نمایه نویسندگان

ا

  • ابوالحسنی چیمه، زهرا نقش مهارت‌های تفکر انتقادی بر مهارت خواندن زبان انگلیسی زبان‌آموزان با رویکرد کاربردشناسی [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 225-248]
  • اسماعیل زاده قمی، محمد امین تاثیرات ارتباط رایانه محور و جنسیت بر یادگیری اصطلاحات انگلیسی توسط دانشجویان دانشگاهی رشتۀ زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 365-392]
  • امینی، محمد بررسی مسائل و مشکلات مرتبط با تدوین و سازماندهی محتوای کتاب‌های عربی دوره متوسطه از دیدگاه معلمان و دانش آموزان شهر یاسوج [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 205-224]
  • امینی فارسانی، محمد بررسی دیدگاههای استادان رشتۀ آموزش زبان انگلیسی ایران نسبت به پژوهش:مطالعه ترکیبی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 501-533]

ب

  • بابایی، عصمت بررسی دیدگاههای استادان رشتۀ آموزش زبان انگلیسی ایران نسبت به پژوهش:مطالعه ترکیبی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 501-533]
  • بهجت، حمیده بررسی دشواری‌های ترجمۀ متون تبلیغاتی و ارائه راهکارهای گذر از آن‌ها [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 115-130]

پ

  • پاداش، منا بررسی دشواری‌های ترجمۀ متون تبلیغاتی و ارائه راهکارهای گذر از آن‌ها [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 115-130]
  • پهلوان نژاد، محمدرضا بررسی رابطۀ سرمایه فرهنگی دبیران زبان انگلیسی دورۀ متوسطۀ دوم با خودکارآمدی آن‌ها [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 417-448]

ح

  • حجازی، محمد جواد بررسی تاثیر ارسال و دریافت تکالیف درک مطلبی دانش آموزان پیش دانشگاهی ایرانی با استفاده از رایانامه بر میزان انگیزه و توانایی آن‌ها در مهارت درک مطلب انگلیسی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 477-500]
  • حدادی، محمد حسین بررسی تحلیلی خطاهای موجود در ترجمۀ متون ادبی با هدف بهبود آموزش و توانش ترجمه ادبی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 277-302]
  • حسن زاده توکلی، فرزانه بررسی رابطۀ سرمایه فرهنگی دبیران زبان انگلیسی دورۀ متوسطۀ دوم با خودکارآمدی آن‌ها [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 417-448]

ر

  • ربیع خورهه، مهدی بررسی گرایش دانش آموزان متوسطه دوره اول به فرادیدگاههای حاکم بر برنامه‌های درسی [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 31-54]
  • رجایی، علی ارتباط متقابل فرم و محتوا در سبک‌شناسی جدید و بلاغت سنتی قرآن: بررسی آسیب‌شناسانۀ چند جستارنمونه [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 55-92]
  • رحیمی، حمید بررسی مسائل و مشکلات مرتبط با تدوین و سازماندهی محتوای کتاب‌های عربی دوره متوسطه از دیدگاه معلمان و دانش آموزان شهر یاسوج [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 205-224]
  • رنجبران، فاطمه سنجش تشخیصی شناختی آزمون خواندن و درک مفاهیم برای بازخورد تشخیصی تکوینی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 321-342]

ز

  • زارع، جواد سخنرانی های علمی انگلیسی: رشته دانشگاهی و بیان اهمیت [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 175-204]

ژ

  • ژیان پور، مرجان بررسی و تحلیل پدیدۀ‌ دوزبانگی در شعر معاصر عربی (مطالعة موردپژوهانه: دیوان"شوقیات" أحمد شوقی) [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 249-276]

س

  • سیری، مسعود تاثیر خودآزمایی مهارت نگارش به روشهای سازنده و پایان محور بر عملکرد نگارش و دقت خودآزمایی زبان آموزان ایرانی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 343-364]
  • سیفی، محمد بررسی گرایش دانش آموزان متوسطه دوره اول به فرادیدگاههای حاکم بر برنامه‌های درسی [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 31-54]

ش

  • شاه حسینی، وحیده نقش مهارت‌های تفکر انتقادی بر مهارت خواندن زبان انگلیسی زبان‌آموزان با رویکرد کاربردشناسی [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 225-248]

ص

  • صالحی کهریزسنگی، عباسعلی بررسی تحلیلی خطاهای موجود در ترجمۀ متون ادبی با هدف بهبود آموزش و توانش ترجمه ادبی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 277-302]
  • صیادی نژاد، روح الله بررسی و تحلیل پدیدۀ‌ دوزبانگی در شعر معاصر عربی (مطالعة موردپژوهانه: دیوان"شوقیات" أحمد شوقی) [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 249-276]

ط

  • طلوعی آذر، عبداله بررسی غزل های حافظ از منظر روانشناسی گشتالت [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 5-30]

ع

  • عدالتی نسب، علی بررسی مسائل و مشکلات مرتبط با تدوین و سازماندهی محتوای کتاب‌های عربی دوره متوسطه از دیدگاه معلمان و دانش آموزان شهر یاسوج [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 205-224]
  • عضدانلو، مهتاب نقش مهارت‌های تفکر انتقادی بر مهارت خواندن زبان انگلیسی زبان‌آموزان با رویکرد کاربردشناسی [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 225-248]
  • علوی، سیدمحمد سنجش تشخیصی شناختی آزمون خواندن و درک مفاهیم برای بازخورد تشخیصی تکوینی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 321-342]
  • علیزاده، حسن بررسی تاثیر ارسال و دریافت تکالیف درک مطلبی دانش آموزان پیش دانشگاهی ایرانی با استفاده از رایانامه بر میزان انگیزه و توانایی آن‌ها در مهارت درک مطلب انگلیسی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 477-500]
  • علی سلیمی، اسماعیل هویت حرفه ای گذشته، حال، و آرمانی معلمان زبان انگلیسی: سنجش تاثیر تجربۀ تدریس بر هویت حرفه ای [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 303-320]

غ

  • غفوری، مهران تأثیر خودسنجشی، هم‌کلاسی‌سنجشی و مدرس‌سنجشی بر توسعه مهارت نوشتن به زبان دوم فراگیران زبان خارجه انگلیسی [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 93-114]

ف

  • فتاحی پور، مجید روانشناسی مهارت نگارش: ابهام پذیری عاملی موثر بر کمیت و کیفیّت نگارش زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 393-416]
  • فرمانی، ناصر بررسی غزل های حافظ از منظر روانشناسی گشتالت [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 5-30]

ق

  • قربان دایی، ستاره تاثیر خودآزمایی مهارت نگارش به روشهای سازنده و پایان محور بر عملکرد نگارش و دقت خودآزمایی زبان آموزان ایرانی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 343-364]
  • قنسولی، بهزاد بررسی رابطۀ سرمایه فرهنگی دبیران زبان انگلیسی دورۀ متوسطۀ دوم با خودکارآمدی آن‌ها [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 417-448]

ک

م

  • متولیان نائینی، رضوان گامی به سوی تدوین واژه‌نامۀ تقابلی ظرفیت افعال فارسی- انگلیسی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 449-477]
  • محمدپور، فاطمه گامی به سوی تدوین واژه‌نامۀ تقابلی ظرفیت افعال فارسی- انگلیسی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 449-477]
  • مرزبان، امیر تاثیرات ارتباط رایانه محور و جنسیت بر یادگیری اصطلاحات انگلیسی توسط دانشجویان دانشگاهی رشتۀ زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 365-392]
  • مشرف نیا، رحیم بررسی مسائل و مشکلات مرتبط با تدوین و سازماندهی محتوای کتاب‌های عربی دوره متوسطه از دیدگاه معلمان و دانش آموزان شهر یاسوج [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 205-224]
  • مشکوۃ، مریم روایی و پایایی پرسشنامۀ هوش هیجانی بار-آن برای براورد هوش هیجانی درانگلیسی آموزان ایرانی [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 131-154]
  • مصطفائی علائی، مهناز هویت حرفه ای گذشته، حال، و آرمانی معلمان زبان انگلیسی: سنجش تاثیر تجربۀ تدریس بر هویت حرفه ای [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 303-320]
  • مظفّری، علیرضا بررسی غزل های حافظ از منظر روانشناسی گشتالت [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 5-30]

ن

  • ناطقی، فائزه بررسی گرایش دانش آموزان متوسطه دوره اول به فرادیدگاههای حاکم بر برنامه‌های درسی [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 31-54]
  • ناعمی، زهره رابطة تاب‌آوری، خوددل‌سوزی با پریشانی کلاس‌های زبان عربی دانشجویان دختر دانشگاه خوارزمی [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 155-174]
  • ناعمی، علی محمد رابطة تاب‌آوری، خوددل‌سوزی با پریشانی کلاس‌های زبان عربی دانشجویان دختر دانشگاه خوارزمی [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 155-174]
  • نجاتی، رضا روایی و پایایی پرسشنامۀ هوش هیجانی بار-آن برای براورد هوش هیجانی درانگلیسی آموزان ایرانی [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 131-154]
  • نجارباغسیاه، رسول هویت حرفه ای گذشته، حال، و آرمانی معلمان زبان انگلیسی: سنجش تاثیر تجربۀ تدریس بر هویت حرفه ای [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 303-320]
  • نجفی ایوکی، علی بررسی و تحلیل پدیدۀ‌ دوزبانگی در شعر معاصر عربی (مطالعة موردپژوهانه: دیوان"شوقیات" أحمد شوقی) [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 249-276]
  • نعمتی، مجید تأثیر خودسنجشی، هم‌کلاسی‌سنجشی و مدرس‌سنجشی بر توسعه مهارت نوشتن به زبان دوم فراگیران زبان خارجه انگلیسی [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 93-114]

ه

  • هاشمی، محمدرضا بررسی دیدگاههای استادان رشتۀ آموزش زبان انگلیسی ایران نسبت به پژوهش:مطالعه ترکیبی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 501-533]

ی

  • یزدانی قره‌آغاج، هوشنگ ارتباط متقابل فرم و محتوا در سبک‌شناسی جدید و بلاغت سنتی قرآن: بررسی آسیب‌شناسانۀ چند جستارنمونه [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 55-92]