نمایه نویسندگان

ا

  • امیرجلیلی، فروغ بررسی تاثیر بازخورد بصری بر زمان آغاز واکداری فراگیران ایرانی زبان انگلیسی [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 115-135]

ب

  • بخرد، علیرضا طراحی و اعتبار سنجی پرسشنامه راهکارهای مطلوب مدرسان زبان انگلیسی برای کاهش اضطراب فراگیران زبان انگلیسی [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 49-64]

پ

  • پاشازاده، رضا بررسی کارکرد تکنیک تغییر بیان در ترجمه پنج جزء پایانی قرآن کریم (موردپژوهی ترجمه‌های محمدعلی کوشا و نعمت‌الله صالحی نجف‌آبادی) [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 137-149]

ج

  • جانبی عنایت، مصطفی تاثیر آموزش مبتنی بر محیط واقعیت مجازی و واقعیت افزوده بر یادداری دریافتی و تولیدی واژگان زبان انگلیسی در میان دانش‌آموزان مقطع دبیرستان [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 15-32]

ح

  • حیاتی آشتیانی، کریم اثربخشی آموزش میان‌فرهنگی بر توانش منظورشناختی و علاقه‌مندی به محتوای ادبی: مورد دانشجویان مقطع کارشناسی (ترم‌های 8-5) رشتۀ زبان فرانسه در دانشگاه‌های ایران [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 151-168]

خ

  • خدابنده، فرزانه بررسی تأثیر آموزش‌های معکوس، رو در رو و ترکیبی بر توانایی تلفظ زبان‌آموزان درون‌گرا و برون‌گرای زبان انگلیسی [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 89-114]

ر

  • راستی، علیرضا پژوهشی پیرامون کتب درسی زبان انگلیسی مدارس ایران از حیث شمول مؤلّفه‌های دستور گفتاری زبان انگلیسی [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 33-48]
  • رجائی، آزاده مطالعۀ نقش معلمان در اسناد سیاستگذاری ایران و مقایسۀ آن با عقاید واقعی معلمان: تطابق ها و تضادها [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 1-14]

ز

  • زودرنج، صدیقه بررسی کارکرد تکنیک تغییر بیان در ترجمه پنج جزء پایانی قرآن کریم (موردپژوهی ترجمه‌های محمدعلی کوشا و نعمت‌الله صالحی نجف‌آبادی) [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 137-149]

س

  • سلیمانی، َامیر تاثیر آموزش مبتنی بر محیط واقعیت مجازی و واقعیت افزوده بر یادداری دریافتی و تولیدی واژگان زبان انگلیسی در میان دانش‌آموزان مقطع دبیرستان [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 15-32]
  • سیدکلان، سیدمحمد مروری نظام مند بر دانش محتوای تربیتی فناورانه (TPACK) معلمان زبان انگلیسی [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 65-87]

ش

  • شنگرف فام، نسیم طراحی و اعتبار سنجی پرسشنامه راهکارهای مطلوب مدرسان زبان انگلیسی برای کاهش اضطراب فراگیران زبان انگلیسی [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 49-64]
  • شوبیری، لیلا اثربخشی آموزش میان‌فرهنگی بر توانش منظورشناختی و علاقه‌مندی به محتوای ادبی: مورد دانشجویان مقطع کارشناسی (ترم‌های 8-5) رشتۀ زبان فرانسه در دانشگاه‌های ایران [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 151-168]

م

  • مال امیری، بهدخت طراحی و اعتبار سنجی پرسشنامه راهکارهای مطلوب مدرسان زبان انگلیسی برای کاهش اضطراب فراگیران زبان انگلیسی [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 49-64]
  • محرم زاده، بهنام اثربخشی آموزش میان‌فرهنگی بر توانش منظورشناختی و علاقه‌مندی به محتوای ادبی: مورد دانشجویان مقطع کارشناسی (ترم‌های 8-5) رشتۀ زبان فرانسه در دانشگاه‌های ایران [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 151-168]
  • مظلوم، فرهاد تاثیر آموزش مبتنی بر محیط واقعیت مجازی و واقعیت افزوده بر یادداری دریافتی و تولیدی واژگان زبان انگلیسی در میان دانش‌آموزان مقطع دبیرستان [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 15-32]
  • مظهرپور، دیار مروری نظام مند بر دانش محتوای تربیتی فناورانه (TPACK) معلمان زبان انگلیسی [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 65-87]

ن

  • نعمتی، مجید مطالعۀ نقش معلمان در اسناد سیاستگذاری ایران و مقایسۀ آن با عقاید واقعی معلمان: تطابق ها و تضادها [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 1-14]
  • نوحی جدسی، نسیمه پژوهشی پیرامون کتب درسی زبان انگلیسی مدارس ایران از حیث شمول مؤلّفه‌های دستور گفتاری زبان انگلیسی [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 33-48]