نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش ترکیبی بررسی تأثیر آموزش‌های معکوس، رو در رو و ترکیبی بر توانایی تلفظ زبان‌آموزان درون‌گرا و برون‌گرای زبان انگلیسی [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 89-114]
  • آموزش رو در رو بررسی تأثیر آموزش‌های معکوس، رو در رو و ترکیبی بر توانایی تلفظ زبان‌آموزان درون‌گرا و برون‌گرای زبان انگلیسی [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 89-114]
  • آموزش زبان انگلیسی مروری نظام مند بر دانش محتوای تربیتی فناورانه (TPACK) معلمان زبان انگلیسی [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 65-87]
  • آموزش زبان فرانسه به مثابۀ زبان خارجی (FLE) اثربخشی آموزش میان‌فرهنگی بر توانش منظورشناختی و علاقه‌مندی به محتوای ادبی: مورد دانشجویان مقطع کارشناسی (ترم‌های 8-5) رشتۀ زبان فرانسه در دانشگاه‌های ایران [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 151-168]
  • آموزش معکوس بررسی تأثیر آموزش‌های معکوس، رو در رو و ترکیبی بر توانایی تلفظ زبان‌آموزان درون‌گرا و برون‌گرای زبان انگلیسی [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 89-114]
  • آموزش میان‌فرهنگی اثربخشی آموزش میان‌فرهنگی بر توانش منظورشناختی و علاقه‌مندی به محتوای ادبی: مورد دانشجویان مقطع کارشناسی (ترم‌های 8-5) رشتۀ زبان فرانسه در دانشگاه‌های ایران [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 151-168]

ا

  • اثربخشی بررسی تاثیر بازخورد بصری بر زمان آغاز واکداری فراگیران ایرانی زبان انگلیسی [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 115-135]
  • ادبیات معاصر اثربخشی آموزش میان‌فرهنگی بر توانش منظورشناختی و علاقه‌مندی به محتوای ادبی: مورد دانشجویان مقطع کارشناسی (ترم‌های 8-5) رشتۀ زبان فرانسه در دانشگاه‌های ایران [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 151-168]
  • اضطراب طراحی و اعتبار سنجی پرسشنامه راهکارهای مطلوب مدرسان زبان انگلیسی برای کاهش اضطراب فراگیران زبان انگلیسی [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 49-64]
  • اضطراب یادگیری زبان طراحی و اعتبار سنجی پرسشنامه راهکارهای مطلوب مدرسان زبان انگلیسی برای کاهش اضطراب فراگیران زبان انگلیسی [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 49-64]
  • ایران پژوهشی پیرامون کتب درسی زبان انگلیسی مدارس ایران از حیث شمول مؤلّفه‌های دستور گفتاری زبان انگلیسی [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 33-48]

ب

  • بازخورد بصری بررسی تاثیر بازخورد بصری بر زمان آغاز واکداری فراگیران ایرانی زبان انگلیسی [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 115-135]
  • برون‌گرایی بررسی تأثیر آموزش‌های معکوس، رو در رو و ترکیبی بر توانایی تلفظ زبان‌آموزان درون‌گرا و برون‌گرای زبان انگلیسی [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 89-114]
  • بکارگیری سیاستهای آموزشی مطالعۀ نقش معلمان در اسناد سیاستگذاری ایران و مقایسۀ آن با عقاید واقعی معلمان: تطابق ها و تضادها [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 1-14]

ت

  • تحلیل کتب درسی پژوهشی پیرامون کتب درسی زبان انگلیسی مدارس ایران از حیث شمول مؤلّفه‌های دستور گفتاری زبان انگلیسی [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 33-48]
  • تحلیل محتوا پژوهشی پیرامون کتب درسی زبان انگلیسی مدارس ایران از حیث شمول مؤلّفه‌های دستور گفتاری زبان انگلیسی [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 33-48]
  • ترجمه قرآن کریم بررسی کارکرد تکنیک تغییر بیان در ترجمه پنج جزء پایانی قرآن کریم (موردپژوهی ترجمه‌های محمدعلی کوشا و نعمت‌الله صالحی نجف‌آبادی) [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 137-149]
  • تعبیر معلمان از سیاست ها مطالعۀ نقش معلمان در اسناد سیاستگذاری ایران و مقایسۀ آن با عقاید واقعی معلمان: تطابق ها و تضادها [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 1-14]
  • تعدیل فرهنگی اثربخشی آموزش میان‌فرهنگی بر توانش منظورشناختی و علاقه‌مندی به محتوای ادبی: مورد دانشجویان مقطع کارشناسی (ترم‌های 8-5) رشتۀ زبان فرانسه در دانشگاه‌های ایران [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 151-168]
  • تغییر بیان بررسی کارکرد تکنیک تغییر بیان در ترجمه پنج جزء پایانی قرآن کریم (موردپژوهی ترجمه‌های محمدعلی کوشا و نعمت‌الله صالحی نجف‌آبادی) [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 137-149]
  • تلفظ بررسی تأثیر آموزش‌های معکوس، رو در رو و ترکیبی بر توانایی تلفظ زبان‌آموزان درون‌گرا و برون‌گرای زبان انگلیسی [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 89-114]
  • تلفظ بررسی تاثیر بازخورد بصری بر زمان آغاز واکداری فراگیران ایرانی زبان انگلیسی [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 115-135]
  • توانش منظورشناختی اثربخشی آموزش میان‌فرهنگی بر توانش منظورشناختی و علاقه‌مندی به محتوای ادبی: مورد دانشجویان مقطع کارشناسی (ترم‌های 8-5) رشتۀ زبان فرانسه در دانشگاه‌های ایران [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 151-168]
  • تیمیس پژوهشی پیرامون کتب درسی زبان انگلیسی مدارس ایران از حیث شمول مؤلّفه‌های دستور گفتاری زبان انگلیسی [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 33-48]

د

  • دانش محتوای تربیتی فناورانه مروری نظام مند بر دانش محتوای تربیتی فناورانه (TPACK) معلمان زبان انگلیسی [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 65-87]
  • درون‌گرایی بررسی تأثیر آموزش‌های معکوس، رو در رو و ترکیبی بر توانایی تلفظ زبان‌آموزان درون‌گرا و برون‌گرای زبان انگلیسی [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 89-114]
  • دستور گفتاری زبان انگلیسی پژوهشی پیرامون کتب درسی زبان انگلیسی مدارس ایران از حیث شمول مؤلّفه‌های دستور گفتاری زبان انگلیسی [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 33-48]

ر

  • راهکارهای کاهش اضطراب طراحی و اعتبار سنجی پرسشنامه راهکارهای مطلوب مدرسان زبان انگلیسی برای کاهش اضطراب فراگیران زبان انگلیسی [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 49-64]

ز

  • زبان آموزان ایرانی تاثیر آموزش مبتنی بر محیط واقعیت مجازی و واقعیت افزوده بر یادداری دریافتی و تولیدی واژگان زبان انگلیسی در میان دانش‌آموزان مقطع دبیرستان [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 15-32]
  • زبان انگلیسی مروری نظام مند بر دانش محتوای تربیتی فناورانه (TPACK) معلمان زبان انگلیسی [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 65-87]
  • زمان آغاز واکداری بررسی تاثیر بازخورد بصری بر زمان آغاز واکداری فراگیران ایرانی زبان انگلیسی [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 115-135]

س

  • سیاست های آشکار مطالعۀ نقش معلمان در اسناد سیاستگذاری ایران و مقایسۀ آن با عقاید واقعی معلمان: تطابق ها و تضادها [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 1-14]
  • سیاست های پنهان مطالعۀ نقش معلمان در اسناد سیاستگذاری ایران و مقایسۀ آن با عقاید واقعی معلمان: تطابق ها و تضادها [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 1-14]

ص

  • صالحی نجف‌آبادی بررسی کارکرد تکنیک تغییر بیان در ترجمه پنج جزء پایانی قرآن کریم (موردپژوهی ترجمه‌های محمدعلی کوشا و نعمت‌الله صالحی نجف‌آبادی) [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 137-149]

ع

  • علل اضطراب طراحی و اعتبار سنجی پرسشنامه راهکارهای مطلوب مدرسان زبان انگلیسی برای کاهش اضطراب فراگیران زبان انگلیسی [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 49-64]

ف

  • فراگیران ایرانی زبان انگلیسی بررسی تاثیر بازخورد بصری بر زمان آغاز واکداری فراگیران ایرانی زبان انگلیسی [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 115-135]
  • فرهنگ خودی اثربخشی آموزش میان‌فرهنگی بر توانش منظورشناختی و علاقه‌مندی به محتوای ادبی: مورد دانشجویان مقطع کارشناسی (ترم‌های 8-5) رشتۀ زبان فرانسه در دانشگاه‌های ایران [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 151-168]
  • فرهنگ دیگری اثربخشی آموزش میان‌فرهنگی بر توانش منظورشناختی و علاقه‌مندی به محتوای ادبی: مورد دانشجویان مقطع کارشناسی (ترم‌های 8-5) رشتۀ زبان فرانسه در دانشگاه‌های ایران [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 151-168]

ک

  • کالن و کوو پژوهشی پیرامون کتب درسی زبان انگلیسی مدارس ایران از حیث شمول مؤلّفه‌های دستور گفتاری زبان انگلیسی [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 33-48]

م

  • محمدعلی کوشا بررسی کارکرد تکنیک تغییر بیان در ترجمه پنج جزء پایانی قرآن کریم (موردپژوهی ترجمه‌های محمدعلی کوشا و نعمت‌الله صالحی نجف‌آبادی) [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 137-149]
  • محیط واقعیت مجازی تاثیر آموزش مبتنی بر محیط واقعیت مجازی و واقعیت افزوده بر یادداری دریافتی و تولیدی واژگان زبان انگلیسی در میان دانش‌آموزان مقطع دبیرستان [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 15-32]
  • مرور نظام مند مروری نظام مند بر دانش محتوای تربیتی فناورانه (TPACK) معلمان زبان انگلیسی [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 65-87]
  • معلم مروری نظام مند بر دانش محتوای تربیتی فناورانه (TPACK) معلمان زبان انگلیسی [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 65-87]
  • مقطع متوسطه پژوهشی پیرامون کتب درسی زبان انگلیسی مدارس ایران از حیث شمول مؤلّفه‌های دستور گفتاری زبان انگلیسی [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 33-48]

ن

  • نقش معلمان مطالعۀ نقش معلمان در اسناد سیاستگذاری ایران و مقایسۀ آن با عقاید واقعی معلمان: تطابق ها و تضادها [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 1-14]
  • نگرش معلمان طراحی و اعتبار سنجی پرسشنامه راهکارهای مطلوب مدرسان زبان انگلیسی برای کاهش اضطراب فراگیران زبان انگلیسی [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 49-64]

و

  • واقعیت افزوده تاثیر آموزش مبتنی بر محیط واقعیت مجازی و واقعیت افزوده بر یادداری دریافتی و تولیدی واژگان زبان انگلیسی در میان دانش‌آموزان مقطع دبیرستان [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 15-32]
  • وینه و داربلنه بررسی کارکرد تکنیک تغییر بیان در ترجمه پنج جزء پایانی قرآن کریم (موردپژوهی ترجمه‌های محمدعلی کوشا و نعمت‌الله صالحی نجف‌آبادی) [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 137-149]

ی

  • یادداری تولیدی واژگان انگلیسی تاثیر آموزش مبتنی بر محیط واقعیت مجازی و واقعیت افزوده بر یادداری دریافتی و تولیدی واژگان زبان انگلیسی در میان دانش‌آموزان مقطع دبیرستان [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 15-32]
  • یادداری دریافتی واژگان انگلیسی تاثیر آموزش مبتنی بر محیط واقعیت مجازی و واقعیت افزوده بر یادداری دریافتی و تولیدی واژگان زبان انگلیسی در میان دانش‌آموزان مقطع دبیرستان [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 15-32]