانی در بین زبان آموزان انگلیسی [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 79-98]
-
فرهنگ سازی صحیح و اصولی
بررسی دلایل ارتکاب سرقت ادبی و راههای پیشگیری از آن در جامعه علمی ایران: دیدگاه سردبیران، اساتید و دانشجویان [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 555-588]
-
فضیلت های فکری
جایگاه تفکر نقادانه در نظام آموزشی ایران [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 299-324]
-
فوناژی
«وجوه ابهام نحوی درساختار طنزهای رساله دلگشا با تکیه بر تئوری فوناژی» [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 355-376]
ک
-
کاغذ دیواری زرد
زبان زنانه و ترجمه: مطالعه موردی «کاغذ دیواری زرد» [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 589-602]
-
کپی-پوشش-مقایسه"
تاثیر تکنیک های کپی- پوشش- مقایسه و خوداصلاحی فوری برپیشرفت دیکته و یادآوری املای لغات فراگیران زبان انگلیسی ایرانی درپایۀ نهم [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 271-299]
-
کتاب
بررسی بعد بازنمایی تصاویر کتابهای انگلیسی دورۀ اول متوسطه در چارچوب نشانهشناسی اجتماعی [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 99-128]
-
کتاب داستان
تهیه و تدوین کتاب های دوزبانه داستان محور، مبتنی بر تقویت سواد عاطفی دانش آموزان 8 تا 14 سال [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 425-452]
-
کتابهای درسی
سنجش کیفی برداشت معلمان زبان از آموزش دستور در رویکرد ارتباطی و جایگاه این مقوله در کتابهای نوتالیف زبان انگلیسی [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 497-526]
-
کلیدواژهها: زمان دستوری مطلق
تطابق زمان دستوری در دامنهٔ آینده [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 377-404]
-
کمالگرایی
بررسی اضطراب و عملکرد نگارش در انگلیسی به عنوان زبان خارجی: آیا کمال گرایی تفاوتی ایجاد می کند؟ [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 153-178]
گ
-
گامهای ساختاری
بررسی ساختار ژانری مقالات دانشنامگی تخصصی: مقایسة مقالات زندگینامه ای و مقالات موضوعی [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 453-470]
-
گفتمان کلاسی
بسط بافت های معنا محور در گفتمان کلاسی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجه: پژوهشی تجربی [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 53-78]
-
گیلمن
زبان زنانه و ترجمه: مطالعه موردی «کاغذ دیواری زرد» [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 589-602]
ل
-
لیکاف
زبان زنانه و ترجمه: مطالعه موردی «کاغذ دیواری زرد» [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 589-602]
م
-
متخصصین حوزه زبان انگلیسی تخصصی
بررسی میزان سواد ارزیابی مدرسین زبان انگلیسی در بافت آموزشی ایران [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 203-232]
-
مدرسین زبان انگلیسی
بررسی میزان سواد ارزیابی مدرسین زبان انگلیسی در بافت آموزشی ایران [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 203-232]
-
معنای واژهسازی
بررسی الگوهای معنای واژهسازی «برپایه اسمهای مختوم به پسوند –(er)ei در زبان آلمانی» [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 5-26]
-
مقالات دانشنامگی
بررسی ساختار ژانری مقالات دانشنامگی تخصصی: مقایسة مقالات زندگینامه ای و مقالات موضوعی [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 453-470]
-
مهارت ترجمه
آموزش ترجمه، تحولات. پتانسیل ها و محدودیت های کار گروهی در ترجمه [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 405-424]
-
مهارت های حل مسال
همسوسازی روش های بازتابی رایج درآموزش زبان انگلیسی با ویژگیهای روانشناختی زبان آموزان ایرانی [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 251-270]
-
مهارت های فکری
جایگاه تفکر نقادانه در نظام آموزشی ایران [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 299-324]
ن
-
نحوی
«وجوه ابهام نحوی درساختار طنزهای رساله دلگشا با تکیه بر تئوری فوناژی» [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 355-376]
-
نظام آموزشی ایران
جایگاه تفکر نقادانه در نظام آموزشی ایران [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 299-324]
-
نظریهی انتقال کامل/دسترسی کامل
"تحلیل فراگیری افعال کمکی انگلیسی در فارسی زبانان از منظر نظریه انتقال کامل/دسترسی کامل" [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 527-554]
-
نظریه انگیزه
آموزش ترجمه، تحولات. پتانسیل ها و محدودیت های کار گروهی در ترجمه [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 405-424]
-
نگارش
بررسی اضطراب و عملکرد نگارش در انگلیسی به عنوان زبان خارجی: آیا کمال گرایی تفاوتی ایجاد می کند؟ [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 153-178]
-
نگارش دانشگاهی
مطالعه فرآیندهای ویراست و بازبینی هنگام نگارش گونههای مختلف متن [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 179-202]
و
-
ویراست
مطالعه فرآیندهای ویراست و بازبینی هنگام نگارش گونههای مختلف متن [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 179-202]
ه
-
همزمانی
تطابق زمان دستوری در دامنهٔ آینده [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 377-404]
-
هویت فرهنگی
درآمدی بر آسیب شناسی تدریس فرهنگ در ایران: بررسی رابطۀ بین فرهنگ زدایی و هوش هیجانی در بین زبان آموزان انگلیسی [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 79-98]
-
هوش هیجانی
درآمدی بر آسیب شناسی تدریس فرهنگ در ایران: بررسی رابطۀ بین فرهنگ زدایی و هوش هیجانی در بین زبان آموزان انگلیسی [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 79-98]
-
هوش هیجانی
همسوسازی روش های بازتابی رایج درآموزش زبان انگلیسی با ویژگیهای روانشناختی زبان آموزان ایرانی [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 251-270]
-
هوش هیجانی
تهیه و تدوین کتاب های دوزبانه داستان محور، مبتنی بر تقویت سواد عاطفی دانش آموزان 8 تا 14 سال [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 425-452]
ی
-
یادگیری تعاملی
تاثیر رویکرد یادگیری مبتنی بر پروژه بر یادگیری اصطلاحات زبان انگلیسی توسط زبان آموزان ایرانی [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 325-354]
-
یادگیری مبتنی بر پروژه
تاثیر رویکرد یادگیری مبتنی بر پروژه بر یادگیری اصطلاحات زبان انگلیسی توسط زبان آموزان ایرانی [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 325-354]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد