نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آآموزش مبتنی بر فرم مقایسه اثرات بازخوردهای تصحیحی استخراجی، بازتولیدی و فرازبانی بر یادگیری دستور زبان انگلیسی در آموزش مبتنی بر فرم [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 127-146]
  • آموزش زبان ازبرخوانی، کمک‌ابزار آموزشی مؤثر اما غایب در ساختار نظام آموزش زبان خارجی در ایران [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 267-286]
  • آموزش زبان انگلیسی ارزیابی برنامه جدید آموزش زبان انگلیسی پایه‌های اول و دوم دبیرستان [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 83-106]
  • آموزش زبان فارسی آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان بر پایه‌ی رویکرد داستان‌گویی با تکیه بر داستانهای مثنوی [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 317-340]
  • آموزش زبان وظیفه‌محور برنامه‌ریزی راهبردی و دقت و شیوایی در فراگیری زبان دوم [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 191-214]
  • آموزش مبتنی بر داستان آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان بر پایه‌ی رویکرد داستان‌گویی با تکیه بر داستانهای مثنوی [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 317-340]
  • آموزش و پرورش بافت محور بررسی رابطه بین فرهنگ و ابعاد شناختی یادگیری گروهی [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 341-372]

ا

  • ابعاد شناختی بررسی رابطه بین فرهنگ و ابعاد شناختی یادگیری گروهی [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 341-372]
  • اثربخشی بررسی رابطه بین فرهنگ و ابعاد شناختی یادگیری گروهی [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 341-372]
  • ارزیابی ارزیابی برنامه جدید آموزش زبان انگلیسی پایه‌های اول و دوم دبیرستان [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 83-106]
  • ازبرخوانی ازبرخوانی، کمک‌ابزار آموزشی مؤثر اما غایب در ساختار نظام آموزش زبان خارجی در ایران [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 267-286]
  • استانداردهای کیفی ارزشیابی صلاحیت حرفه ای مدرسین زبان انگلیسی سطح بزرگسال در بخش خصوصی آموزش زبان ایران [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 243-266]
  • اسم نقش وصفی بررسی مقایسه‏ای ساختار و نقش صفت در زبان‏های فارسی و فرانسه [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 5-20]
  • اصل ادب بیان "سازگاری" در پاسخ به‌کنش‌گفتاری امری - ارشادی "پیشنهاد" در محیط کلامی روسی [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 63-82]
  • اعتبار اعتبار فعالیت ها و مواد آموزشی درس کارگاه ترجمه در دوره کارشناسی ارشد رشته مطالعات ترجمه [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 47-62]
  • الگوی ارتباط بررسی نشانه شناختی شعر(( مسافر)) سپهری برمبنای نشانه شناسی ساختارگرا ؛ الگوی ریفاتر ویاکوبسن) [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 215-242]
  • انباشت بررسی نشانه شناختی شعر(( مسافر)) سپهری برمبنای نشانه شناسی ساختارگرا ؛ الگوی ریفاتر ویاکوبسن) [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 215-242]

ب

  • بازخورد رابطه‌ بین انواع بازخورد، یادگیری خودتنظیمی و پیشرفت نگارش [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 287-316]
  • بازخورد تصحیحی استخراجی مقایسه اثرات بازخوردهای تصحیحی استخراجی، بازتولیدی و فرازبانی بر یادگیری دستور زبان انگلیسی در آموزش مبتنی بر فرم [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 127-146]
  • بازخورد تصحیحی باز تولیدی مقایسه اثرات بازخوردهای تصحیحی استخراجی، بازتولیدی و فرازبانی بر یادگیری دستور زبان انگلیسی در آموزش مبتنی بر فرم [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 127-146]
  • بازخورد تصحیحی فرا‌زبانی مقایسه اثرات بازخوردهای تصحیحی استخراجی، بازتولیدی و فرازبانی بر یادگیری دستور زبان انگلیسی در آموزش مبتنی بر فرم [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 127-146]
  • بازخورد تصحیحی نوشتاری بازخورد تصحیحی نوشتاری در مهارت نگارش زبان دوم: آیا شبه بازخورد کافیست؟ [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 147-166]
  • بخش خصوصی ارزشیابی صلاحیت حرفه ای مدرسین زبان انگلیسی سطح بزرگسال در بخش خصوصی آموزش زبان ایران [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 243-266]
  • برنامه‌ریزی راهبردی هدایت نشده برنامه‌ریزی راهبردی و دقت و شیوایی در فراگیری زبان دوم [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 191-214]
  • بیرجند رابطه راهبردهای یادگیری و نگرش نسبت به یادگیری زبان انگلیسی با موفقیت در درس زبان انگلیسی در دانشجویان کارشناسی دانشگاه بیرجند [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 107-126]

پ

  • پایه اول دبیرستان ارزیابی برنامه جدید آموزش زبان انگلیسی پایه‌های اول و دوم دبیرستان [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 83-106]
  • پایه دوم دبیرستان ارزیابی برنامه جدید آموزش زبان انگلیسی پایه‌های اول و دوم دبیرستان [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 83-106]
  • پیشنهاد بیان "سازگاری" در پاسخ به‌کنش‌گفتاری امری - ارشادی "پیشنهاد" در محیط کلامی روسی [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 63-82]

ت

  • ترانه ازبرخوانی، کمک‌ابزار آموزشی مؤثر اما غایب در ساختار نظام آموزش زبان خارجی در ایران [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 267-286]
  • تصحیح خطا بازخورد تصحیحی نوشتاری در مهارت نگارش زبان دوم: آیا شبه بازخورد کافیست؟ [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 147-166]
  • توان حرفه ای ارزشیابی صلاحیت حرفه ای مدرسین زبان انگلیسی سطح بزرگسال در بخش خصوصی آموزش زبان ایران [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 243-266]
  • توانش ارتباط بین فرهنگی اهمیت و ضرورت پردازش "توانش ارتباط بین فرهنگی"در کتاب های درسی آموزش زبان آلمانی وزارت آموزش و پرورش [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 167-190]
  • توانش دستوری اهمیت و ضرورت پردازش "توانش ارتباط بین فرهنگی"در کتاب های درسی آموزش زبان آلمانی وزارت آموزش و پرورش [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 167-190]
  • توانش راهبردی اهمیت و ضرورت پردازش "توانش ارتباط بین فرهنگی"در کتاب های درسی آموزش زبان آلمانی وزارت آموزش و پرورش [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 167-190]

ج

  • جمله-های شرطی مقایسه اثرات بازخوردهای تصحیحی استخراجی، بازتولیدی و فرازبانی بر یادگیری دستور زبان انگلیسی در آموزش مبتنی بر فرم [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 127-146]

خ

  • خرد جمعی ناسازگاری فرهنگی بررسی رابطه بین فرهنگ و ابعاد شناختی یادگیری گروهی [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 341-372]
  • خطاهای دستوری بازخورد تصحیحی نوشتاری در مهارت نگارش زبان دوم: آیا شبه بازخورد کافیست؟ [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 147-166]

د

  • داستان‌های مثنوی آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان بر پایه‌ی رویکرد داستان‌گویی با تکیه بر داستانهای مثنوی [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 317-340]
  • دانشجویان رابطه راهبردهای یادگیری و نگرش نسبت به یادگیری زبان انگلیسی با موفقیت در درس زبان انگلیسی در دانشجویان کارشناسی دانشگاه بیرجند [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 107-126]
  • دانشجویان مترجمی دورۀ کارشناسی ارشد اعتبار فعالیت ها و مواد آموزشی درس کارگاه ترجمه در دوره کارشناسی ارشد رشته مطالعات ترجمه [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 47-62]
  • دقت تولید شفاهی برنامه‌ریزی راهبردی و دقت و شیوایی در فراگیری زبان دوم [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 191-214]

ر

  • راهبردهای یادگیری زبان رابطه راهبردهای یادگیری و نگرش نسبت به یادگیری زبان انگلیسی با موفقیت در درس زبان انگلیسی در دانشجویان کارشناسی دانشگاه بیرجند [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 107-126]
  • راهکار تواضع/ توافق بیان "سازگاری" در پاسخ به‌کنش‌گفتاری امری - ارشادی "پیشنهاد" در محیط کلامی روسی [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 63-82]
  • رایانه رابطه‌ بین انواع بازخورد، یادگیری خودتنظیمی و پیشرفت نگارش [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 287-316]
  • رویکرد ارتباطی ازبرخوانی، کمک‌ابزار آموزشی مؤثر اما غایب در ساختار نظام آموزش زبان خارجی در ایران [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 267-286]
  • رویکرد فرهنگی آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان بر پایه‌ی رویکرد داستان‌گویی با تکیه بر داستانهای مثنوی [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 317-340]

ز

  • زبان روسی وام واژه های روسی در زبان فارسی و زبان های کرانۀ جنوبی دریای مازندران: با تکیه بر نام ماهیان دریای مازندران [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 21-46]
  • زبان های کرانۀ جنوبی دریای مازندران وام واژه های روسی در زبان فارسی و زبان های کرانۀ جنوبی دریای مازندران: با تکیه بر نام ماهیان دریای مازندران [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 21-46]

س

  • ساختار بررسی مقایسه‏ای ساختار و نقش صفت در زبان‏های فارسی و فرانسه [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 5-20]
  • ساختارگرایی بررسی نشانه شناختی شعر(( مسافر)) سپهری برمبنای نشانه شناسی ساختارگرا ؛ الگوی ریفاتر ویاکوبسن) [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 215-242]

ش

  • شاخصه عملکرد ارزشیابی صلاحیت حرفه ای مدرسین زبان انگلیسی سطح بزرگسال در بخش خصوصی آموزش زبان ایران [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 243-266]
  • شیوایی تولید شفاهی برنامه‌ریزی راهبردی و دقت و شیوایی در فراگیری زبان دوم [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 191-214]

ص

  • صفت بررسی مقایسه‏ای ساختار و نقش صفت در زبان‏های فارسی و فرانسه [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 5-20]

ف

  • فراگیری زبان دوم برنامه‌ریزی راهبردی و دقت و شیوایی در فراگیری زبان دوم [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 191-214]
  • فرهنگ بررسی رابطه بین فرهنگ و ابعاد شناختی یادگیری گروهی [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 341-372]
  • فعالیت های‌آموزشی اعتبار فعالیت ها و مواد آموزشی درس کارگاه ترجمه در دوره کارشناسی ارشد رشته مطالعات ترجمه [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 47-62]

ک

  • کتاب آموزشی بومی اهمیت و ضرورت پردازش "توانش ارتباط بین فرهنگی"در کتاب های درسی آموزش زبان آلمانی وزارت آموزش و پرورش [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 167-190]
  • کنش‌های گفتاری بیان "سازگاری" در پاسخ به‌کنش‌گفتاری امری - ارشادی "پیشنهاد" در محیط کلامی روسی [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 63-82]

گ

  • گرته برداری وام واژه های روسی در زبان فارسی و زبان های کرانۀ جنوبی دریای مازندران: با تکیه بر نام ماهیان دریای مازندران [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 21-46]

م

  • ماتریس بررسی نشانه شناختی شعر(( مسافر)) سپهری برمبنای نشانه شناسی ساختارگرا ؛ الگوی ریفاتر ویاکوبسن) [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 215-242]
  • ماهی وام واژه های روسی در زبان فارسی و زبان های کرانۀ جنوبی دریای مازندران: با تکیه بر نام ماهیان دریای مازندران [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 21-46]
  • مدارس بین المللی ازبرخوانی، کمک‌ابزار آموزشی مؤثر اما غایب در ساختار نظام آموزش زبان خارجی در ایران [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 267-286]
  • مدل سی‌ای پی پی ارزیابی برنامه جدید آموزش زبان انگلیسی پایه‌های اول و دوم دبیرستان [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 83-106]
  • مهارت نگارش بازخورد تصحیحی نوشتاری در مهارت نگارش زبان دوم: آیا شبه بازخورد کافیست؟ [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 147-166]
  • مهارت نوشتاری رابطه‌ بین انواع بازخورد، یادگیری خودتنظیمی و پیشرفت نگارش [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 287-316]
  • مهارت های جهارگانه اهمیت و ضرورت پردازش "توانش ارتباط بین فرهنگی"در کتاب های درسی آموزش زبان آلمانی وزارت آموزش و پرورش [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 167-190]
  • مواد آموزشی اعتبار فعالیت ها و مواد آموزشی درس کارگاه ترجمه در دوره کارشناسی ارشد رشته مطالعات ترجمه [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 47-62]
  • موافقت بیان "سازگاری" در پاسخ به‌کنش‌گفتاری امری - ارشادی "پیشنهاد" در محیط کلامی روسی [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 63-82]
  • موفقیت در درس زبان رابطه راهبردهای یادگیری و نگرش نسبت به یادگیری زبان انگلیسی با موفقیت در درس زبان انگلیسی در دانشجویان کارشناسی دانشگاه بیرجند [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 107-126]

ن

  • نشانه شناسی بررسی نشانه شناختی شعر(( مسافر)) سپهری برمبنای نشانه شناسی ساختارگرا ؛ الگوی ریفاتر ویاکوبسن) [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 215-242]
  • نظریه‌های یادگیری زبان آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان بر پایه‌ی رویکرد داستان‌گویی با تکیه بر داستانهای مثنوی [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 317-340]
  • نقش اسنادی بررسی مقایسه‏ای ساختار و نقش صفت در زبان‏های فارسی و فرانسه [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 5-20]
  • نگرش نسبت به یادگیری زبان رابطه راهبردهای یادگیری و نگرش نسبت به یادگیری زبان انگلیسی با موفقیت در درس زبان انگلیسی در دانشجویان کارشناسی دانشگاه بیرجند [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 107-126]
  • نمونه ی درونداد برجسته شده ی انگیزشی بازخورد تصحیحی نوشتاری در مهارت نگارش زبان دوم: آیا شبه بازخورد کافیست؟ [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 147-166]

و

  • وابسته بررسی مقایسه‏ای ساختار و نقش صفت در زبان‏های فارسی و فرانسه [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 5-20]
  • واحد درسی کارگاه ترجمه اعتبار فعالیت ها و مواد آموزشی درس کارگاه ترجمه در دوره کارشناسی ارشد رشته مطالعات ترجمه [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 47-62]
  • واژه های کلیدی: ارزشیابی معلم ارزشیابی صلاحیت حرفه ای مدرسین زبان انگلیسی سطح بزرگسال در بخش خصوصی آموزش زبان ایران [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 243-266]
  • وامگیری وام واژه های روسی در زبان فارسی و زبان های کرانۀ جنوبی دریای مازندران: با تکیه بر نام ماهیان دریای مازندران [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 21-46]

ه

  • همسالان رابطه‌ بین انواع بازخورد، یادگیری خودتنظیمی و پیشرفت نگارش [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 287-316]
  • هیپوگرام بررسی نشانه شناختی شعر(( مسافر)) سپهری برمبنای نشانه شناسی ساختارگرا ؛ الگوی ریفاتر ویاکوبسن) [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 215-242]

ی

  • یادگیری خودتنظیمی رابطه‌ بین انواع بازخورد، یادگیری خودتنظیمی و پیشرفت نگارش [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 287-316]
  • یادگیری گروهی بررسی رابطه بین فرهنگ و ابعاد شناختی یادگیری گروهی [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 341-372]