• صفحه اصلی
  • مرور
    • شماره جاری
    • بر اساس شماره‌های نشریه
    • بر اساس نویسندگان
    • بر اساس موضوعات
    • نمایه نویسندگان
    • نمایه کلیدواژه ها
  • اطلاعات نشریه
    • درباره نشریه
    • اهداف و چشم انداز
    • اعضای هیات تحریریه
    • اصول اخلاقی انتشار مقاله
    • بانک ها و نمایه نامه ها
    • پیوندهای مفید
    • پرسش‌های متداول
    • فرایند پذیرش مقالات
    • اخبار و اعلانات
  • راهنمای نویسندگان
  • ارسال مقاله
  • داوران
  • تماس با ما
  • ورود به سامانه
    • ورود به سامانه
    • ثبت نام
  • English
نویسنده = �������������� ����������
تعداد مقالات: 3
اهمال‌کاری زبان‌آموزان از دیدگاه معلمان ایرانی زبان انگلیسی

دوره 12، شماره 1، فروردین 1401، صفحه 15-30

10.22059/jflr.2021.328577.875

صابر خوئی اسکوئی؛ سعیده آهنگری؛ زهره سیفوری

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 550.65 K
  • اصل مقاله به زبان دوم

افزایش آگاهی زبان آموزان نسبت به ویژگی های عروضی در تلفظ کلمات و تأثیر آن بر روی مهارت شنیداری زبان آموزان ایرانی با تأکید بر نظریة توجه اشمیت (1995)

دوره 10، شماره 2، تیر 1399، صفحه 260-271

10.22059/jflr.2020.287970.674

سمیرا رهبر؛ سعیده آهنگری؛ مهناز سعیدی

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 849.26 K

تأثیر آموزش تعامل-محور مکالمه‌کاوی بر توانش تعاملی زبان آموزان ایرانی در تکالیف زوج-گفتار

دوره 8، شماره 2، دی 1397، صفحه 413-448

10.22059/jflr.2018.245132.420

میلاد رمضانی؛ بیوک بهنام؛ سعیده آهنگری

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 404.39 K

پژوهشهای زبانشناختی در زبانهای خارجی
  • مقالات آماده انتشار
  • شماره جاری

شماره‌های پیشین نشریه

دوره 12 (1401)
دوره 11 (1400)
دوره 10 (1399)
دوره 9 (1398)
دوره 8 (1397)
دوره 7 (1396)
دوره 6 (1395)
دوره 5 (1394)
دوره 4 (1393)
دوره 3 (1392)
دوره 2 (1391)
دوره 1 (1390)

دسترسی سریع

  • صفحه اصلی
  • درباره نشریه
  • اعضای هیات تحریریه
  • ارسال مقاله
  • تماس با ما
  • واژه نامه اختصاصی
  • نقشه سایت

آخرین اخبار

  • بررسی مقاله بدون نوبت 1398-11-01
  • تغییر سردبیر نشریه (آقای دکتر مهدی دهمرده) 1398-10-24


JFLR is licensed under the terms of the Creative Commons Attribution License 4.0 International (CC BY-NC 4.0)

اشتراک خبرنامه

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

  • © سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب