ا
-
ابوالحسنی چیمه، زهرا
نقش مهارتهای تفکر انتقادی بر مهارت خواندن زبان انگلیسی زبانآموزان با رویکرد کاربردشناسی [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 225-248]
-
اسماعیل زاده قمی، محمد امین
تاثیرات ارتباط رایانه محور و جنسیت بر یادگیری اصطلاحات انگلیسی توسط دانشجویان دانشگاهی رشتۀ زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 365-392]
-
امینی، محمد
بررسی مسائل و مشکلات مرتبط با تدوین و سازماندهی محتوای کتابهای عربی دوره متوسطه از دیدگاه معلمان و دانش آموزان شهر یاسوج [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 205-224]
-
امینی فارسانی، محمد
بررسی دیدگاههای استادان رشتۀ آموزش زبان انگلیسی ایران نسبت به پژوهش:مطالعه ترکیبی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 501-533]
ب
-
بابایی، عصمت
بررسی دیدگاههای استادان رشتۀ آموزش زبان انگلیسی ایران نسبت به پژوهش:مطالعه ترکیبی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 501-533]
-
بهجت، حمیده
بررسی دشواریهای ترجمۀ متون تبلیغاتی و ارائه راهکارهای گذر از آنها [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 115-130]
پ
-
پاداش، منا
بررسی دشواریهای ترجمۀ متون تبلیغاتی و ارائه راهکارهای گذر از آنها [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 115-130]
-
پهلوان نژاد، محمدرضا
بررسی رابطۀ سرمایه فرهنگی دبیران زبان انگلیسی دورۀ متوسطۀ دوم با خودکارآمدی آنها [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 417-448]
ح
-
حجازی، محمد جواد
بررسی تاثیر ارسال و دریافت تکالیف درک مطلبی دانش آموزان پیش دانشگاهی ایرانی با استفاده از رایانامه بر میزان انگیزه و توانایی آنها در مهارت درک مطلب انگلیسی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 477-500]
-
حدادی، محمد حسین
بررسی تحلیلی خطاهای موجود در ترجمۀ متون ادبی با هدف بهبود آموزش و توانش ترجمه ادبی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 277-302]
-
حسن زاده توکلی، فرزانه
بررسی رابطۀ سرمایه فرهنگی دبیران زبان انگلیسی دورۀ متوسطۀ دوم با خودکارآمدی آنها [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 417-448]
ر
-
ربیع خورهه، مهدی
بررسی گرایش دانش آموزان متوسطه دوره اول به فرادیدگاههای حاکم بر برنامههای درسی [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 31-54]
-
رجایی، علی
ارتباط متقابل فرم و محتوا در سبکشناسی جدید و بلاغت سنتی قرآن: بررسی آسیبشناسانۀ چند جستارنمونه [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 55-92]
-
رحیمی، حمید
بررسی مسائل و مشکلات مرتبط با تدوین و سازماندهی محتوای کتابهای عربی دوره متوسطه از دیدگاه معلمان و دانش آموزان شهر یاسوج [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 205-224]
-
رنجبران، فاطمه
سنجش تشخیصی شناختی آزمون خواندن و درک مفاهیم برای بازخورد تشخیصی تکوینی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 321-342]
ز
-
زارع، جواد
سخنرانی های علمی انگلیسی: رشته دانشگاهی و بیان اهمیت [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 175-204]
ژ
-
ژیان پور، مرجان
بررسی و تحلیل پدیدۀ دوزبانگی در شعر معاصر عربی (مطالعة موردپژوهانه: دیوان"شوقیات" أحمد شوقی) [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 249-276]
س
-
سیری، مسعود
تاثیر خودآزمایی مهارت نگارش به روشهای سازنده و پایان محور بر عملکرد نگارش و دقت خودآزمایی زبان آموزان ایرانی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 343-364]
-
سیفی، محمد
بررسی گرایش دانش آموزان متوسطه دوره اول به فرادیدگاههای حاکم بر برنامههای درسی [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 31-54]
ش
-
شاه حسینی، وحیده
نقش مهارتهای تفکر انتقادی بر مهارت خواندن زبان انگلیسی زبانآموزان با رویکرد کاربردشناسی [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 225-248]
ص
-
صیادی نژاد، روح الله
بررسی و تحلیل پدیدۀ دوزبانگی در شعر معاصر عربی (مطالعة موردپژوهانه: دیوان"شوقیات" أحمد شوقی) [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 249-276]
-
صالحی کهریزسنگی، عباسعلی
بررسی تحلیلی خطاهای موجود در ترجمۀ متون ادبی با هدف بهبود آموزش و توانش ترجمه ادبی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 277-302]
ط
-
طلوعی آذر، عبداله
بررسی غزل های حافظ از منظر روانشناسی گشتالت [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 5-30]
ع
-
عدالتی نسب، علی
بررسی مسائل و مشکلات مرتبط با تدوین و سازماندهی محتوای کتابهای عربی دوره متوسطه از دیدگاه معلمان و دانش آموزان شهر یاسوج [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 205-224]
-
عضدانلو، مهتاب
نقش مهارتهای تفکر انتقادی بر مهارت خواندن زبان انگلیسی زبانآموزان با رویکرد کاربردشناسی [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 225-248]
-
علیزاده، حسن
بررسی تاثیر ارسال و دریافت تکالیف درک مطلبی دانش آموزان پیش دانشگاهی ایرانی با استفاده از رایانامه بر میزان انگیزه و توانایی آنها در مهارت درک مطلب انگلیسی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 477-500]
-
علی سلیمی، اسماعیل
هویت حرفه ای گذشته، حال، و آرمانی معلمان زبان انگلیسی: سنجش تاثیر تجربۀ تدریس بر هویت حرفه ای [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 303-320]
-
علوی، سیدمحمد
سنجش تشخیصی شناختی آزمون خواندن و درک مفاهیم برای بازخورد تشخیصی تکوینی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 321-342]
غ
-
غفوری، مهران
تأثیر خودسنجشی، همکلاسیسنجشی و مدرسسنجشی بر توسعه مهارت نوشتن به زبان دوم فراگیران زبان خارجه انگلیسی [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 93-114]
ف
-
فتاحی پور، مجید
روانشناسی مهارت نگارش: ابهام پذیری عاملی موثر بر کمیت و کیفیّت نگارش زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 393-416]
-
فرمانی، ناصر
بررسی غزل های حافظ از منظر روانشناسی گشتالت [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 5-30]
ق
-
قربان دایی، ستاره
تاثیر خودآزمایی مهارت نگارش به روشهای سازنده و پایان محور بر عملکرد نگارش و دقت خودآزمایی زبان آموزان ایرانی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 343-364]
-
قنسولی، بهزاد
بررسی رابطۀ سرمایه فرهنگی دبیران زبان انگلیسی دورۀ متوسطۀ دوم با خودکارآمدی آنها [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 417-448]
ک
-
کیوانلوشهرستانکی، زهرا
سخنرانی های علمی انگلیسی: رشته دانشگاهی و بیان اهمیت [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 175-204]
م
-
متولیان نائینی، رضوان
گامی به سوی تدوین واژهنامۀ تقابلی ظرفیت افعال فارسی- انگلیسی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 449-477]
-
محمدپور، فاطمه
گامی به سوی تدوین واژهنامۀ تقابلی ظرفیت افعال فارسی- انگلیسی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 449-477]
-
مرزبان، امیر
تاثیرات ارتباط رایانه محور و جنسیت بر یادگیری اصطلاحات انگلیسی توسط دانشجویان دانشگاهی رشتۀ زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 365-392]
-
مشرف نیا، رحیم
بررسی مسائل و مشکلات مرتبط با تدوین و سازماندهی محتوای کتابهای عربی دوره متوسطه از دیدگاه معلمان و دانش آموزان شهر یاسوج [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 205-224]
-
مشکوۃ، مریم
روایی و پایایی پرسشنامۀ هوش هیجانی بار-آن برای براورد هوش هیجانی درانگلیسی آموزان ایرانی [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 131-154]
-
مصطفائی علائی، مهناز
هویت حرفه ای گذشته، حال، و آرمانی معلمان زبان انگلیسی: سنجش تاثیر تجربۀ تدریس بر هویت حرفه ای [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 303-320]
-
مظفّری، علیرضا
بررسی غزل های حافظ از منظر روانشناسی گشتالت [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 5-30]
ن
-
ناطقی، فائزه
بررسی گرایش دانش آموزان متوسطه دوره اول به فرادیدگاههای حاکم بر برنامههای درسی [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 31-54]
-
ناعمی، زهره
رابطة تابآوری، خوددلسوزی با پریشانی کلاسهای زبان عربی دانشجویان دختر دانشگاه خوارزمی [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 155-174]
-
ناعمی، علی محمد
رابطة تابآوری، خوددلسوزی با پریشانی کلاسهای زبان عربی دانشجویان دختر دانشگاه خوارزمی [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 155-174]
-
نجاتی، رضا
روایی و پایایی پرسشنامۀ هوش هیجانی بار-آن برای براورد هوش هیجانی درانگلیسی آموزان ایرانی [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 131-154]
-
نجارباغسیاه، رسول
هویت حرفه ای گذشته، حال، و آرمانی معلمان زبان انگلیسی: سنجش تاثیر تجربۀ تدریس بر هویت حرفه ای [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 303-320]
-
نجفی ایوکی، علی
بررسی و تحلیل پدیدۀ دوزبانگی در شعر معاصر عربی (مطالعة موردپژوهانه: دیوان"شوقیات" أحمد شوقی) [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 249-276]
-
نعمتی، مجید
تأثیر خودسنجشی، همکلاسیسنجشی و مدرسسنجشی بر توسعه مهارت نوشتن به زبان دوم فراگیران زبان خارجه انگلیسی [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 93-114]
ه
-
هاشمی، محمدرضا
بررسی دیدگاههای استادان رشتۀ آموزش زبان انگلیسی ایران نسبت به پژوهش:مطالعه ترکیبی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 501-533]
ی
-
یزدانی قرهآغاج، هوشنگ
ارتباط متقابل فرم و محتوا در سبکشناسی جدید و بلاغت سنتی قرآن: بررسی آسیبشناسانۀ چند جستارنمونه [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 55-92]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد