نویسنده = %D8%B9%D9%84%DB%8C %D8%A7%DA%A9%D8%A8%D8%B1 %D8%AE%D9%85%DB%8C%D8%AC%D8%A7%D9%86%DB%8C %D9%81%D8%B1%D8%A7%D9%87%D8%A7%D9%86%DB%8C
بررسی رابطه بین دانش ارزیابی و دانش آموزشی معلمان ایرانی زبان انگلیسی با در نظر گرفتن تجربه تدریس

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 27 دی 1402

10.22059/jflr.2022.335136.917

علی اکبر خمیجانی فراهانی؛ داود برزآبادی فراهانی؛ مهری جلالی؛ میترا خلیل زاد


نقش بازخورد زبانشناختی و غیر مستقیم در جنبه های گفتمانی متون استدلالی

دوره 13، شماره 4، بهمن 1402، صفحه 625-650

10.22059/jflr.2019.276824.606

علی اکبر خمیجانی فراهانی؛ هتاو مردانی بابامیری؛ مهری جلالی


بررسی استراتژیهای کلان و خرد ادب در کتابهای زبان انگلیسی دوران اول و دوم متوسطه مدارس ایران

دوره 11، شماره 4، دی 1400، صفحه 655-681

10.22059/jflr.2019.270694.582

علی اکبر خمیجانی فراهانی؛ داوود برزآبادی فراهانی؛ عشرت السادات بازارمج حقی