نمایه نویسندگان

آ

  • آذرپرند، سهراب بررسی ویژگی‌های ساختاری مشترک در گفتارهای مؤدبانۀ زبان ژاپنی و فارسی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 45-60]
  • آذری، تهمینه ارزیابی تصاویر کتاب‌های زبان انگلیسی دورة متوسطة ایران از منظر کارکرد و تبعیض‌های جنسیتی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 93-115]
  • آهسته، محمدجواد ویژگی‌های سببی حروف اضافۀ по و из-за در زبان روسی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 177-185]

ا

  • اربابی، سارا تأثیر دوزبانگی بر شناخت: مطالعة دوزبانه‌های آذری- فارسی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 1-18]
  • استارمی، ابراهیم نقش آزمون‌سازی در سنجش آموخته‌های زبان‌آموز در آموزش زبان آلمانی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 19-43]
  • استوار ابرقویی، عباس نقش تداخل در پیدایش خطاهای نحوی در نگارش فارسی‌آموزان عرب‌زبان [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 351-380]
  • اکبری، رامین ایدئولوژی زبانی در آموزش زبان: بررسی جایگاه زبان مادری در یادگیری و به‌کارگیری زبان انگلیسی در ایران [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 243-262]

ب

  • بهرامی، کاوه بررسی رده‌شناختی راهبردهای ساخت بند موصولی در زبان‌های فارسی و آلمانی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 61-76]

ت

  • تنباکویی، نوشین بازخورد منفی کنکور در کلاس‌های زبان انگلیسی در ایران و بررسی انتقادی عملکرد و مسئولیت‌پذیری افراد در قبال آن [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 381-409]

ح

  • حدادی، محمد حسین بررسی انتقال گویش‌های اجتماعی از آلمانی به فارسی با استناد به ترجمة فرشتة آبی، اثر هاینریش مان [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 411-428]
  • حدادی، محمدحسین بررسی مهم‌ترین عوامل آسیب‌زا در ترجمه‌های آلمانی قرآن [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 155-175]

د

ر

  • رئیسی، رعنا علل دشواری در فهم داستان کوتاه زبان آلمانی از منظر زبان‌شناسی متن بر اساس پژوهشی از برگردان زبان‌آموزان ایرانی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 77-91]
  • رهبری، مهناز بررسی باهمایی ترکیبات پایدار فعلی- اسمی در زبان روسی و مقایسة آن با زبان فارسی [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 187-200]
  • رهبری، مهناز چکیده انگلیسی [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 1-9]
  • روحانی، علی ارزیابی تصاویر کتاب‌های زبان انگلیسی دورة متوسطة ایران از منظر کارکرد و تبعیض‌های جنسیتی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 93-115]

ز

  • زندی، حامد مقایسة سؤال‌های چندگزینه‌ای و ترجمه‌ای از لحاظ پایایی و دشواری در آزمون دانش دستوری [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 117-133]

ش

  • شریفی، شهلا تأثیر دوزبانگی بر شناخت: مطالعة دوزبانه‌های آذری- فارسی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 1-18]
  • شعبانی، محمد تأثیر راهبردهای خودتنظیمی مدیریت زمان و تنظیم تلاش برای یادگیری زبان انگلیسی به منزلة زبان خارجه [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 135-153]

ص

  • صالحی، زهرا مطالعة تطبیقی ضمایر شخصی در فارسی و ژاپنی [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 201-242]

ط

  • طلوعی هریس، ایراندخت بررسی انتقال گویش‌های اجتماعی از آلمانی به فارسی با استناد به ترجمة فرشتة آبی، اثر هاینریش مان [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 411-428]

ع

  • علوی، سید محمد مقایسة سؤال‌های چندگزینه‌ای و ترجمه‌ای از لحاظ پایایی و دشواری در آزمون دانش دستوری [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 117-133]

غ

  • غفار ثمر، رضا ایدئولوژی زبانی در آموزش زبان: بررسی جایگاه زبان مادری در یادگیری و به‌کارگیری زبان انگلیسی در ایران [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 243-262]

ف

ق

  • قدوسی شاهنشین، الناز نقش آزمون‌سازی در سنجش آموخته‌های زبان‌آموز در آموزش زبان آلمانی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 19-43]
  • قهاری، شیما تأثیر رشتة زبان انگلیسی بر هویت فرهنگی: بررسی مقایسه‌ای هوش فرهنگی و انزوای ارزشی [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 287-312]

ک

  • کاظمی، فروغ آغازگر لایه‌ای، مفهومی تازه در نقشگرایی [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 313-350]
  • کیانی، غلامرضا ایدئولوژی زبانی در آموزش زبان: بررسی جایگاه زبان مادری در یادگیری و به‌کارگیری زبان انگلیسی در ایران [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 243-262]
  • کیوان پناه، شیوا مقایسة سؤال‌های چندگزینه‌ای و ترجمه‌ای از لحاظ پایایی و دشواری در آزمون دانش دستوری [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 117-133]

م

  • متولیان نائینی، رضوان نقش تداخل در پیدایش خطاهای نحوی در نگارش فارسی‌آموزان عرب‌زبان [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 351-380]
  • مختارنیا، شبنم ایدئولوژی زبانی در آموزش زبان: بررسی جایگاه زبان مادری در یادگیری و به‌کارگیری زبان انگلیسی در ایران [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 243-262]
  • مشکوۃ، مریم تأثیر راهبردهای خودتنظیمی مدیریت زمان و تنظیم تلاش برای یادگیری زبان انگلیسی به منزلة زبان خارجه [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 135-153]
  • مشهدی، علی تأثیر دوزبانگی بر شناخت: مطالعة دوزبانه‌های آذری- فارسی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 1-18]
  • معافیان، فاطمه ارزیابی تصاویر کتاب‌های زبان انگلیسی دورة متوسطة ایران از منظر کارکرد و تبعیض‌های جنسیتی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 93-115]
  • موسوی، سید امیر عباس بررسی پدیدة اسپانگلیسی در ایالات متحده [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 263-286]
  • میرزایی، عزیزالله بازخورد منفی کنکور در کلاس‌های زبان انگلیسی در ایران و بررسی انتقادی عملکرد و مسئولیت‌پذیری افراد در قبال آن [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 381-409]

ن

  • نارنجی، فرح بررسی مهم‌ترین عوامل آسیب‌زا در ترجمه‌های آلمانی قرآن [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 155-175]

و

  • ولی پور، علیرضا ویژگی‌های سببی حروف اضافۀ по و из-за در زبان روسی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 177-185]
  • ولی پور، علیرضا بررسی باهمایی ترکیبات پایدار فعلی- اسمی در زبان روسی و مقایسة آن با زبان فارسی [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 187-200]

ه

  • هاشمیان، محمود بازخورد منفی کنکور در کلاس‌های زبان انگلیسی در ایران و بررسی انتقادی عملکرد و مسئولیت‌پذیری افراد در قبال آن [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 381-409]