آقاجانی سیف الله، نریمانی محمد؛ آسیائی، مریم(1387). مقایسه هوش هیجانی و خودپنداره دانشآموزان تیزهوش و عادی. فصلنامه کودکان استثنایی. ۸ (۳) :۳۱۷-۳۲۳.
احمدی, غلامعلی, نخستین روحی, ندا. (1393). بررسی تمایز یادگیری تلفیقی با یادگیری الکترونیکی و یادگیری سنتی(چهره به چهره) در آموزش ریاضی. روان شناسی مدرسه و آموزشگاه, 3(2), 7-26.
البرزی, ژیلا, دشت بزرگی, بهمن. (1397). بررسی مقایسهای خودپنداره دانشجویان رشتههای مختلف شاغل به تحصیل در دانشکده پرستاری مامایی اهواز. مجله توسعه آموزش جندی شاپور اهواز, 9(4), 243-253.
بهادری خسروشاهی، جعفر. (1397). اثربخشی آموزش مهارت های مدیریت زمان بر خودپنداره و پایستگی تحصیلی دانشآموزان دوره دوم متوسطه. فصلنامه مطالعات برنامهدرسی، 13(49)، 174-151.
سراجی، فرهاد(1393). ارزشیابی در فضای مجازی. دانشنامه ایرانی برنامه درسی.
سراجی، فرهاد(1394). برنامه درسی مجازی. دانشنامه ایرانی برنامه درسی.
سراجی، فرهاد؛ عطاران، محمد و علی عسگری(1386). ویژگیهای طرح برنامه درسی دانشگاههای مجازی ایران و مقایسه آن با طرح الگوی طرح برنامه درسی مجازی، فصلنامه پژوهش و برنامهریزی آموزش عالی، 14(4)، 97-118.
سعید، نسیم. (1398). تأثیر یادگیری تلفیقی بر خودتعیین گری و اشتیاق تحصیلی دانشجویان. رویکردهای نوین آموزشی، دوره 14، شماره 2، 86-67.
شریفی رهنمو سعید، سراجی فرهاد، خاکباز عظیمه سادات. شناسایی ابزارهای الکترونیکی برای پرورش مهارتهای یادگیری خودرهیاب در برنامه درسی دانشجویان علوم پزشکی. مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی. ۱۴۰۱; ۲۲ (1) :۲۷۱-۲۸۵
صفری، هدیه؛ جناآبادی، حسین؛ سلمآبادی، مجتبی؛ عاسی، امیر. (1394). پیشبینی اشتیاق تحصیلی بر اساس هوش معنوی و سرسختی روانشناختی. فصلنامه راهبردهای آموزش در علوم پزشکی، 9(1)، 12-7.
عمادی، سید رسول؛ وکیلی فرد، امیررضا؛ فرخنده، یونس. (1397). تأثیر آموزش به شیوة معمول و تلفیقی بر خلاقیت، انگیزش و یادگیری فارسیآموزان غیر ایرانی. فصلنام علمی - پژوهشی زبانپژوهی دانشگاه الزهرا(س)، 10(28)، 241-220.
غفاریان، حدیثه؛ خیاطان، فلور. (تأثیر آموزش درمان مبتنی بر شفقت در خودپنداره و ابراز وجود دانشآموزان دختر دوره اول دبیرستان. فصلنامه دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی، 19(1)، 36-26.
کاهه، مهران؛ وامقی، مهشید؛ فروغان، مهشید؛ بخشی، عنایتاله؛ بختیاری، وحید. (1397). رابطه خودپنداره و خودکارآمدی با خودمدیریتی در سالمندان آسایشگاههای شهر تهران. فصلنامه سالمند، 13(1)، 37-31.
ناعمی, زهره, ناعمی, علی محمد. (1397). تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر انگیزه پیشرفت و خود کارآمدی تحصیلی در برنامةدرسی زبان عربی. پژوهشهای زبانشناختی در زبانهای خارجی, 8(2), 665-691.
نجفی، حسین. (1396). رابطه بین ابعاد و شاخصهای آموزش تلفیقی و کیفیت بخشی به یادگیری در دانشگاه پیام نور. فصلنامه فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی، 7(4)، 80-59.
نعامی, عبدالزهرا, پیریایی, صالحه. (1391). رابطۀ ابعاد انگیزش تحصیلی با اشتیاق تحصیلی دانشآموزان سال سوم دبیرستانهای شهر اهواز. پژوهش در نظامهای آموزشی, 6(16), 29-42.
Archambault, I., Janosz, M., Fallu, J. S., & Pagani, L. S. (2009). Student engagement and its relationship with early high school dropout. Journal of adolescence, 32(3), 651-670.
Aretakis, M. T., Ceballo, R., Suarez, G. A., & Camacho, T. C. (2015). Investigating the immigrant paradox and Latino adolescents’ academic attitudes. Journal of Latina/o Psychology, 3(1), 56.
Baglien, V .G. (2009). Implementation of blended instruction: A case study of secondary Family and Consumer Sciences (PhD thesis). Lowa State University, Iowa, USA
Bakker, A. B., & Oerlemans, W. (2011). Subjective well-being in organizations. The Oxford handbook of positive organizational scholarship, 49, 178-189.
Bang, S. Y. (2018). The effects of critical thinking disposition, clinical performance ability and self-concept of nursing profession in nursing students on self leadership. Journal of the Korea Academia-Industrial cooperation Society, 19(12), 825-835.
Bonk, C. J., & Graham, C. R. (2012). The handbook of blended learning: Global perspectives, local designs. John Wiley & Sons.
Closson, L. M., & Boutilier, R. R. (2017). Perfectionism, academic engagement, and procrastination among undergraduates: The moderating role of honors student status. Learning and Individual Differences, 57, 157-162.
Driscoll, M. (2010). Web-based training: Creating e-learning experiences. John Wiley & Sons.
Habibi, A., Nikpour, S., Seyedoshohadaei, M., & Haghani, H. (2006). Health promoting behaviors and its related factors in elderly. Iran journal of nursing, 19(47), 35-48.
Karimi, A. (2004). Instruction discourages creativity. Management in Education, 3(2), 57-61.
Lighthill, B. (2023). Integrated Education. In Integrated Education and Learning (pp. 51-71). Cham: Springer International Publishing.
Mahmood, L. P. (2020). The Effect of Blended Education on According to the MOODEL and GOOGLE MEET Program on The Students Academic Self-Concept, Behavioral Problems and Executive Functions in Selected Private Universities in Kurdistan. PalArch's Journal of Archaeology of Egypt/Egyptology, 17(12), 399-411.
Pintrich, P. R. (2000). An achievement goal theory perspective on issues in motivation terminology, theory, and research. Contemporary educational psychology, 25(1), 92-104.
Prestridge, S. (2012). The beliefs behind the teacher that influences their ICT practices. Computers & Education, 58(1), 449-458.
Rombout, F., Schuitema, J. A., & Volman, M. L. L. (2022). Teaching strategies for value-loaded critical thinking in philosophy classroom dialogues. Thinking Skills and Creativity, 43, 100991.
Schaufeli, W. B., Salanova, M., Gonzalez-Roma, V., Baker, A. B. (2002). “The measurement of engagement and burnout”. Journal of happiness, 3(1), 71-92.
Setiyani, R., Lianingsih, S., & Susilowati, N. (2020). Using the Blended Learning to Enhance Students’ Engagement and Learning Experience in Taxation. KnE Social Sciences, 397-408.
Shaari, A. S., Yusoff, N. M., Ghazali, I. M., Osman, R. H., & Dzahir, N. F. M. (2014). The relationship between lecturers’ teaching style and students’ academic engagement. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 118, 10-20.
Soma, P., & Reynold, J. (2014). The pains and gains of blended learning social constructivist perspectives. Education + Training, 56(4), 254 - 270.
Spinath, B. (2012). Academic achievement.Encyclopedia of Human Behavior (Second Edition), 1–8
Subekti AS.(2022) L2 learning online: Self-directed learning and gender influence in Indonesian university students. JEES (Journal of English Educators Society).;7(1).21-38.
Supriyadi, A., Desy, D., Suharyat, Y., Santosa, T. A., & Sofianora, A. (2023). The Effectiveness of STEM-Integrated Blended Learning on Indonesia Student Scientific Literacy: A Meta-analysis. International Journal of Education and Literature, 2(1), 41-48.
Torrence, D. (1993). Motivating Trainees to Learn. Training & Development, 47 (3): 55-59.
Turi, DM (2012). The Relationship between student engagement and the development of character in mission driven faith based colleges and universities, USA: Seton Hall University.
Umarjonovna, D. D. (2023). Interactive Methodology of Teaching the Science of Environmental Protection to School in Educational Institutions. Web of Semantic: Universal Journal on Innovative Education, 2(3), 295-302.
Wong, L., Tatnall, A., & Burgess, S. (2014). A framework for investigating blended learning effectiveness. Education+ Training. López-Pérez MV, Pérez-López MC, Rodríguez- Ariza L. Blended learning in higher education: Students’ perceptions and their relation to outcomes. Computers & Education. 2011;56(3):818-26.