نمایه نویسندگان

آ

  • آتش پنجه، علیرضا مقایسه ی الگوهای خواندن متون با طرح واره های فرهنگی آشنا و ناآشنا با استفاده از دستگاه ردیاب چشمی در فراگیران زبان انگلیسی [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 111-132]

ا

  • احمدخانی، محمدرضا بررسی چندمعنایی در زبان ترکی آذربایجانی در چارچوب معنی شناسی شناختی: فعل دیداری/ görmǝk / (دیدن) [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 243-269]
  • احمدی، تیوشا نگاهی نو به ساختِ نمود و زمان فعل در زبان دوم ؛ انگاره جابجایی معنایی نمودی [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 151-182]

ب

  • باطبی، مهرنوش آموزش به شیوه‌های متفاوت، راه‌حلی برای مدیریت ناهمگنی زبان‌آموزان در کلاس زبان فرانسه در ایران. [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 289-308]
  • براتی، مریم بررسی ساختار دستور زبانی جمله هایی که برای بیان درخواست به کار گرفته می شوند (در بین جوانان 20 تا35 ساله شهر هاوانا) [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 41-60]

ج

  • جعفری گهر، منوچهر جایگاه مکتب‌های فلسفه تعلیم و تربیت در آموزش زبان انگلیسی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 183-214]
  • جم، بشیر ارزیابی پیوستگی بین تصویر و متن در کتاب های آموزش زبان انگلیسی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 269-289]
  • جمالوندی، بهروز جایگاه مکتب‌های فلسفه تعلیم و تربیت در آموزش زبان انگلیسی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 183-214]

ح

  • حضرتی، یوسف بررسی چندمعنایی در زبان ترکی آذربایجانی در چارچوب معنی شناسی شناختی: فعل دیداری/ görmǝk / (دیدن) [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 243-269]

خ

  • خوش سلیقه، مسعود چالش‌های زبانی و فرازبانی در ترجمۀ شفاهی متوالی: موردپژوهی ترجمۀ سخنرانی باراک اوباما [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 19-40]

ر

  • رستمی ابوسعیدی، علی اصغر جایگاه مکتب‌های فلسفه تعلیم و تربیت در آموزش زبان انگلیسی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 183-214]
  • روحانی، علی ارزیابی پیوستگی بین تصویر و متن در کتاب های آموزش زبان انگلیسی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 269-289]
  • روشن، بلقیس بررسی چندمعنایی در زبان ترکی آذربایجانی در چارچوب معنی شناسی شناختی: فعل دیداری/ görmǝk / (دیدن) [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 243-269]

ز

  • زارع، جواد جنسیت و زبان: چگونگی بیان اهمیت در سخنرانی های علمی کلاسی انگلیسی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 215-242]
  • زهرا جمشیدزاده، زهرا ارزیابی پیوستگی بین تصویر و متن در کتاب های آموزش زبان انگلیسی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 269-289]

س

  • سلطانی مقدم، مجید نقش بار ذهنی زبان آموزان در دریافت معنی واژگان جدید [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 87-110]

ش

  • شریفی، اسداله آسیب شناسی چگونگی آموزش زبان انگلیسی ویژه گردشگری در دانشگاه‌های کشور [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 353-374]
  • شمس حسینی، حسین طراحی، اعتبارسنجی و کاربرد پرسشنامه دانش یادگیری زبان به کمک رایانه برای یادگیرندگان زبان انگلیسی و رابطه آن با مهارتهای نوشتاری [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 309-333]

ص

  • صابونچی، مهتاب اهمیت شناخت فرهنگ در ترجمه با استناد بر چند نمونه [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 333-352]
  • صحاف، آسیه چالش‌های زبانی و فرازبانی در ترجمۀ شفاهی متوالی: موردپژوهی ترجمۀ سخنرانی باراک اوباما [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 19-40]

ع

  • عبدالهی، اکبر آموزش به شیوه‌های متفاوت، راه‌حلی برای مدیریت ناهمگنی زبان‌آموزان در کلاس زبان فرانسه در ایران. [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 289-308]
  • علوی، سید محمد آسیب شناسی چگونگی آموزش زبان انگلیسی ویژه گردشگری در دانشگاه‌های کشور [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 353-374]

ق

  • قریشی، شکوه مقایسه و تطبیق ساختارهای گرامری در ترجمه های روسی قرآن بر مبنای آیه هایی از سوره های قرآن کریم [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 5-18]

ک

  • کیوان‌پناه، شیوا نقش بار ذهنی زبان آموزان در دریافت معنی واژگان جدید [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 87-110]
  • کیوان پناه، شیوا آسیب شناسی چگونگی آموزش زبان انگلیسی ویژه گردشگری در دانشگاه‌های کشور [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 353-374]
  • کیوانلوشهرستانکی، زهرا جنسیت و زبان: چگونگی بیان اهمیت در سخنرانی های علمی کلاسی انگلیسی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 215-242]

م

  • محمدی، علی محمد درآمدی بر نظام مدیریت گفتمان: نظریه ها، مدل ها، راهبردها و پژوهش ها [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 61-86]
  • مدرسی، قاسم طراحی، اعتبارسنجی و کاربرد پرسشنامه دانش یادگیری زبان به کمک رایانه برای یادگیرندگان زبان انگلیسی و رابطه آن با مهارتهای نوشتاری [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 309-333]
  • مرزبان، امیر تاثیر آموزش راهبردی خواندن زبان دوم در کارکرد خواندن زبان آموزان ایرانی و نگرش آنان نسبت به خواندن زبان دوم [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 133-151]
  • موحدی، مروارید تاثیر آموزش راهبردی خواندن زبان دوم در کارکرد خواندن زبان آموزان ایرانی و نگرش آنان نسبت به خواندن زبان دوم [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 133-151]

ن

  • نعمتی، مجید مقایسه ی الگوهای خواندن متون با طرح واره های فرهنگی آشنا و ناآشنا با استفاده از دستگاه ردیاب چشمی در فراگیران زبان انگلیسی [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 111-132]

و

  • ولیپور، علیرضا مقایسه و تطبیق ساختارهای گرامری در ترجمه های روسی قرآن بر مبنای آیه هایی از سوره های قرآن کریم [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 5-18]

ه

  • هاوزن، الکس نگاهی نو به ساختِ نمود و زمان فعل در زبان دوم ؛ انگاره جابجایی معنایی نمودی [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 151-182]

ی

  • یوسفی راد، فاطمه بررسی چندمعنایی در زبان ترکی آذربایجانی در چارچوب معنی شناسی شناختی: فعل دیداری/ görmǝk / (دیدن) [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 243-269]