آ
-
آثار آزمونهای سرنوشتساز
بازخورد منفی کنکور در کلاسهای زبان انگلیسی در ایران و بررسی انتقادی عملکرد و مسئولیتپذیری افراد در قبال آن [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 381-409]
-
آزمونسازی
نقش آزمونسازی در سنجش آموختههای زبانآموز در آموزش زبان آلمانی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 19-43]
-
آزمونسازی انتقادی
بازخورد منفی کنکور در کلاسهای زبان انگلیسی در ایران و بررسی انتقادی عملکرد و مسئولیتپذیری افراد در قبال آن [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 381-409]
-
آسیبهای ساختاری
بررسی مهمترین عوامل آسیبزا در ترجمههای آلمانی قرآن [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 155-175]
-
آسیبهای فقهی
بررسی مهمترین عوامل آسیبزا در ترجمههای آلمانی قرآن [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 155-175]
-
آسیبهای مبانی کلامی و گرایشهای فکری
بررسی مهمترین عوامل آسیبزا در ترجمههای آلمانی قرآن [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 155-175]
-
آسیبهای واژگانی
بررسی مهمترین عوامل آسیبزا در ترجمههای آلمانی قرآن [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 155-175]
-
آغازگر لایهای
آغازگر لایهای، مفهومی تازه در نقشگرایی [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 313-350]
-
آغازگر و پایانبخش
آغازگر لایهای، مفهومی تازه در نقشگرایی [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 313-350]
-
آمریکای لاتین
بررسی پدیدة اسپانگلیسی در ایالات متحده [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 263-286]
-
آموزش زبان
نقش آزمونسازی در سنجش آموختههای زبانآموز در آموزش زبان آلمانی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 19-43]
-
آموزش زبان آلمانی
علل دشواری در فهم داستان کوتاه زبان آلمانی از منظر زبانشناسی متن بر اساس پژوهشی از برگردان زبانآموزان ایرانی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 77-91]
-
آموزش زبان انگلیسی
ایدئولوژی زبانی در آموزش زبان: بررسی جایگاه زبان مادری در یادگیری و بهکارگیری زبان انگلیسی در ایران [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 243-262]
ا
-
ایدئولوژی زبانی
ایدئولوژی زبانی در آموزش زبان: بررسی جایگاه زبان مادری در یادگیری و بهکارگیری زبان انگلیسی در ایران [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 243-262]
-
اسپانگلیسی
بررسی پدیدة اسپانگلیسی در ایالات متحده [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 263-286]
-
اعتبار نتیجهای
بازخورد منفی کنکور در کلاسهای زبان انگلیسی در ایران و بررسی انتقادی عملکرد و مسئولیتپذیری افراد در قبال آن [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 381-409]
-
امپریالیسم زبانی
تأثیر رشتة زبان انگلیسی بر هویت فرهنگی: بررسی مقایسهای هوش فرهنگی و انزوای ارزشی [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 287-312]
-
انتقال زبانی (言語運用)
بررسی ویژگیهای ساختاری مشترک در گفتارهای مؤدبانۀ زبان ژاپنی و فارسی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 45-60]
-
انزوای ارزشی
تأثیر رشتة زبان انگلیسی بر هویت فرهنگی: بررسی مقایسهای هوش فرهنگی و انزوای ارزشی [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 287-312]
-
انسجام متن
علل دشواری در فهم داستان کوتاه زبان آلمانی از منظر زبانشناسی متن بر اساس پژوهشی از برگردان زبانآموزان ایرانی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 77-91]
-
انعطافپذیری
تأثیر دوزبانگی بر شناخت: مطالعة دوزبانههای آذری- فارسی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 1-18]
ب
-
بازتولید یا تغییر آثار منفی آزمون
بازخورد منفی کنکور در کلاسهای زبان انگلیسی در ایران و بررسی انتقادی عملکرد و مسئولیتپذیری افراد در قبال آن [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 381-409]
-
باهمایی
بررسی باهمایی ترکیبات پایدار فعلی- اسمی در زبان روسی و مقایسة آن با زبان فارسی [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 187-200]
-
بررسی تطبیقی نحو
مطالعة تطبیقی ضمایر شخصی در فارسی و ژاپنی [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 201-242]
-
بند موصولی
بررسی ردهشناختی راهبردهای ساخت بند موصولی در زبانهای فارسی و آلمانی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 61-76]
-
بهکارگیری زبان انگلیسی
ایدئولوژی زبانی در آموزش زبان: بررسی جایگاه زبان مادری در یادگیری و بهکارگیری زبان انگلیسی در ایران [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 243-262]
پ
-
پایایی
مقایسة سؤالهای چندگزینهای و ترجمهای از لحاظ پایایی و دشواری در آزمون دانش دستوری [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 117-133]
-
پیوستگی متن
علل دشواری در فهم داستان کوتاه زبان آلمانی از منظر زبانشناسی متن بر اساس پژوهشی از برگردان زبانآموزان ایرانی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 77-91]
ت
-
تبعیض جنسیتی
ارزیابی تصاویر کتابهای زبان انگلیسی دورة متوسطة ایران از منظر کارکرد و تبعیضهای جنسیتی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 93-115]
-
تحلیل خطا
نقش آزمونسازی در سنجش آموختههای زبانآموز در آموزش زبان آلمانی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 19-43]
-
تحلیل مقابلهای
نقش تداخل در پیدایش خطاهای نحوی در نگارش فارسیآموزان عربزبان [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 351-380]
-
تداخل
نقش تداخل در پیدایش خطاهای نحوی در نگارش فارسیآموزان عربزبان [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 351-380]
-
ترجمه
بررسی مهمترین عوامل آسیبزا در ترجمههای آلمانی قرآن [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 155-175]
-
ترجمه
بررسی انتقال گویشهای اجتماعی از آلمانی به فارسی با استناد به ترجمة فرشتة آبی، اثر هاینریش مان [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 411-428]
-
ترکیبات آزاد
بررسی باهمایی ترکیبات پایدار فعلی- اسمی در زبان روسی و مقایسة آن با زبان فارسی [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 187-200]
-
ترکیبات پایدار
بررسی باهمایی ترکیبات پایدار فعلی- اسمی در زبان روسی و مقایسة آن با زبان فارسی [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 187-200]
-
تصاویر
ارزیابی تصاویر کتابهای زبان انگلیسی دورة متوسطة ایران از منظر کارکرد و تبعیضهای جنسیتی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 93-115]
-
تکزبانگی
تأثیر دوزبانگی بر شناخت: مطالعة دوزبانههای آذری- فارسی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 1-18]
-
تنظیم تلاش
تأثیر راهبردهای خودتنظیمی مدیریت زمان و تنظیم تلاش برای یادگیری زبان انگلیسی به منزلة زبان خارجه [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 135-153]
-
توانایی گفتار (言語体系)
بررسی ویژگیهای ساختاری مشترک در گفتارهای مؤدبانۀ زبان ژاپنی و فارسی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 45-60]
ج
-
جایگاه زبان مادری
ایدئولوژی زبانی در آموزش زبان: بررسی جایگاه زبان مادری در یادگیری و بهکارگیری زبان انگلیسی در ایران [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 243-262]
-
جهانیشدن
بررسی پدیدة اسپانگلیسی در ایالات متحده [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 263-286]
-
جهانیهای زبان
بررسی ردهشناختی راهبردهای ساخت بند موصولی در زبانهای فارسی و آلمانی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 61-76]
ح
-
حرف اضافه
ویژگیهای سببی حروف اضافۀ по و из-за در زبان روسی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 177-185]
-
حرف ربط
بررسی ردهشناختی راهبردهای ساخت بند موصولی در زبانهای فارسی و آلمانی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 61-76]
خ
-
خطاهای نحوی
نقش تداخل در پیدایش خطاهای نحوی در نگارش فارسیآموزان عربزبان [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 351-380]
-
خودتنظیمی یادگیری
تأثیر راهبردهای خودتنظیمی مدیریت زمان و تنظیم تلاش برای یادگیری زبان انگلیسی به منزلة زبان خارجه [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 135-153]
د
-
داستان
بررسی انتقال گویشهای اجتماعی از آلمانی به فارسی با استناد به ترجمة فرشتة آبی، اثر هاینریش مان [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 411-428]
-
دشواری
مقایسة سؤالهای چندگزینهای و ترجمهای از لحاظ پایایی و دشواری در آزمون دانش دستوری [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 117-133]
-
دوزبانگی
تأثیر دوزبانگی بر شناخت: مطالعة دوزبانههای آذری- فارسی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 1-18]
-
دوزبانگی
بررسی پدیدة اسپانگلیسی در ایالات متحده [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 263-286]
ر
-
راهبردهای ساخت بند موصولی
بررسی ردهشناختی راهبردهای ساخت بند موصولی در زبانهای فارسی و آلمانی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 61-76]
-
راهبردهای مدیریت منابع
تأثیر راهبردهای خودتنظیمی مدیریت زمان و تنظیم تلاش برای یادگیری زبان انگلیسی به منزلة زبان خارجه [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 135-153]
-
ردهشناسی
بررسی ردهشناختی راهبردهای ساخت بند موصولی در زبانهای فارسی و آلمانی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 61-76]
-
روش تحلیل آموزشی
نقش آزمونسازی در سنجش آموختههای زبانآموز در آموزش زبان آلمانی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 19-43]
-
رویکرد طراحی سؤال
مقایسة سؤالهای چندگزینهای و ترجمهای از لحاظ پایایی و دشواری در آزمون دانش دستوری [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 117-133]
ز
-
زبان
ارزیابی تصاویر کتابهای زبان انگلیسی دورة متوسطة ایران از منظر کارکرد و تبعیضهای جنسیتی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 93-115]
-
زبانآموز
نقش آزمونسازی در سنجش آموختههای زبانآموز در آموزش زبان آلمانی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 19-43]
-
زبانآموزان فارسیزبان
علل دشواری در فهم داستان کوتاه زبان آلمانی از منظر زبانشناسی متن بر اساس پژوهشی از برگردان زبانآموزان ایرانی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 77-91]
-
زبان روسی
ویژگیهای سببی حروف اضافۀ по و из-за در زبان روسی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 177-185]
-
زبان روسی
بررسی باهمایی ترکیبات پایدار فعلی- اسمی در زبان روسی و مقایسة آن با زبان فارسی [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 187-200]
-
زبان ژاپنی
مطالعة تطبیقی ضمایر شخصی در فارسی و ژاپنی [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 201-242]
-
زبانشناسی متن
علل دشواری در فهم داستان کوتاه زبان آلمانی از منظر زبانشناسی متن بر اساس پژوهشی از برگردان زبانآموزان ایرانی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 77-91]
-
زبانشناسی نقشگرا
آغازگر لایهای، مفهومی تازه در نقشگرایی [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 313-350]
-
زبان فارسی
مطالعة تطبیقی ضمایر شخصی در فارسی و ژاپنی [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 201-242]
ژ
-
ژانر علمی و ادبی
آغازگر لایهای، مفهومی تازه در نقشگرایی [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 313-350]
س
-
سنجش آموختهها
نقش آزمونسازی در سنجش آموختههای زبانآموز در آموزش زبان آلمانی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 19-43]
-
سؤالهای ترجمهای
مقایسة سؤالهای چندگزینهای و ترجمهای از لحاظ پایایی و دشواری در آزمون دانش دستوری [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 117-133]
-
سؤالهای چندگزینهای
مقایسة سؤالهای چندگزینهای و ترجمهای از لحاظ پایایی و دشواری در آزمون دانش دستوری [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 117-133]
ش
-
شناخت
تأثیر دوزبانگی بر شناخت: مطالعة دوزبانههای آذری- فارسی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 1-18]
ض
-
ضمیر شخصی
مطالعة تطبیقی ضمایر شخصی در فارسی و ژاپنی [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 201-242]
ع
-
علت و معلول
ویژگیهای سببی حروف اضافۀ по و из-за در زبان روسی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 177-185]
ف
-
فارسیآموزان عربزبان
نقش تداخل در پیدایش خطاهای نحوی در نگارش فارسیآموزان عربزبان [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 351-380]
-
فهم داستان کوتاه
علل دشواری در فهم داستان کوتاه زبان آلمانی از منظر زبانشناسی متن بر اساس پژوهشی از برگردان زبانآموزان ایرانی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 77-91]
ق
-
قرآن
بررسی مهمترین عوامل آسیبزا در ترجمههای آلمانی قرآن [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 155-175]
ک
-
کارکرد
ارزیابی تصاویر کتابهای زبان انگلیسی دورة متوسطة ایران از منظر کارکرد و تبعیضهای جنسیتی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 93-115]
-
کتابهای درسی
ارزیابی تصاویر کتابهای زبان انگلیسی دورة متوسطة ایران از منظر کارکرد و تبعیضهای جنسیتی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 93-115]
-
کنشهای اجرایی
تأثیر دوزبانگی بر شناخت: مطالعة دوزبانههای آذری- فارسی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 1-18]
گ
-
گفتار مؤدبانه در قالب جمله
بررسی ویژگیهای ساختاری مشترک در گفتارهای مؤدبانۀ زبان ژاپنی و فارسی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 45-60]
-
گفتار مؤدبانه در قالب واژگان
بررسی ویژگیهای ساختاری مشترک در گفتارهای مؤدبانۀ زبان ژاپنی و فارسی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 45-60]
-
گویش اجتماعی
بررسی انتقال گویشهای اجتماعی از آلمانی به فارسی با استناد به ترجمة فرشتة آبی، اثر هاینریش مان [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 411-428]
-
گویشور
بررسی انتقال گویشهای اجتماعی از آلمانی به فارسی با استناد به ترجمة فرشتة آبی، اثر هاینریش مان [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 411-428]
م
-
مترجم
بررسی انتقال گویشهای اجتماعی از آلمانی به فارسی با استناد به ترجمة فرشتة آبی، اثر هاینریش مان [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 411-428]
-
متن
بررسی انتقال گویشهای اجتماعی از آلمانی به فارسی با استناد به ترجمة فرشتة آبی، اثر هاینریش مان [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 411-428]
-
مدیریت زمان
تأثیر راهبردهای خودتنظیمی مدیریت زمان و تنظیم تلاش برای یادگیری زبان انگلیسی به منزلة زبان خارجه [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 135-153]
-
معنای مجازی
بررسی باهمایی ترکیبات پایدار فعلی- اسمی در زبان روسی و مقایسة آن با زبان فارسی [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 187-200]
-
مهاجرت
بررسی پدیدة اسپانگلیسی در ایالات متحده [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 263-286]
ن
-
نظریة انگلیسیهای جهانی
تأثیر رشتة زبان انگلیسی بر هویت فرهنگی: بررسی مقایسهای هوش فرهنگی و انزوای ارزشی [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 287-312]
-
نظریة نسبیت زبانی
تأثیر رشتة زبان انگلیسی بر هویت فرهنگی: بررسی مقایسهای هوش فرهنگی و انزوای ارزشی [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 287-312]
-
نظریة نظاممند
آغازگر لایهای، مفهومی تازه در نقشگرایی [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 313-350]
-
نظریة وابستگی
مطالعة تطبیقی ضمایر شخصی در فارسی و ژاپنی [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 201-242]
و
-
ویژگی سببی
ویژگیهای سببی حروف اضافۀ по و из-за در زبان روسی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 177-185]
ه
-
هویت فرهنگی انطباقی
تأثیر رشتة زبان انگلیسی بر هویت فرهنگی: بررسی مقایسهای هوش فرهنگی و انزوای ارزشی [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 287-312]
-
هوش فرهنگی
تأثیر رشتة زبان انگلیسی بر هویت فرهنگی: بررسی مقایسهای هوش فرهنگی و انزوای ارزشی [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 287-312]
ی
-
یادگیری زبان انگلیسی
تأثیر راهبردهای خودتنظیمی مدیریت زمان و تنظیم تلاش برای یادگیری زبان انگلیسی به منزلة زبان خارجه [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 135-153]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد