منابع
اکبری بورنگ، محمد؛ جعفری ثانی، حسین؛ کارشکی، حسین (1391). ارزیابی کیفیت یادگیری الکترونیکی در دانشگاههای ایران بر اساس فرادیدگاههای برنامه درسی و تجربه مدرسان، فصلنامه پژوهش و برنامهریزی در آموزش عالی، پذیرش چاپ.
امام جمعه، محمدرضا (1385) نقد و بررسی فرادیدگاههای فکورانه ارائه چهارچوب نظری برنامه درسی تربیت معلم فکور و مقایسه آن با فرادیدگاه برنامه درسی تربیت معلم ایران، رساله دکتری، دانشگاه تربیت مدرس،دانشکده علوم انسانی.
امین خندقی، مقصود؛ پاک مهر، حمیده (1391). حاکمیت سنت دیسیپلین محوری در جهت گیریهای برنامه درسی تربیت هنری معلمان دوره راهنمایی تحصیلی: چالشها و آسیبها، فصلنامه فرادیدگاههای نوین آموزشی دانشگاه اصفهان، پذیرش چاپ.
سلسبیلی، نادر (1382). دیدگاههای برنامه درسی: برداشتها، تلفیقها و الگوها. تهران: وزارت آموزش و پرورش، پژوهشکده تعلیم و تربیت.
طالب زاده نوبریان، محسن؛ فتحی واجارگاه، کورش(1386). مباحث تخصصی برنامهریزی درسی تهران: انتشارات آییژ.
کرمی، مرتضی؛ بهمن آبادی، سمیه؛ اسماعیلی ایولی، آرزو. ساختار تصمیم گیری مطلوب در طراحی برنامه درسی آموزش عالی: دیدگاه اعضای هیأت علمی و متخصصان برنامه درسی، فصلنامه علمی پژوهشی، پژوهش در برنامهریزی درسی.
فتحی واجارگاه، کوروش (1386). برنامه درسی بسوی هویتهای جدید: شرحی بر نظریات معاصر برنامه درسی. تهران: انتشارات آییژ.
قادری، مصطفی (1388). بسترهای فهم برنامه درسی ویرایش دوم. تهران: انتشارات یادواره کتاب.
ملکی، حسن (1383). برنامهریزی درسی راهنمای عمل. تهران: انتشارات مدرسه.
مهر محمدی، محمود؛ امین خندقی، مقصود (1388). مقایسه فرادیدگاههای برنامه درسی آیزنر با میلر: نگاهی دیگر مطالعات تربیتی و روان شناسی
میلر، جی. پی (1387). نظریههای برنامه درسی ترجمه محمود مهر محمدی. تهران: سمت
Barentt, E. (2005). Conceptualizing curriculum change, university of London Institute or Education Teaching in Higher Education, Vol6, and No 4.
Bertrand, Y. (1995). Contemporary Theories and Practice in Education. Madison, Wisconsin: Magna Publications, Inc.
Coate, K. (2005). Engaging the curriculum in Higher Education. Maiden head: SRHE/open.
Eisner, E.W. (1979). The educational imagination. Macmillan publisher.
Clark, E. (1997). Designing and Implementing an Integrated Curriculum. Brandon, VT: Holistic Education Press.
Iannone, R. & Obenauf, P. (1999). Toward spirituality in curriculum and teaching. ducation, Vol. 119.
John J. Cecero & Tracy A. Prout (2011). Measuring Faculty Spirituality and Its Relationship to Teaching Style. Religion & Education, 38:2, 128-140
Kimber, D. (2000). Spirituality in a Changing World: Issues for Education. Journal of Human Values; Vol. 6, No. 175
Kliebard, H. (2004). The Struggle for the American curriculum. NewYork: Rotledge Falmer.
Overton, Willis. F, (1998). Metatheory & Methodology In Developmental Psychology. Temple University, Philadelphia, PA. http://astro.ocis.temple.edu/~overton/ metatheory.html.
Stark, Y and Luttuca, SC (1997) Shaping college curriculum simon & Schuster publishing company.
Wilber, K. (1997). The Eye of Spirit. Boston and London: Shambhala Publications,Inc.
Thoresen, C. E. & Plante, T. G. (2005). Spirituality, Religion, and health: What do we know and what should you know? Clinician Research Digest, 23,supplemental Bulletin,32.
Vaughan, F. (2003). What is spiritual intelligence? Journal of humanistic psychology. 42(2).
Wolf,P.(2007). Curruculum Development in higher Education: Faculty – Driven process and practice.
Zais. R. S. (1976). Curriculum Principles and Foundation. Thomas Y. Growell Company, Inc