ا
-
ارزجانی، فاطمه
اهمیت و ضرورت پردازش "توانش ارتباط بین فرهنگی"در کتاب های درسی آموزش زبان آلمانی وزارت آموزش و پرورش [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 167-190]
-
اکبری بورنگ، محمد
رابطه راهبردهای یادگیری و نگرش نسبت به یادگیری زبان انگلیسی با موفقیت در درس زبان انگلیسی در دانشجویان کارشناسی دانشگاه بیرجند [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 107-126]
-
امینی، شهرزاد
رابطه بین انواع بازخورد، یادگیری خودتنظیمی و پیشرفت نگارش [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 287-316]
ب
-
بابایی، عصمت
ارزشیابی صلاحیت حرفه ای مدرسین زبان انگلیسی سطح بزرگسال در بخش خصوصی آموزش زبان ایران [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 243-266]
پ
-
پهلوان نژاد، محمدرضا
بررسی مقایسهای ساختار و نقش صفت در زبانهای فارسی و فرانسه [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 5-20]
ت
-
تقوی، محمد
آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان بر پایهی رویکرد داستانگویی با تکیه بر داستانهای مثنوی [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 317-340]
-
تمیمی، محمد
بررسی رابطه بین فرهنگ و ابعاد شناختی یادگیری گروهی [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 341-372]
چ
-
چالاک، عزیره
اعتبار فعالیت ها و مواد آموزشی درس کارگاه ترجمه در دوره کارشناسی ارشد رشته مطالعات ترجمه [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 47-62]
ح
-
حیدری تبریزی، حسین
اعتبار فعالیت ها و مواد آموزشی درس کارگاه ترجمه در دوره کارشناسی ارشد رشته مطالعات ترجمه [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 47-62]
-
حسینی، امیر
وام واژه های روسی در زبان فارسی و زبان های کرانۀ جنوبی دریای مازندران: با تکیه بر نام ماهیان دریای مازندران [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 21-46]
-
حسینی، سیدعلی
رابطه راهبردهای یادگیری و نگرش نسبت به یادگیری زبان انگلیسی با موفقیت در درس زبان انگلیسی در دانشجویان کارشناسی دانشگاه بیرجند [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 107-126]
-
حسین زاده، آذین
ازبرخوانی، کمکابزار آموزشی مؤثر اما غایب در ساختار نظام آموزش زبان خارجی در ایران [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 267-286]
خ
-
خانلرزاده، مبین
بازخورد تصحیحی نوشتاری در مهارت نگارش زبان دوم: آیا شبه بازخورد کافیست؟ [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 147-166]
-
خواجوی، مهوش
بررسی نشانه شناختی شعر(( مسافر)) سپهری برمبنای نشانه شناسی ساختارگرا ؛ الگوی ریفاتر ویاکوبسن) [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 215-242]
د
-
دوستی زاده، محمدرضا
اهمیت و ضرورت پردازش "توانش ارتباط بین فرهنگی"در کتاب های درسی آموزش زبان آلمانی وزارت آموزش و پرورش [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 167-190]
ر
-
رسول پور، حسین
بررسی مقایسهای ساختار و نقش صفت در زبانهای فارسی و فرانسه [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 5-20]
-
رضایی، عباسعلی
برنامهریزی راهبردی و دقت و شیوایی در فراگیری زبان دوم [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 191-214]
س
-
سیدآقایی رضایی، سیده مهنا
وام واژه های روسی در زبان فارسی و زبان های کرانۀ جنوبی دریای مازندران: با تکیه بر نام ماهیان دریای مازندران [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 21-46]
-
سلیمی بنی، شیرین
اعتبار فعالیت ها و مواد آموزشی درس کارگاه ترجمه در دوره کارشناسی ارشد رشته مطالعات ترجمه [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 47-62]
ش
-
شفقی، مریم
بیان "سازگاری" در پاسخ بهکنشگفتاری امری - ارشادی "پیشنهاد" در محیط کلامی روسی [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 63-82]
-
شکوهی فرد، حسین
رابطه راهبردهای یادگیری و نگرش نسبت به یادگیری زبان انگلیسی با موفقیت در درس زبان انگلیسی در دانشجویان کارشناسی دانشگاه بیرجند [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 107-126]
ط
-
طبایی فرد، سید جواد
ارزیابی برنامه جدید آموزش زبان انگلیسی پایههای اول و دوم دبیرستان [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 83-106]
-
طهماسبی، فرهاد
بررسی نشانه شناختی شعر(( مسافر)) سپهری برمبنای نشانه شناسی ساختارگرا ؛ الگوی ریفاتر ویاکوبسن) [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 215-242]
ع
-
عطایی، محمودرضا
ارزشیابی صلاحیت حرفه ای مدرسین زبان انگلیسی سطح بزرگسال در بخش خصوصی آموزش زبان ایران [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 243-266]
-
علیزاده، الهام
ازبرخوانی، کمکابزار آموزشی مؤثر اما غایب در ساختار نظام آموزش زبان خارجی در ایران [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 267-286]
-
علوی، سید محمد
ارزیابی برنامه جدید آموزش زبان انگلیسی پایههای اول و دوم دبیرستان [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 83-106]
-
علوی، سید محمد
بررسی رابطه بین فرهنگ و ابعاد شناختی یادگیری گروهی [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 341-372]
غ
-
غفارثمر، رضا
رابطه بین انواع بازخورد، یادگیری خودتنظیمی و پیشرفت نگارش [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 287-316]
ق
-
قنبر، حسام الدین
مقایسه اثرات بازخوردهای تصحیحی استخراجی، بازتولیدی و فرازبانی بر یادگیری دستور زبان انگلیسی در آموزش مبتنی بر فرم [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 127-146]
ک
-
کیوان پناه، شیوا
ارزیابی برنامه جدید آموزش زبان انگلیسی پایههای اول و دوم دبیرستان [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 83-106]
م
-
معرفت، فهیمه
مقایسه اثرات بازخوردهای تصحیحی استخراجی، بازتولیدی و فرازبانی بر یادگیری دستور زبان انگلیسی در آموزش مبتنی بر فرم [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 127-146]
-
مهدی زاده، مصطفی
برنامهریزی راهبردی و دقت و شیوایی در فراگیری زبان دوم [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 191-214]
-
موسوی، ملیحه السادات
ارزشیابی صلاحیت حرفه ای مدرسین زبان انگلیسی سطح بزرگسال در بخش خصوصی آموزش زبان ایران [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 243-266]
ن
-
نعمتی، مجید
بازخورد تصحیحی نوشتاری در مهارت نگارش زبان دوم: آیا شبه بازخورد کافیست؟ [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 147-166]
-
نعمتی، مجید
رابطه بین انواع بازخورد، یادگیری خودتنظیمی و پیشرفت نگارش [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 287-316]
ه
-
هادی زاده، محمد جواد
آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان بر پایهی رویکرد داستانگویی با تکیه بر داستانهای مثنوی [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 317-340]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد