ا
-
امیرجلیلی، فروغ
بررسی تاثیر بازخورد بصری بر زمان آغاز واکداری فراگیران ایرانی زبان انگلیسی [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 115-135]
ب
-
بخرد، علیرضا
طراحی و اعتبار سنجی پرسشنامه راهکارهای مطلوب مدرسان زبان انگلیسی برای کاهش اضطراب فراگیران زبان انگلیسی [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 49-64]
پ
-
پاشازاده، رضا
بررسی کارکرد تکنیک تغییر بیان در ترجمه پنج جزء پایانی قرآن کریم (موردپژوهی ترجمههای محمدعلی کوشا و نعمتالله صالحی نجفآبادی) [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 137-149]
ج
-
جانبی عنایت، مصطفی
تاثیر آموزش مبتنی بر محیط واقعیت مجازی و واقعیت افزوده بر یادداری دریافتی و تولیدی واژگان زبان انگلیسی در میان دانشآموزان مقطع دبیرستان [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 15-32]
ح
-
حیاتی آشتیانی، کریم
اثربخشی آموزش میانفرهنگی بر توانش منظورشناختی و علاقهمندی به محتوای ادبی: مورد دانشجویان مقطع کارشناسی (ترمهای 8-5) رشتۀ زبان فرانسه در دانشگاههای ایران [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 151-168]
خ
-
خدابنده، فرزانه
بررسی تأثیر آموزشهای معکوس، رو در رو و ترکیبی بر توانایی تلفظ زبانآموزان درونگرا و برونگرای زبان انگلیسی [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 89-114]
ر
-
راستی، علیرضا
پژوهشی پیرامون کتب درسی زبان انگلیسی مدارس ایران از حیث شمول مؤلّفههای دستور گفتاری زبان انگلیسی [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 33-48]
-
رجائی، آزاده
مطالعۀ نقش معلمان در اسناد سیاستگذاری ایران و مقایسۀ آن با عقاید واقعی معلمان: تطابق ها و تضادها [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 1-14]
ز
-
زودرنج، صدیقه
بررسی کارکرد تکنیک تغییر بیان در ترجمه پنج جزء پایانی قرآن کریم (موردپژوهی ترجمههای محمدعلی کوشا و نعمتالله صالحی نجفآبادی) [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 137-149]
س
-
سلیمانی، َامیر
تاثیر آموزش مبتنی بر محیط واقعیت مجازی و واقعیت افزوده بر یادداری دریافتی و تولیدی واژگان زبان انگلیسی در میان دانشآموزان مقطع دبیرستان [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 15-32]
-
سیدکلان، سیدمحمد
مروری نظام مند بر دانش محتوای تربیتی فناورانه (TPACK) معلمان زبان انگلیسی [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 65-87]
ش
-
شنگرف فام، نسیم
طراحی و اعتبار سنجی پرسشنامه راهکارهای مطلوب مدرسان زبان انگلیسی برای کاهش اضطراب فراگیران زبان انگلیسی [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 49-64]
-
شوبیری، لیلا
اثربخشی آموزش میانفرهنگی بر توانش منظورشناختی و علاقهمندی به محتوای ادبی: مورد دانشجویان مقطع کارشناسی (ترمهای 8-5) رشتۀ زبان فرانسه در دانشگاههای ایران [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 151-168]
م
-
مال امیری، بهدخت
طراحی و اعتبار سنجی پرسشنامه راهکارهای مطلوب مدرسان زبان انگلیسی برای کاهش اضطراب فراگیران زبان انگلیسی [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 49-64]
-
محرم زاده، بهنام
اثربخشی آموزش میانفرهنگی بر توانش منظورشناختی و علاقهمندی به محتوای ادبی: مورد دانشجویان مقطع کارشناسی (ترمهای 8-5) رشتۀ زبان فرانسه در دانشگاههای ایران [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 151-168]
-
مظلوم، فرهاد
تاثیر آموزش مبتنی بر محیط واقعیت مجازی و واقعیت افزوده بر یادداری دریافتی و تولیدی واژگان زبان انگلیسی در میان دانشآموزان مقطع دبیرستان [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 15-32]
-
مظهرپور، دیار
مروری نظام مند بر دانش محتوای تربیتی فناورانه (TPACK) معلمان زبان انگلیسی [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 65-87]
ن
-
نعمتی، مجید
مطالعۀ نقش معلمان در اسناد سیاستگذاری ایران و مقایسۀ آن با عقاید واقعی معلمان: تطابق ها و تضادها [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 1-14]
-
نوحی جدسی، نسیمه
پژوهشی پیرامون کتب درسی زبان انگلیسی مدارس ایران از حیث شمول مؤلّفههای دستور گفتاری زبان انگلیسی [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 33-48]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد