آ
-
آهنگری، سعیده
تأثیر آموزش تعامل-محور مکالمهکاوی بر توانش تعاملی زبان آموزان ایرانی در تکالیف زوج-گفتار [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 413-448]
ا
-
اروجی، محمدرضا
ارزیابی فرآیندهای واژی در گونه زبان زندان [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 123-138]
-
اشرف، حمید
بررسی راهبردهای پیشرفت حرفه ای مستمر: الگویی برای موفقیت مدرسان زبان انگلیسی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 319-335]
-
اکبریان، اسحق
بررسی سبک های غالب یادگیری ادراکی میان دانشجویان زبان انگلیسی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 337-368]
-
اکرمی، اعظم
طراحی و اعتبارسنجی مدلی برای تعیین سطح رایانهای توانایی ترجمه انگلیسی به فارسی دانشجویان از طریق سنجش پویا [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 247-270]
-
البرزی ورکی، پرویز
واکاوی اسمهای مختوم به –e در زبان آلمانی: براساس راهبردهای تعویض [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 5-26]
-
امیریان، محمد رضا
واکاوی کیفی عوامل موثر بر شرکت در دوره های آمادگی آزمون زبان انگلیسی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (MSRT): با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 27-56]
ب
-
بابایی، عصمت
محتوای آموزشی دوره های آموزش زبان با اهداف خاص کانون زبان ایران: ارزیابی سطوح کلان، میانی، و خرد [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 475-506]
-
بقایی، پوریا
بررسی راهبردهای پیشرفت حرفه ای مستمر: الگویی برای موفقیت مدرسان زبان انگلیسی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 319-335]
-
بمانی، معصومه
نگاهی دیگر به توسعۀ پرسشنامه راهبردهای نگارش: کاربردی از پروتکول تفکر گویا [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 57-82]
-
بهنام، بیوک
تأثیر آموزش تعامل-محور مکالمهکاوی بر توانش تعاملی زبان آموزان ایرانی در تکالیف زوج-گفتار [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 413-448]
پ
-
پروان، حسن
کاربرد پیکره های متنی در آموزش زبان آلمانی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 449-474]
ت
-
ترقی گشتی، محسن
رابطة بین خلاقیت، انگیزه و صحّت و شیوایی گفتار برای فراگیران زبان خارجی: انگلیسی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 271-300]
-
تقدمی، محمد شاهین
محتوای آموزشی دوره های آموزش زبان با اهداف خاص کانون زبان ایران: ارزیابی سطوح کلان، میانی، و خرد [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 475-506]
ج
-
جباری، علی اکبر
فراگیری توصیف کنندگان اسم در زبان عربی (زبان سوم) توسط فارسی زبانان (زبان اول) فراگیر زبان انگلیسی ( زبان دوم) [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 83-104]
ح
-
حدادی، محمد حسین
ضرورت و بررسی راهکار انتقال توانش بینفرهنگی به دانشجویان رشتۀ مترجمی زبان آلمانی دانشگاه تهران [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 507-528]
-
حشمتی فر، زهرا
واکاوی کیفی عوامل موثر بر شرکت در دوره های آمادگی آزمون زبان انگلیسی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (MSRT): با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 27-56]
-
حقانی، نادر
بررسی نظریه «خود انگیزشی زبان دوم» و یادگیری زبان آلمانی در ایران [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 627-644]
-
حمید زاده، فیهمه
بررسی تاثیر مقایسه ای داستان گویی و بازنویسی متن بر درک اصطلاحات زبان انگلیسی زبان آموزان ایرانی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 301-318]
خ
-
خیر آبادی، رضا
آسیب شناسی پژوهش های ریشه شناختی در حوزه بررسی وام واژه های فارسی در زبان انگلیسی (مطالعه موردی: فرهنگ واژگان فارسی در انگلیسی) [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 105-122]
د
-
داوری، حسین
آسیب شناسی پژوهش های ریشه شناختی در حوزه بررسی وام واژه های فارسی در زبان انگلیسی (مطالعه موردی: فرهنگ واژگان فارسی در انگلیسی) [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 105-122]
-
داوودی، محمد
واکاوی کیفی عوامل موثر بر شرکت در دوره های آمادگی آزمون زبان انگلیسی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (MSRT): با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 27-56]
-
درگاهی ترکی، امیر حسین
ضرورت و بررسی راهکار انتقال توانش بینفرهنگی به دانشجویان رشتۀ مترجمی زبان آلمانی دانشگاه تهران [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 507-528]
-
دوبختی، لیلا
بررسی نیازهای آموزشی زبان انگلیسی تخصصی دانشجویان رشتۀ طراحی فرش دانشگاه هنر اسلامی تبریز [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 529-558]
ر
-
راوند، حمدا...
کارکرد دوگانه سوال براساس رویکرد مبتنی بر نظریه تشخیصی طبقه بندی در آزمون خواندن ودرک مفاهیم کنکور منحصرا زبان [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 559-584]
-
رضی نژاد، سید محمد
همنوایی برای اقناع اصل توالی رسایی در زبان ترکی آذربایجانی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 585-602]
-
رمضانی، میلاد
تأثیر آموزش تعامل-محور مکالمهکاوی بر توانش تعاملی زبان آموزان ایرانی در تکالیف زوج-گفتار [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 413-448]
-
رهبر، بهزاد
ارزیابی فرآیندهای واژی در گونه زبان زندان [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 123-138]
ز
-
زارعیان، غلامرضا
واکاوی کیفی عوامل موثر بر شرکت در دوره های آمادگی آزمون زبان انگلیسی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (MSRT): با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 27-56]
س
-
سرکار حسن خان، حسین
کاربرد پیکره های متنی در آموزش زبان آلمانی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 449-474]
-
سر کشیکیان، امیر حسین
ساخت و رواییسنجی پرسشنامه راهبردهای خودنظمبخشی در مهارت شنیداری زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجه [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 603-626]
ش
-
شاهسوار، محبوبه
ارزشیابی پویا دانش کاربرد شناسی: با تکیه بر کنش های گفتاری عذرخواهی و درخواست [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 187-206]
ص
-
صالحی، محمد
روایی آزمون و عوامل بوجود آورنده واریانس نامربوط به سازه: بررسی نقش رایانه ،جنسیت، سن، زبان مادری، رشته تحصیلی در نتایج تافل آی بی تی iBT [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 139-166]
ط
-
طاهرخانی، رضا
بررسی عقاید و رفتار اساتید زبان و اساتید دروس تخصصی در تهیه و تدوین مطالب درسی زبان تخصصی رشتههای دانشگاههای علوم پزشکی در ایران: بررسی در سطح ملی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 167-186]
-
طباطبایی یزدی، مونا
بررسی راهبردهای پیشرفت حرفه ای مستمر: الگویی برای موفقیت مدرسان زبان انگلیسی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 319-335]
-
طباطبایی لطفی، عبدالمجید
ساخت و رواییسنجی پرسشنامه راهبردهای خودنظمبخشی در مهارت شنیداری زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجه [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 603-626]
ظ
-
ظهرابی، محمد
بررسی نیازهای آموزشی زبان انگلیسی تخصصی دانشجویان رشتۀ طراحی فرش دانشگاه هنر اسلامی تبریز [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 529-558]
-
ظهوریان، زهرا
نگاهی دیگر به توسعۀ پرسشنامه راهبردهای نگارش: کاربردی از پروتکول تفکر گویا [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 57-82]
ع
-
عطایی، محمودرضا
محتوای آموزشی دوره های آموزش زبان با اهداف خاص کانون زبان ایران: ارزیابی سطوح کلان، میانی، و خرد [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 475-506]
-
علوی، سیدمحمد
ارزشیابی پویا دانش کاربرد شناسی: با تکیه بر کنش های گفتاری عذرخواهی و درخواست [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 187-206]
-
علوی، سیدمحمد
بررسی سواد سنجش و ارزشیابی مدرسان دانشگاهی زبان انگلیسی در ایران [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 645-664]
-
علوی مقدم، سید بهنام
آسیب شناسی پژوهش های ریشه شناختی در حوزه بررسی وام واژه های فارسی در زبان انگلیسی (مطالعه موردی: فرهنگ واژگان فارسی در انگلیسی) [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 105-122]
غ
-
غلامی، جواد
دیدگاههای مدرسان در مورد زبان تخصصی هوانوردی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 207-246]
ق
-
قاسمی، جواد
بررسی سبک های غالب یادگیری ادراکی میان دانشجویان زبان انگلیسی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 337-368]
-
قائیدرحمت، مهدی
دیدگاههای مدرسان در مورد زبان تخصصی هوانوردی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 207-246]
-
قنسولی، بهزاد
طراحی و اعتبارسنجی مدلی برای تعیین سطح رایانهای توانایی ترجمه انگلیسی به فارسی دانشجویان از طریق سنجش پویا [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 247-270]
ک
-
کیوان پناه، شیوا
بررسی سواد سنجش و ارزشیابی مدرسان دانشگاهی زبان انگلیسی در ایران [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 645-664]
ل
-
لقمانیان، هاشم
تاثیر آموزشهای معنا محور، صورت محور باترجمه، و صورت محور بدونترجمه بر فراگیری واژگان [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 389-412]
م
-
مالکی، مصطفی
بررسی نظریه «خود انگیزشی زبان دوم» و یادگیری زبان آلمانی در ایران [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 627-644]
-
محمدی زنوزق، زهره
بررسی تاثیر مقایسه ای داستان گویی و بازنویسی متن بر درک اصطلاحات زبان انگلیسی زبان آموزان ایرانی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 301-318]
-
محمد علمی، پوریا
طراحی و اعتبارسنجی مدلی برای تعیین سطح رایانهای توانایی ترجمه انگلیسی به فارسی دانشجویان از طریق سنجش پویا [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 247-270]
-
محمدنیا، ژیلا
دیدگاههای مدرسان در مورد زبان تخصصی هوانوردی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 207-246]
-
محمودی بختیاری، بهروز
دیالوگ دراماتیک در قرآن کریم در چهارچوب نظریۀ گفتمانی: بررسی موردی رخداد گفتاری حضور فرشتگان در منزل حضرت ابراهیم (ع) [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 369-388]
-
مدرسی، قاسم
تاثیر آموزشهای معنا محور، صورت محور باترجمه، و صورت محور بدونترجمه بر فراگیری واژگان [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 389-412]
-
مسن آبادی، آمنه
ارزیابی فرآیندهای واژی در گونه زبان زندان [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 123-138]
-
مطلب زاده، خلیل
بررسی راهبردهای پیشرفت حرفه ای مستمر: الگویی برای موفقیت مدرسان زبان انگلیسی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 319-335]
-
معماریان، منیره
ساخت و رواییسنجی پرسشنامه راهبردهای خودنظمبخشی در مهارت شنیداری زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجه [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 603-626]
-
منشی، ساغر
دیالوگ دراماتیک در قرآن کریم در چهارچوب نظریۀ گفتمانی: بررسی موردی رخداد گفتاری حضور فرشتگان در منزل حضرت ابراهیم (ع) [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 369-388]
-
مهرانی راد، مهدی
تاثیر آموزشهای معنا محور، صورت محور باترجمه، و صورت محور بدونترجمه بر فراگیری واژگان [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 389-412]
-
مهماندوست، زهره
بررسی سواد سنجش و ارزشیابی مدرسان دانشگاهی زبان انگلیسی در ایران [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 645-664]
ن
-
ناعمی، زهره
تاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر انگیزه پیشرفت و خود کارآمدی تحصیلی در برنامةدرسی زبان عربی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 665-691]
-
ناعمی، علی محمد
تاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر انگیزه پیشرفت و خود کارآمدی تحصیلی در برنامةدرسی زبان عربی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 665-691]
-
نعمتی، مجید
رابطة بین خلاقیت، انگیزه و صحّت و شیوایی گفتار برای فراگیران زبان خارجی: انگلیسی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 271-300]
-
نعمت زاده، آرش
روایی آزمون و عوامل بوجود آورنده واریانس نامربوط به سازه: بررسی نقش رایانه ،جنسیت، سن، زبان مادری، رشته تحصیلی در نتایج تافل آی بی تی iBT [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 139-166]
-
نوروزی، محمدحسین
ارزشیابی پویا دانش کاربرد شناسی: با تکیه بر کنش های گفتاری عذرخواهی و درخواست [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 187-206]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد