آ
-
آموزش ترکیبی
بررسی تأثیر آموزشهای معکوس، رو در رو و ترکیبی بر توانایی تلفظ زبانآموزان درونگرا و برونگرای زبان انگلیسی [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 89-114]
-
آموزش رو در رو
بررسی تأثیر آموزشهای معکوس، رو در رو و ترکیبی بر توانایی تلفظ زبانآموزان درونگرا و برونگرای زبان انگلیسی [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 89-114]
-
آموزش زبان انگلیسی
مروری نظام مند بر دانش محتوای تربیتی فناورانه (TPACK) معلمان زبان انگلیسی [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 65-87]
-
آموزش زبان فرانسه به مثابۀ زبان خارجی (FLE)
اثربخشی آموزش میانفرهنگی بر توانش منظورشناختی و علاقهمندی به محتوای ادبی: مورد دانشجویان مقطع کارشناسی (ترمهای 8-5) رشتۀ زبان فرانسه در دانشگاههای ایران [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 151-168]
-
آموزش معکوس
بررسی تأثیر آموزشهای معکوس، رو در رو و ترکیبی بر توانایی تلفظ زبانآموزان درونگرا و برونگرای زبان انگلیسی [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 89-114]
-
آموزش میانفرهنگی
اثربخشی آموزش میانفرهنگی بر توانش منظورشناختی و علاقهمندی به محتوای ادبی: مورد دانشجویان مقطع کارشناسی (ترمهای 8-5) رشتۀ زبان فرانسه در دانشگاههای ایران [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 151-168]
ا
-
اثربخشی
بررسی تاثیر بازخورد بصری بر زمان آغاز واکداری فراگیران ایرانی زبان انگلیسی [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 115-135]
-
ادبیات معاصر
اثربخشی آموزش میانفرهنگی بر توانش منظورشناختی و علاقهمندی به محتوای ادبی: مورد دانشجویان مقطع کارشناسی (ترمهای 8-5) رشتۀ زبان فرانسه در دانشگاههای ایران [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 151-168]
-
اضطراب
طراحی و اعتبار سنجی پرسشنامه راهکارهای مطلوب مدرسان زبان انگلیسی برای کاهش اضطراب فراگیران زبان انگلیسی [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 49-64]
-
اضطراب یادگیری زبان
طراحی و اعتبار سنجی پرسشنامه راهکارهای مطلوب مدرسان زبان انگلیسی برای کاهش اضطراب فراگیران زبان انگلیسی [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 49-64]
-
ایران
پژوهشی پیرامون کتب درسی زبان انگلیسی مدارس ایران از حیث شمول مؤلّفههای دستور گفتاری زبان انگلیسی [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 33-48]
ب
-
بازخورد بصری
بررسی تاثیر بازخورد بصری بر زمان آغاز واکداری فراگیران ایرانی زبان انگلیسی [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 115-135]
-
برونگرایی
بررسی تأثیر آموزشهای معکوس، رو در رو و ترکیبی بر توانایی تلفظ زبانآموزان درونگرا و برونگرای زبان انگلیسی [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 89-114]
-
بکارگیری سیاستهای آموزشی
مطالعۀ نقش معلمان در اسناد سیاستگذاری ایران و مقایسۀ آن با عقاید واقعی معلمان: تطابق ها و تضادها [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 1-14]
ت
-
تحلیل کتب درسی
پژوهشی پیرامون کتب درسی زبان انگلیسی مدارس ایران از حیث شمول مؤلّفههای دستور گفتاری زبان انگلیسی [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 33-48]
-
تحلیل محتوا
پژوهشی پیرامون کتب درسی زبان انگلیسی مدارس ایران از حیث شمول مؤلّفههای دستور گفتاری زبان انگلیسی [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 33-48]
-
ترجمه قرآن کریم
بررسی کارکرد تکنیک تغییر بیان در ترجمه پنج جزء پایانی قرآن کریم (موردپژوهی ترجمههای محمدعلی کوشا و نعمتالله صالحی نجفآبادی) [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 137-149]
-
تعبیر معلمان از سیاست ها
مطالعۀ نقش معلمان در اسناد سیاستگذاری ایران و مقایسۀ آن با عقاید واقعی معلمان: تطابق ها و تضادها [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 1-14]
-
تعدیل فرهنگی
اثربخشی آموزش میانفرهنگی بر توانش منظورشناختی و علاقهمندی به محتوای ادبی: مورد دانشجویان مقطع کارشناسی (ترمهای 8-5) رشتۀ زبان فرانسه در دانشگاههای ایران [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 151-168]
-
تغییر بیان
بررسی کارکرد تکنیک تغییر بیان در ترجمه پنج جزء پایانی قرآن کریم (موردپژوهی ترجمههای محمدعلی کوشا و نعمتالله صالحی نجفآبادی) [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 137-149]
-
تلفظ
بررسی تأثیر آموزشهای معکوس، رو در رو و ترکیبی بر توانایی تلفظ زبانآموزان درونگرا و برونگرای زبان انگلیسی [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 89-114]
-
تلفظ
بررسی تاثیر بازخورد بصری بر زمان آغاز واکداری فراگیران ایرانی زبان انگلیسی [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 115-135]
-
توانش منظورشناختی
اثربخشی آموزش میانفرهنگی بر توانش منظورشناختی و علاقهمندی به محتوای ادبی: مورد دانشجویان مقطع کارشناسی (ترمهای 8-5) رشتۀ زبان فرانسه در دانشگاههای ایران [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 151-168]
-
تیمیس
پژوهشی پیرامون کتب درسی زبان انگلیسی مدارس ایران از حیث شمول مؤلّفههای دستور گفتاری زبان انگلیسی [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 33-48]
د
-
دانش محتوای تربیتی فناورانه
مروری نظام مند بر دانش محتوای تربیتی فناورانه (TPACK) معلمان زبان انگلیسی [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 65-87]
-
درونگرایی
بررسی تأثیر آموزشهای معکوس، رو در رو و ترکیبی بر توانایی تلفظ زبانآموزان درونگرا و برونگرای زبان انگلیسی [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 89-114]
-
دستور گفتاری زبان انگلیسی
پژوهشی پیرامون کتب درسی زبان انگلیسی مدارس ایران از حیث شمول مؤلّفههای دستور گفتاری زبان انگلیسی [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 33-48]
ر
-
راهکارهای کاهش اضطراب
طراحی و اعتبار سنجی پرسشنامه راهکارهای مطلوب مدرسان زبان انگلیسی برای کاهش اضطراب فراگیران زبان انگلیسی [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 49-64]
ز
-
زبان آموزان ایرانی
تاثیر آموزش مبتنی بر محیط واقعیت مجازی و واقعیت افزوده بر یادداری دریافتی و تولیدی واژگان زبان انگلیسی در میان دانشآموزان مقطع دبیرستان [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 15-32]
-
زبان انگلیسی
مروری نظام مند بر دانش محتوای تربیتی فناورانه (TPACK) معلمان زبان انگلیسی [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 65-87]
-
زمان آغاز واکداری
بررسی تاثیر بازخورد بصری بر زمان آغاز واکداری فراگیران ایرانی زبان انگلیسی [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 115-135]
س
-
سیاست های آشکار
مطالعۀ نقش معلمان در اسناد سیاستگذاری ایران و مقایسۀ آن با عقاید واقعی معلمان: تطابق ها و تضادها [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 1-14]
-
سیاست های پنهان
مطالعۀ نقش معلمان در اسناد سیاستگذاری ایران و مقایسۀ آن با عقاید واقعی معلمان: تطابق ها و تضادها [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 1-14]
ص
-
صالحی نجفآبادی
بررسی کارکرد تکنیک تغییر بیان در ترجمه پنج جزء پایانی قرآن کریم (موردپژوهی ترجمههای محمدعلی کوشا و نعمتالله صالحی نجفآبادی) [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 137-149]
ع
-
علل اضطراب
طراحی و اعتبار سنجی پرسشنامه راهکارهای مطلوب مدرسان زبان انگلیسی برای کاهش اضطراب فراگیران زبان انگلیسی [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 49-64]
ف
-
فراگیران ایرانی زبان انگلیسی
بررسی تاثیر بازخورد بصری بر زمان آغاز واکداری فراگیران ایرانی زبان انگلیسی [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 115-135]
-
فرهنگ خودی
اثربخشی آموزش میانفرهنگی بر توانش منظورشناختی و علاقهمندی به محتوای ادبی: مورد دانشجویان مقطع کارشناسی (ترمهای 8-5) رشتۀ زبان فرانسه در دانشگاههای ایران [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 151-168]
-
فرهنگ دیگری
اثربخشی آموزش میانفرهنگی بر توانش منظورشناختی و علاقهمندی به محتوای ادبی: مورد دانشجویان مقطع کارشناسی (ترمهای 8-5) رشتۀ زبان فرانسه در دانشگاههای ایران [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 151-168]
ک
-
کالن و کوو
پژوهشی پیرامون کتب درسی زبان انگلیسی مدارس ایران از حیث شمول مؤلّفههای دستور گفتاری زبان انگلیسی [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 33-48]
م
-
محمدعلی کوشا
بررسی کارکرد تکنیک تغییر بیان در ترجمه پنج جزء پایانی قرآن کریم (موردپژوهی ترجمههای محمدعلی کوشا و نعمتالله صالحی نجفآبادی) [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 137-149]
-
محیط واقعیت مجازی
تاثیر آموزش مبتنی بر محیط واقعیت مجازی و واقعیت افزوده بر یادداری دریافتی و تولیدی واژگان زبان انگلیسی در میان دانشآموزان مقطع دبیرستان [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 15-32]
-
مرور نظام مند
مروری نظام مند بر دانش محتوای تربیتی فناورانه (TPACK) معلمان زبان انگلیسی [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 65-87]
-
معلم
مروری نظام مند بر دانش محتوای تربیتی فناورانه (TPACK) معلمان زبان انگلیسی [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 65-87]
-
مقطع متوسطه
پژوهشی پیرامون کتب درسی زبان انگلیسی مدارس ایران از حیث شمول مؤلّفههای دستور گفتاری زبان انگلیسی [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 33-48]
ن
-
نقش معلمان
مطالعۀ نقش معلمان در اسناد سیاستگذاری ایران و مقایسۀ آن با عقاید واقعی معلمان: تطابق ها و تضادها [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 1-14]
-
نگرش معلمان
طراحی و اعتبار سنجی پرسشنامه راهکارهای مطلوب مدرسان زبان انگلیسی برای کاهش اضطراب فراگیران زبان انگلیسی [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 49-64]
و
-
واقعیت افزوده
تاثیر آموزش مبتنی بر محیط واقعیت مجازی و واقعیت افزوده بر یادداری دریافتی و تولیدی واژگان زبان انگلیسی در میان دانشآموزان مقطع دبیرستان [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 15-32]
-
وینه و داربلنه
بررسی کارکرد تکنیک تغییر بیان در ترجمه پنج جزء پایانی قرآن کریم (موردپژوهی ترجمههای محمدعلی کوشا و نعمتالله صالحی نجفآبادی) [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 137-149]
ی
-
یادداری تولیدی واژگان انگلیسی
تاثیر آموزش مبتنی بر محیط واقعیت مجازی و واقعیت افزوده بر یادداری دریافتی و تولیدی واژگان زبان انگلیسی در میان دانشآموزان مقطع دبیرستان [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 15-32]
-
یادداری دریافتی واژگان انگلیسی
تاثیر آموزش مبتنی بر محیط واقعیت مجازی و واقعیت افزوده بر یادداری دریافتی و تولیدی واژگان زبان انگلیسی در میان دانشآموزان مقطع دبیرستان [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 15-32]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد