Golden, D. W., Kauffmann, G. E., McKillip, R. P., Farnan, J. M., Park, Y. S., Schwartz, A., . . . Rudra, S. (2018). Objective evaluation of a didactic curriculum for the radiation oncology medical student clerkship. International Journal of Radiation Oncology* Biology* Physics, 101(5), 1039-1045.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/29908787
Mackness, J., Waite, M., Roberts, G., & Lovegrove, E. (2013). Learning in a small, task–oriented, connectivist MOOC: Pedagogical issues and implications for higher education. The international review of research in open and distributed learning, 14(4). file:///C:/Users/Hajitabar/Downloads/1548-Article%20Text-12860-1-10-20130926%20(2).pdf
Tang, W., Bai, J., Liu, J., Wang, H., & Chen, Q. (2012). Students' evaluation indicators of the curriculum. Int J Med Educ, 3, 103-106.
https://www.ijme.net/archive/3/students-evaluation-indicators.pdf
Zhou, H. (2016). Empirical study on university curriculum satisfaction of university graduates. Open Journal of Social Sciences, 4(1), 132-137. file:///C:/Users/Hajitabar/Downloads/Empirical_Study_on_University_Curriculum_Satisfact.pdf
چوپانی, ح., حیات, ع. ا., و زارع, م. (1390). ارزیابی کیفیت در نظام آموزشعالی ایران: موانع و چالشها و ارائة راهکارها. اولین همایش بینالمللی مدیریت، آیندهنگری، کارآفرینی و صنعت در آموزشعالی., سنندج.دانشگاه کردستان.
https://www.civilica.com/Paper-IICMFEIHE01-IICMFEIHE01
خاقانی زاده, م., ملکی, ح., عباسی, م., و پور, ع. ع. (1389). ضرورت طراحی الگویی برای برنامه درسی اخلاق پزشکی با رویکرد اسلامی. فصل نامه راهبرد آموزش. 3(3)،93-97.. file:///C:/Users/Hajitabar/Downloads/Edu%20Str%20Me-v3n3p93-fa.pdf
محمدی, ناصری جهرمی, ر., معینی شهرکی, ه., و مهربانیان, ن. (1392). کارایی درونی و اثربخشی بیرونی برنامه درسی دوره دکترای حرفهای پزشکی از دیدگاه دانشجویان، دانشآموختگان و اعضای هیأتعلمی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد. مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی, 13(3), 233-243.
http://ijme.mui.ac.ir/article-1-2297-fa.pdf
نوروززاده, ر., محمودی, ر., فتحی واجارگاه, ک., و نوه ابراهیم, ع. (1385). وضعیت سهم مشارکت دانشگاهها در بازنگری برنامههای درسی مصوب شورای عالی برنامهریزی. فصلنامه پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی, 12(4), 71-92.
file:///C:/Users/Hajitabar/Downloads/64813854204.pdf