آ
-
آموزش به شیوههای متفاوت
آموزش به شیوههای متفاوت، راهحلی برای مدیریت ناهمگنی زبانآموزان در کلاس زبان فرانسه در ایران. [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 289-308]
ا
-
ارزیابی
آسیب شناسی چگونگی آموزش زبان انگلیسی ویژه گردشگری در دانشگاههای کشور [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 353-374]
-
ارزیابی برنامه آموزشی
آسیب شناسی چگونگی آموزش زبان انگلیسی ویژه گردشگری در دانشگاههای کشور [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 353-374]
-
استراتژی های خواندن
تاثیر آموزش راهبردی خواندن زبان دوم در کارکرد خواندن زبان آموزان ایرانی و نگرش آنان نسبت به خواندن زبان دوم [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 133-151]
-
استنباط واژگانی
نقش بار ذهنی زبان آموزان در دریافت معنی واژگان جدید [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 87-110]
-
اُفت تحصیلی
آموزش به شیوههای متفاوت، راهحلی برای مدیریت ناهمگنی زبانآموزان در کلاس زبان فرانسه در ایران. [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 289-308]
-
انگاره نمود سرشتی
نگاهی نو به ساختِ نمود و زمان فعل در زبان دوم ؛ انگاره جابجایی معنایی نمودی [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 151-182]
-
انگلیسی تخصصی گردشگری
آسیب شناسی چگونگی آموزش زبان انگلیسی ویژه گردشگری در دانشگاههای کشور [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 353-374]
ب
-
بار ذهنی
نقش بار ذهنی زبان آموزان در دریافت معنی واژگان جدید [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 87-110]
-
بنواژ فعل
نگاهی نو به ساختِ نمود و زمان فعل در زبان دوم ؛ انگاره جابجایی معنایی نمودی [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 151-182]
پ
-
پروتکل کلامی فکری
نقش بار ذهنی زبان آموزان در دریافت معنی واژگان جدید [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 87-110]
-
پژوهش ها
درآمدی بر نظام مدیریت گفتمان: نظریه ها، مدل ها، راهبردها و پژوهش ها [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 61-86]
-
پیکرهمحور
جنسیت و زبان: چگونگی بیان اهمیت در سخنرانی های علمی کلاسی انگلیسی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 215-242]
ت
-
تافل اینترنت محور
طراحی، اعتبارسنجی و کاربرد پرسشنامه دانش یادگیری زبان به کمک رایانه برای یادگیرندگان زبان انگلیسی و رابطه آن با مهارتهای نوشتاری [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 309-333]
-
ترجمه
اهمیت شناخت فرهنگ در ترجمه با استناد بر چند نمونه [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 333-352]
-
ترجمۀ شفاهی متوالی
چالشهای زبانی و فرازبانی در ترجمۀ شفاهی متوالی: موردپژوهی ترجمۀ سخنرانی باراک اوباما [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 19-40]
-
تصویر
ارزیابی پیوستگی بین تصویر و متن در کتاب های آموزش زبان انگلیسی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 269-289]
-
تفاوت
اهمیت شناخت فرهنگ در ترجمه با استناد بر چند نمونه [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 333-352]
-
تفکر فلسفی
جایگاه مکتبهای فلسفه تعلیم و تربیت در آموزش زبان انگلیسی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 183-214]
ج
-
جابجایی
نگاهی نو به ساختِ نمود و زمان فعل در زبان دوم ؛ انگاره جابجایی معنایی نمودی [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 151-182]
چ
-
چالشهای ترجمه
چالشهای زبانی و فرازبانی در ترجمۀ شفاهی متوالی: موردپژوهی ترجمۀ سخنرانی باراک اوباما [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 19-40]
ح
-
حال
مقایسه و تطبیق ساختارهای گرامری در ترجمه های روسی قرآن بر مبنای آیه هایی از سوره های قرآن کریم [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 5-18]
خ
-
خواندن در زبان دوم
تاثیر آموزش راهبردی خواندن زبان دوم در کارکرد خواندن زبان آموزان ایرانی و نگرش آنان نسبت به خواندن زبان دوم [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 133-151]
د
-
دانش CALL
طراحی، اعتبارسنجی و کاربرد پرسشنامه دانش یادگیری زبان به کمک رایانه برای یادگیرندگان زبان انگلیسی و رابطه آن با مهارتهای نوشتاری [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 309-333]
ر
-
راهبرد
نقش بار ذهنی زبان آموزان در دریافت معنی واژگان جدید [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 87-110]
-
راهبردها
درآمدی بر نظام مدیریت گفتمان: نظریه ها، مدل ها، راهبردها و پژوهش ها [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 61-86]
ز
-
زبان
اهمیت شناخت فرهنگ در ترجمه با استناد بر چند نمونه [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 333-352]
-
زبانی
چالشهای زبانی و فرازبانی در ترجمۀ شفاهی متوالی: موردپژوهی ترجمۀ سخنرانی باراک اوباما [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 19-40]
-
زبان ارزیابی
جنسیت و زبان: چگونگی بیان اهمیت در سخنرانی های علمی کلاسی انگلیسی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 215-242]
-
زبان دوم
تاثیر آموزش راهبردی خواندن زبان دوم در کارکرد خواندن زبان آموزان ایرانی و نگرش آنان نسبت به خواندن زبان دوم [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 133-151]
-
زبان میانی
نگاهی نو به ساختِ نمود و زمان فعل در زبان دوم ؛ انگاره جابجایی معنایی نمودی [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 151-182]
س
-
ساختار دستوری
مقایسه و تطبیق ساختارهای گرامری در ترجمه های روسی قرآن بر مبنای آیه هایی از سوره های قرآن کریم [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 5-18]
-
سازماندهی کلام
جنسیت و زبان: چگونگی بیان اهمیت در سخنرانی های علمی کلاسی انگلیسی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 215-242]
-
سخنرانی سیاسی
چالشهای زبانی و فرازبانی در ترجمۀ شفاهی متوالی: موردپژوهی ترجمۀ سخنرانی باراک اوباما [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 19-40]
-
سخنرانی علمی
جنسیت و زبان: چگونگی بیان اهمیت در سخنرانی های علمی کلاسی انگلیسی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 215-242]
ف
-
فارغالتحصیلان رشته گردشگری
آسیب شناسی چگونگی آموزش زبان انگلیسی ویژه گردشگری در دانشگاههای کشور [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 353-374]
-
فرازبانی
چالشهای زبانی و فرازبانی در ترجمۀ شفاهی متوالی: موردپژوهی ترجمۀ سخنرانی باراک اوباما [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 19-40]
-
فرهنگ
اهمیت شناخت فرهنگ در ترجمه با استناد بر چند نمونه [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 333-352]
-
فلسفه
جایگاه مکتبهای فلسفه تعلیم و تربیت در آموزش زبان انگلیسی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 183-214]
-
فلسفه و آموزش زبان انگلیسی
جایگاه مکتبهای فلسفه تعلیم و تربیت در آموزش زبان انگلیسی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 183-214]
ک
-
کتاب
ارزیابی پیوستگی بین تصویر و متن در کتاب های آموزش زبان انگلیسی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 269-289]
-
کلمات کلیدی: خواندن درک مطلب
تاثیر آموزش راهبردی خواندن زبان دوم در کارکرد خواندن زبان آموزان ایرانی و نگرش آنان نسبت به خواندن زبان دوم [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 133-151]
م
-
متن
ارزیابی پیوستگی بین تصویر و متن در کتاب های آموزش زبان انگلیسی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 269-289]
-
متن
اهمیت شناخت فرهنگ در ترجمه با استناد بر چند نمونه [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 333-352]
-
مدیریت گفتمان
درآمدی بر نظام مدیریت گفتمان: نظریه ها، مدل ها، راهبردها و پژوهش ها [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 61-86]
-
مدل Kirkpatrick
آسیب شناسی چگونگی آموزش زبان انگلیسی ویژه گردشگری در دانشگاههای کشور [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 353-374]
-
مدلسازی معادلات ساختاری
طراحی، اعتبارسنجی و کاربرد پرسشنامه دانش یادگیری زبان به کمک رایانه برای یادگیرندگان زبان انگلیسی و رابطه آن با مهارتهای نوشتاری [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 309-333]
-
مدل ها
درآمدی بر نظام مدیریت گفتمان: نظریه ها، مدل ها، راهبردها و پژوهش ها [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 61-86]
-
مصاحبهی نیمه سازمانیافته
آموزش به شیوههای متفاوت، راهحلی برای مدیریت ناهمگنی زبانآموزان در کلاس زبان فرانسه در ایران. [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 289-308]
-
معنا
ارزیابی پیوستگی بین تصویر و متن در کتاب های آموزش زبان انگلیسی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 269-289]
-
مفعول مطلق تاکیدی
مقایسه و تطبیق ساختارهای گرامری در ترجمه های روسی قرآن بر مبنای آیه هایی از سوره های قرآن کریم [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 5-18]
-
مقایسه و تطبیق
مقایسه و تطبیق ساختارهای گرامری در ترجمه های روسی قرآن بر مبنای آیه هایی از سوره های قرآن کریم [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 5-18]
-
مکتب های تعلیم و تربیت
جایگاه مکتبهای فلسفه تعلیم و تربیت در آموزش زبان انگلیسی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 183-214]
-
مکتبهای فلسفی
جایگاه مکتبهای فلسفه تعلیم و تربیت در آموزش زبان انگلیسی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 183-214]
-
منحصر به فرد کردن
آموزش به شیوههای متفاوت، راهحلی برای مدیریت ناهمگنی زبانآموزان در کلاس زبان فرانسه در ایران. [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 289-308]
-
مهارت نوشتاری
طراحی، اعتبارسنجی و کاربرد پرسشنامه دانش یادگیری زبان به کمک رایانه برای یادگیرندگان زبان انگلیسی و رابطه آن با مهارتهای نوشتاری [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 309-333]
-
مواد آموزشی با کمک رایانه
طراحی، اعتبارسنجی و کاربرد پرسشنامه دانش یادگیری زبان به کمک رایانه برای یادگیرندگان زبان انگلیسی و رابطه آن با مهارتهای نوشتاری [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 309-333]
ن
-
ناهمگنی
آموزش به شیوههای متفاوت، راهحلی برای مدیریت ناهمگنی زبانآموزان در کلاس زبان فرانسه در ایران. [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 289-308]
-
نشانه
ارزیابی پیوستگی بین تصویر و متن در کتاب های آموزش زبان انگلیسی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 269-289]
-
نظریه ها
درآمدی بر نظام مدیریت گفتمان: نظریه ها، مدل ها، راهبردها و پژوهش ها [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 61-86]
-
نگرش
تاثیر آموزش راهبردی خواندن زبان دوم در کارکرد خواندن زبان آموزان ایرانی و نگرش آنان نسبت به خواندن زبان دوم [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 133-151]
-
نمود سرشتی
نگاهی نو به ساختِ نمود و زمان فعل در زبان دوم ؛ انگاره جابجایی معنایی نمودی [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 151-182]
و
-
واژگان کلیدی: ترجمه قرآن
مقایسه و تطبیق ساختارهای گرامری در ترجمه های روسی قرآن بر مبنای آیه هایی از سوره های قرآن کریم [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 5-18]
-
واژگان ناآشنا
نقش بار ذهنی زبان آموزان در دریافت معنی واژگان جدید [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 87-110]
ه
-
همکنش با مخاطب
جنسیت و زبان: چگونگی بیان اهمیت در سخنرانی های علمی کلاسی انگلیسی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 215-242]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد