آ
-
آذری، تهمینه
ارزیابی تصاویر کتابهای زبان انگلیسی دورة متوسطة ایران از منظر کارکرد و تبعیضهای جنسیتی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 93-115]
-
آذرپرند، سهراب
بررسی ویژگیهای ساختاری مشترک در گفتارهای مؤدبانۀ زبان ژاپنی و فارسی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 45-60]
-
آهسته، محمدجواد
ویژگیهای سببی حروف اضافۀ по و из-за در زبان روسی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 177-185]
ا
-
اربابی، سارا
تأثیر دوزبانگی بر شناخت: مطالعة دوزبانههای آذری- فارسی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 1-18]
-
استارمی، ابراهیم
نقش آزمونسازی در سنجش آموختههای زبانآموز در آموزش زبان آلمانی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 19-43]
-
استوار ابرقویی، عباس
نقش تداخل در پیدایش خطاهای نحوی در نگارش فارسیآموزان عربزبان [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 351-380]
-
اکبری، رامین
ایدئولوژی زبانی در آموزش زبان: بررسی جایگاه زبان مادری در یادگیری و بهکارگیری زبان انگلیسی در ایران [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 243-262]
ب
-
بهرامی، کاوه
بررسی ردهشناختی راهبردهای ساخت بند موصولی در زبانهای فارسی و آلمانی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 61-76]
ت
-
تنباکویی، نوشین
بازخورد منفی کنکور در کلاسهای زبان انگلیسی در ایران و بررسی انتقادی عملکرد و مسئولیتپذیری افراد در قبال آن [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 381-409]
ح
-
حدادی، محمدحسین
بررسی مهمترین عوامل آسیبزا در ترجمههای آلمانی قرآن [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 155-175]
-
حدادی، محمد حسین
بررسی انتقال گویشهای اجتماعی از آلمانی به فارسی با استناد به ترجمة فرشتة آبی، اثر هاینریش مان [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 411-428]
د
-
داوری اردکانی، نگار
مطالعة تطبیقی ضمایر شخصی در فارسی و ژاپنی [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 201-242]
ر
-
رهبری، مهناز
بررسی باهمایی ترکیبات پایدار فعلی- اسمی در زبان روسی و مقایسة آن با زبان فارسی [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 187-200]
-
روحانی، علی
ارزیابی تصاویر کتابهای زبان انگلیسی دورة متوسطة ایران از منظر کارکرد و تبعیضهای جنسیتی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 93-115]
-
رئیسی، رعنا
علل دشواری در فهم داستان کوتاه زبان آلمانی از منظر زبانشناسی متن بر اساس پژوهشی از برگردان زبانآموزان ایرانی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 77-91]
ز
-
زندی، حامد
مقایسة سؤالهای چندگزینهای و ترجمهای از لحاظ پایایی و دشواری در آزمون دانش دستوری [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 117-133]
ش
-
شریفی، شهلا
تأثیر دوزبانگی بر شناخت: مطالعة دوزبانههای آذری- فارسی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 1-18]
-
شعبانی، محمد
تأثیر راهبردهای خودتنظیمی مدیریت زمان و تنظیم تلاش برای یادگیری زبان انگلیسی به منزلة زبان خارجه [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 135-153]
ص
-
صالحی، زهرا
مطالعة تطبیقی ضمایر شخصی در فارسی و ژاپنی [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 201-242]
ط
-
طلوعی هریس، ایراندخت
بررسی انتقال گویشهای اجتماعی از آلمانی به فارسی با استناد به ترجمة فرشتة آبی، اثر هاینریش مان [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 411-428]
ع
-
علوی، سید محمد
مقایسة سؤالهای چندگزینهای و ترجمهای از لحاظ پایایی و دشواری در آزمون دانش دستوری [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 117-133]
غ
-
غفار ثمر، رضا
ایدئولوژی زبانی در آموزش زبان: بررسی جایگاه زبان مادری در یادگیری و بهکارگیری زبان انگلیسی در ایران [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 243-262]
ق
-
قدوسی شاهنشین، الناز
نقش آزمونسازی در سنجش آموختههای زبانآموز در آموزش زبان آلمانی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 19-43]
-
قهاری، شیما
تأثیر رشتة زبان انگلیسی بر هویت فرهنگی: بررسی مقایسهای هوش فرهنگی و انزوای ارزشی [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 287-312]
ک
-
کاظمی، فروغ
آغازگر لایهای، مفهومی تازه در نقشگرایی [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 313-350]
-
کیانی، غلامرضا
ایدئولوژی زبانی در آموزش زبان: بررسی جایگاه زبان مادری در یادگیری و بهکارگیری زبان انگلیسی در ایران [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 243-262]
-
کیوان پناه، شیوا
مقایسة سؤالهای چندگزینهای و ترجمهای از لحاظ پایایی و دشواری در آزمون دانش دستوری [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 117-133]
م
-
متولیان نائینی، رضوان
نقش تداخل در پیدایش خطاهای نحوی در نگارش فارسیآموزان عربزبان [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 351-380]
-
مختارنیا، شبنم
ایدئولوژی زبانی در آموزش زبان: بررسی جایگاه زبان مادری در یادگیری و بهکارگیری زبان انگلیسی در ایران [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 243-262]
-
میرزایی، عزیزالله
بازخورد منفی کنکور در کلاسهای زبان انگلیسی در ایران و بررسی انتقادی عملکرد و مسئولیتپذیری افراد در قبال آن [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 381-409]
-
مشکوۃ، مریم
تأثیر راهبردهای خودتنظیمی مدیریت زمان و تنظیم تلاش برای یادگیری زبان انگلیسی به منزلة زبان خارجه [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 135-153]
-
مشهدی، علی
تأثیر دوزبانگی بر شناخت: مطالعة دوزبانههای آذری- فارسی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 1-18]
-
معافیان، فاطمه
ارزیابی تصاویر کتابهای زبان انگلیسی دورة متوسطة ایران از منظر کارکرد و تبعیضهای جنسیتی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 93-115]
-
موسوی، سید امیر عباس
بررسی پدیدة اسپانگلیسی در ایالات متحده [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 263-286]
ن
-
نارنجی، فرح
بررسی مهمترین عوامل آسیبزا در ترجمههای آلمانی قرآن [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 155-175]
و
-
ولی پور، علیرضا
ویژگیهای سببی حروف اضافۀ по و из-за در زبان روسی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 177-185]
-
ولی پور، علیرضا
بررسی باهمایی ترکیبات پایدار فعلی- اسمی در زبان روسی و مقایسة آن با زبان فارسی [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 187-200]
ه
-
هاشمیان، محمود
بازخورد منفی کنکور در کلاسهای زبان انگلیسی در ایران و بررسی انتقادی عملکرد و مسئولیتپذیری افراد در قبال آن [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 381-409]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد