آ
-
آگاهی واجشناختی
مقایسه اثربخشی آموزش راهبردهای تمرین ذهنی بر توانایی یادگیری واژههای زبان انگلیسی در دانشجویان [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 21-36]
-
آموزش ترجمه
تحلیل خطا در آموزش زبانهای خارجی با توجه ویژه به ارزیابی خطا در آموزش ترجمه [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 47-66]
-
آموزش زبان خارجی
تحلیل خطا در آموزش زبانهای خارجی با توجه ویژه به ارزیابی خطا در آموزش ترجمه [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 47-66]
-
آموزش واژگان
مقایسه اثربخشی آموزش راهبردهای تمرین ذهنی بر توانایی یادگیری واژههای زبان انگلیسی در دانشجویان [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 21-36]
ا
-
ارتباطهای بینفرهنگی
توانش بینفرهنگی در آموزش زبانهای خارجی، چالش یا ضرورت؟ [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 95-109]
-
اشتقاقی
بررسی همانندیها و ناهمانندیهای عملکرد پسوندها در زبان فارسی و اسپانیایی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 91-110]
-
اصطلاحات دستوری
بررسی تباین کلی اصطلاحات دستوری در زبان فارسی و آلمانی در آموزش زبان آلمانی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 5-20]
-
انباشت
کاربرد نظریه نشانهشناسی مایکل ریفاتر در تحلیل شعر ققنوس نیما [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 81-94]
-
انتظارات دانشجویان
نقش مدرس در شکلگیری و افزایش انگیزة فراگیری زبان روسی به عنوان زبان خارجی [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 37-45]
ب
-
بازآفرینی واژگان جدید
بررسی همانندیها و ناهمانندیهای عملکرد پسوندها در زبان فارسی و اسپانیایی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 91-110]
-
بازخورد
تأثیر بازخورد بر روند اصلاح نگارش ژاپنی زبانآموزان فارسیزبان [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 5-17]
پ
-
پژوهش فرایندمدار
پژوهشهای فرایندمدار: حلقة مفقودة مطالعات ترجمه در ایران [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 77-90]
-
پسوند
بررسی همانندیها و ناهمانندیهای عملکرد پسوندها در زبان فارسی و اسپانیایی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 91-110]
ت
-
تحقیق تجربی
پژوهشهای فرایندمدار: حلقة مفقودة مطالعات ترجمه در ایران [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 77-90]
-
تحقیق مشاهدهای
پژوهشهای فرایندمدار: حلقة مفقودة مطالعات ترجمه در ایران [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 77-90]
-
تحلیل خطا
بررسی تباین کلی اصطلاحات دستوری در زبان فارسی و آلمانی در آموزش زبان آلمانی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 5-20]
-
تحلیل خطا
تحلیل خطا در آموزش زبانهای خارجی با توجه ویژه به ارزیابی خطا در آموزش ترجمه [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 47-66]
-
تحلیل گفتمان
تحلیل خطا در آموزش زبانهای خارجی با توجه ویژه به ارزیابی خطا در آموزش ترجمه [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 47-66]
-
تداعیهای واژگانی و مفهومی
کاربرد نظریه نشانهشناسی مایکل ریفاتر در تحلیل شعر ققنوس نیما [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 81-94]
-
تدریس
آموزش زبانهای خارجی در پرتو چالشهای تدریس فرهنگ [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 37-55]
-
ترجمة متون اسلامی
چالشهای فرهنگی- اجتماعی ترجمة معکوس با توجه ویژه به متون اسلامی با استناد به ترجمة آلمانی تعالیم اسلام اثر علامه سیدمحمدحسین طباطبایی و داستانهایی از زندگانی چهارده معصوم اثر مهدی آذر یزدی [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 19-36]
-
تصریفی
بررسی همانندیها و ناهمانندیهای عملکرد پسوندها در زبان فارسی و اسپانیایی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 91-110]
-
تمرین ذهنی
مقایسه اثربخشی آموزش راهبردهای تمرین ذهنی بر توانایی یادگیری واژههای زبان انگلیسی در دانشجویان [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 21-36]
-
تمرین ذهنی آوایی
مقایسه اثربخشی آموزش راهبردهای تمرین ذهنی بر توانایی یادگیری واژههای زبان انگلیسی در دانشجویان [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 21-36]
-
تمرین ذهنی غیرملفوظ
مقایسه اثربخشی آموزش راهبردهای تمرین ذهنی بر توانایی یادگیری واژههای زبان انگلیسی در دانشجویان [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 21-36]
-
توانش ارتباط بین فرهنگی
آموزش زبانهای خارجی در پرتو چالشهای تدریس فرهنگ [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 37-55]
-
توانش بینفرهنگی
توانش بینفرهنگی در آموزش زبانهای خارجی، چالش یا ضرورت؟ [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 95-109]
چ
-
چندمعنایی
چالشهای فرهنگی- اجتماعی ترجمة معکوس با توجه ویژه به متون اسلامی با استناد به ترجمة آلمانی تعالیم اسلام اثر علامه سیدمحمدحسین طباطبایی و داستانهایی از زندگانی چهارده معصوم اثر مهدی آذر یزدی [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 19-36]
ح
-
حرف اضافه
تأثیر بازخورد بر روند اصلاح نگارش ژاپنی زبانآموزان فارسیزبان [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 5-17]
-
حرف تعریف
بررسی تباین کلی اصطلاحات دستوری در زبان فارسی و آلمانی در آموزش زبان آلمانی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 5-20]
خ
-
خطا
تحلیل خطا در آموزش زبانهای خارجی با توجه ویژه به ارزیابی خطا در آموزش ترجمه [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 47-66]
د
-
دانش فرهنگی
آموزش زبانهای خارجی در پرتو چالشهای تدریس فرهنگ [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 37-55]
-
درک مطلب
مقایسة آموزش زبان با استفاده از نقشة مفهومی فردی و مشارکتی با شیوة سنتی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 57-75]
-
دستور زبان
بررسی تباین کلی اصطلاحات دستوری در زبان فارسی و آلمانی در آموزش زبان آلمانی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 5-20]
ر
-
راهبرد یادگیری
مقایسه اثربخشی آموزش راهبردهای تمرین ذهنی بر توانایی یادگیری واژههای زبان انگلیسی در دانشجویان [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 21-36]
-
ریشهشناسی
بررسی وامواژههای روسی در گویش مازندرانی [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 67-79]
-
ریفاتر
کاربرد نظریه نشانهشناسی مایکل ریفاتر در تحلیل شعر ققنوس نیما [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 81-94]
ز
-
زبان
آموزش زبانهای خارجی در پرتو چالشهای تدریس فرهنگ [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 37-55]
-
زبان خارجی
توانش بینفرهنگی در آموزش زبانهای خارجی، چالش یا ضرورت؟ [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 95-109]
-
زبان روسی
بررسی وامواژههای روسی در گویش مازندرانی [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 67-79]
-
زمانهای دستوری
بررسی تباین کلی اصطلاحات دستوری در زبان فارسی و آلمانی در آموزش زبان آلمانی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 5-20]
س
-
سوءتفاهمات بینفرهنگی
توانش بینفرهنگی در آموزش زبانهای خارجی، چالش یا ضرورت؟ [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 95-109]
ش
-
شاخص بستاری
تحلیل فرایندهای واجی در فارسیزبانان 2 تا 4 ساله شهر تهران بر پایة نظریة واجشناسی تولیدی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 111-128]
-
شبکة ساختاری
کاربرد نظریه نشانهشناسی مایکل ریفاتر در تحلیل شعر ققنوس نیما [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 81-94]
-
شعر ققنوس
کاربرد نظریه نشانهشناسی مایکل ریفاتر در تحلیل شعر ققنوس نیما [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 81-94]
ع
-
عوامل بازدارنده
آموزش زبانهای خارجی در پرتو چالشهای تدریس فرهنگ [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 37-55]
ف
-
فرایندهای واجی
تحلیل فرایندهای واجی در فارسیزبانان 2 تا 4 ساله شهر تهران بر پایة نظریة واجشناسی تولیدی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 111-128]
-
فرهنگ
آموزش زبانهای خارجی در پرتو چالشهای تدریس فرهنگ [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 37-55]
-
فرهنگ سوم
توانش بینفرهنگی در آموزش زبانهای خارجی، چالش یا ضرورت؟ [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 95-109]
-
فعل کمکی
بررسی تباین کلی اصطلاحات دستوری در زبان فارسی و آلمانی در آموزش زبان آلمانی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 5-20]
ق
-
قالب
چالشهای فرهنگی- اجتماعی ترجمة معکوس با توجه ویژه به متون اسلامی با استناد به ترجمة آلمانی تعالیم اسلام اثر علامه سیدمحمدحسین طباطبایی و داستانهایی از زندگانی چهارده معصوم اثر مهدی آذر یزدی [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 19-36]
-
قراردادهای ارتباطی
توانش بینفرهنگی در آموزش زبانهای خارجی، چالش یا ضرورت؟ [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 95-109]
گ
-
گرایشی
نقش مدرس در شکلگیری و افزایش انگیزة فراگیری زبان روسی به عنوان زبان خارجی [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 37-45]
-
گروه اسمی
تأثیر بازخورد بر روند اصلاح نگارش ژاپنی زبانآموزان فارسیزبان [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 5-17]
-
گویش مازندرانی
بررسی وامواژههای روسی در گویش مازندرانی [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 67-79]
م
-
میانگین درصد وقوع فرایندها
تحلیل فرایندهای واجی در فارسیزبانان 2 تا 4 ساله شهر تهران بر پایة نظریة واجشناسی تولیدی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 111-128]
-
محتوا
چالشهای فرهنگی- اجتماعی ترجمة معکوس با توجه ویژه به متون اسلامی با استناد به ترجمة آلمانی تعالیم اسلام اثر علامه سیدمحمدحسین طباطبایی و داستانهایی از زندگانی چهارده معصوم اثر مهدی آذر یزدی [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 19-36]
-
مدرس زبان روسی به عنوان زبان خارجی
نقش مدرس در شکلگیری و افزایش انگیزة فراگیری زبان روسی به عنوان زبان خارجی [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 37-45]
-
مطالعات ترجمه
پژوهشهای فرایندمدار: حلقة مفقودة مطالعات ترجمه در ایران [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 77-90]
-
معادل یابی
چالشهای فرهنگی- اجتماعی ترجمة معکوس با توجه ویژه به متون اسلامی با استناد به ترجمة آلمانی تعالیم اسلام اثر علامه سیدمحمدحسین طباطبایی و داستانهایی از زندگانی چهارده معصوم اثر مهدی آذر یزدی [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 19-36]
-
میل ترکیبی
بررسی همانندیها و ناهمانندیهای عملکرد پسوندها در زبان فارسی و اسپانیایی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 91-110]
ن
-
نشانهشناسی شعر
کاربرد نظریه نشانهشناسی مایکل ریفاتر در تحلیل شعر ققنوس نیما [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 81-94]
-
نقد ترجمه
تحلیل خطا در آموزش زبانهای خارجی با توجه ویژه به ارزیابی خطا در آموزش ترجمه [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 47-66]
-
نقشة مفهومی
مقایسة آموزش زبان با استفاده از نقشة مفهومی فردی و مشارکتی با شیوة سنتی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 57-75]
-
نگارش
تأثیر بازخورد بر روند اصلاح نگارش ژاپنی زبانآموزان فارسیزبان [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 5-17]
و
-
واجشناسی تولیدی
تحلیل فرایندهای واجی در فارسیزبانان 2 تا 4 ساله شهر تهران بر پایة نظریة واجشناسی تولیدی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 111-128]
-
واجشناسی زایشی
تحلیل فرایندهای واجی در فارسیزبانان 2 تا 4 ساله شهر تهران بر پایة نظریة واجشناسی تولیدی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 111-128]
-
واژهسازی
بررسی همانندیها و ناهمانندیهای عملکرد پسوندها در زبان فارسی و اسپانیایی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 91-110]
-
وامگیری
بررسی وامواژههای روسی در گویش مازندرانی [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 67-79]
-
وامواژه
بررسی وامواژههای روسی در گویش مازندرانی [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 67-79]
-
وجه وصفی
تأثیر بازخورد بر روند اصلاح نگارش ژاپنی زبانآموزان فارسیزبان [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 5-17]
-
وظایف آموزشی- تربیتی
نقش مدرس در شکلگیری و افزایش انگیزة فراگیری زبان روسی به عنوان زبان خارجی [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 37-45]
-
وظیفة انگیزشی
نقش مدرس در شکلگیری و افزایش انگیزة فراگیری زبان روسی به عنوان زبان خارجی [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 37-45]
ی
-
یادگیری فعّال
مقایسة آموزش زبان با استفاده از نقشة مفهومی فردی و مشارکتی با شیوة سنتی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 57-75]
-
یادگیری مشارکتی
مقایسة آموزش زبان با استفاده از نقشة مفهومی فردی و مشارکتی با شیوة سنتی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 57-75]
-
یادگیری واژگان
مقایسة آموزش زبان با استفاده از نقشة مفهومی فردی و مشارکتی با شیوة سنتی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 57-75]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد